margusvi
huviline
Registreerunud 05.03.17
Asukoht: Põltsamaa vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.03.17 18:39
|
|
|
2,5 TDI 120kw suitseb
Auto: Audi A4 B6 2004 2,5 TDI 120kw
Probleem tekkis paar nädalat tagasi, aegajalt jääb see suitsemine/tahmamine vähemaks.
Käivitades lööb kerge tahmapleki maha ning ajab esimesed 3-5 sekundit musta suitsu veidi välja, vahepeal tahmab sooja mootoriga, vahepeal külmaga ka,
vahepeal ei tahma peaaegu üldse, aga alati kaasneb sellega jõu kadu.
Kiirendades on tihtipeale ikka nii, et tagumine auto jääb selle musta suitsuhunniku sisse vaata et peitu isegi.
Autol tehtud veebruari alguses (umbes 3500km tagasi) õlivahetus ning selle aja jooksul õli tarbinud ei ole.
Lisaks veel, et kui ma auto 3 kuud tagasi sain lõi pidevalt mootori tule põlema, veakoode lugedes ütles et viga on EGR-is, aga nüüd pole seda enam
juba pikalt olnud. Hetkel rohkem ühtegi veakoodi ei näita ka.
Oskab keegi asjatundja ehk midagi öelda, millest võiks see tingitud olla?
|
|
|
margusvi
huviline
Registreerunud 05.03.17
Asukoht: Põltsamaa vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.17 19:59
|
|
|
Ei oska keegi mingit nõu anda?
Ette tänades!
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.17 07:56
|
|
|
Vaata ega peale turbot kuskil õhulekkeid pole, egr viska vahelt minema
ilmselt sisselase tahmast umbes juba.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 12.04.17 08:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margusvi
Auto: Audi A4 B6 2004 2,5 TDI 120kw
Probleem tekkis paar nädalat tagasi, aegajalt jääb see suitsemine/tahmamine vähemaks.
Käivitades lööb kerge tahmapleki maha ning ajab esimesed 3-5 sekundit musta suitsu veidi välja, vahepeal tahmab sooja mootoriga, vahepeal külmaga ka,
vahepeal ei tahma peaaegu üldse, aga alati kaasneb sellega jõu kadu.
Kiirendades on tihtipeale ikka nii, et tagumine auto jääb selle musta suitsuhunniku sisse vaata et peitu isegi.
Autol tehtud veebruari alguses (umbes 3500km tagasi) õlivahetus ning selle aja jooksul õli tarbinud ei ole.
Lisaks veel, et kui ma auto 3 kuud tagasi sain lõi pidevalt mootori tule põlema, veakoode lugedes ütles et viga on EGR-is, aga nüüd pole seda enam
juba pikalt olnud. Hetkel rohkem ühtegi veakoodi ei näita ka.
Oskab keegi asjatundja ehk midagi öelda, millest võiks see tingitud olla? |
1. Diagnostika
2. Võimalik, et peale diagnostikat saab vea kõrvaldada "2min. ja kääridega". Korduvalt nähtud-tehtud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
margusvi
huviline
Registreerunud 05.03.17
Asukoht: Põltsamaa vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.17 15:40
|
|
|
Asi nüüd nii palju muutunud, et mõõtsime EGR klappi avavast vaakumi reguleeriast (kui on see õige nimetus [varuosakood:4e0 906 628] ) vaakumit ning
see oli väga madal ning ei muutunud üldse. Ostsin siis lammutusest järgmise ning nüüd on vaakum olemas, aga see avab kohe EGR klapi ning auto hakkab
kehvasti käima, läheb väga aeglaselt ning vaevaliselt pöördesse ning ajab metsikult valget suitsu. Veakoodiks ütleb P0402.
Oskab keegi nõu anda mis edasi teha ning mida edasi vaadata?
|
|
|
margusvi
huviline
Registreerunud 05.03.17
Asukoht: Põltsamaa vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.17 17:52
|
|
|
Tundub et ka lammutusest ostetud vaakumklapp on vigane, aga vastupidiselt vanale, mis ei andnud vaakumi läbi, et klapp avaneda saaks, aga uus ei peata
vaakumit, et klapp sulgeda saaks.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.05.17 18:25
|
|
|
Arvan, et pole mõtet vaeva näha selle EGR-i remontimisega, viga pole arvatavasti seal. Sealt võib lihtsalt vaakumvooliku küljest võtta ja kui klapp
ise on füüsiliselt sulgenud, siis ei tohiks see küll mingit tahmamist või kehva mootoritööd põhjustada. Viga võib olla mujal, lihtsalt ei jäta
veakoode. Arvutiga proovisõit võiks anda infot turbo tööst jne..
|
|
|
|