Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 1.8T 110 kw tiksub (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2575)
ra1n1z
huviline



Registreerunud 14.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.17 17:22 Tsiteeri
Audi a4 1.8T 110 kw tiksub



On mure, mootoris midagi tiksub kuskil, autoks a4 1.8T 110kw tiksub nagu õmblusmasin. Oskab ehk keegi rohkem rääkida ja aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.03.17 17:35 Tsiteeri


Pane korralik bemmiõli sisse (10w-60 Castrol Racing) ja enam ei tiksu.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.03.17 08:19 Tsiteeri


Paksem õli on ainult probleemi edasi lükkamine. Tiksub ta madala õlirõhu tõttu. Põhilised vead on ummistunud õlisõel, kulunud õlipump ja/või kepsusaaled. Kui karter niikuinii alt tuleb, oleks mõistlik juba pump ja saaled vahetada korraga.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.17 09:21 Tsiteeri


Vigu võib mitmeid olla. Millal oli viimane õlivahetus? Mul tuli eelmine kuu ühel 1.8T Quattro 2003 a6 tiks sisse. Siis juba lagin ja õlituli põles. Arvasin ka õlipump jne. Sai alt lahti ja saaled nagu uued ja kõik 5+. Seega uus õlipump, tihendid, kõik rihmad, rullid, õlid, filtrid. Kõik ilus tore kuni 1000km sõidetud ja saaga oli tagasi. Klõbin sees ja õlikann vilkus. Jätsin seisma ja jama kadus ja sõit jätkus. Viga oli vigases nukaketipingutis,mis siis vahepeal tõenãoliselt survet ei hoidnud. Sai teine peale ja sõidab ilma probleemidetta siiani uue omaniki käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 07.03.17 09:28 Tsiteeri


Tiks võib tulla ka tõukuritest. Mul oli see tiks külmalt käivitades kohe ja kui töötas kohapeal pikemat aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.03.17 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Tiks võib tulla ka tõukuritest. Mul oli see tiks külmalt käivitades kohe ja kui töötas kohapeal pikemat aega.


Tõukurid sellel motol viimased asjad, mis tiksu tekitavad. Madala õlirõhuga hakkavad samuti tõukurid tiksuma, kuid tõukurid ise korras.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ra1n1z
huviline



Registreerunud 14.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.17 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audimees001
Vigu võib mitmeid olla. Millal oli viimane õlivahetus? Mul tuli eelmine kuu ühel 1.8T Quattro 2003 a6 tiks sisse. Siis juba lagin ja õlituli põles. Arvasin ka õlipump jne. Sai alt lahti ja saaled nagu uued ja kõik 5+. Seega uus õlipump, tihendid, kõik rihmad, rullid, õlid, filtrid. Kõik ilus tore kuni 1000km sõidetud ja saaga oli tagasi. Klõbin sees ja õlikann vilkus. Jätsin seisma ja jama kadus ja sõit jätkus. Viga oli vigases nukaketipingutis,mis siis vahepeal tõenãoliselt survet ei hoidnud. Sai teine peale ja sõidab ilma probleemidetta siiani uue omaniki käes.


No auto on mitu kuud seisnud, õlivahetus oli ikka väga ammu, kuulsin varjanti et mootoriõli võib olla liiga vedel, ja nukad peksavad tühja, seda ma aind kuulsin, pole just ise kõige targem sellel teemal, seega üritangi otsida abi. Genekarihm suht läbi ning tuleb ka nkn vahetada koos rihmaga ka rullid, nukiketi pinguti korda tegemisele/cahetusele äkki oskate ka pkkuda mis ta maksma võib minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 07.03.17 16:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ra1n1z
...nukiketi pinguti korda tegemisele/cahetusele äkki oskate ka pkkuda mis ta maksma võib minna.

Pingutit minuteada remontida ei saa. Uue pingitu hind (olenevalt mis aasta auto ja mis koodiga mootor) on umbes 100-250€. Sinna juurde uus KKK tihend, töö ja võimalik, et uus kett ja veel midagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanisL
klubiliige



Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003

postitati 07.03.17 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: ra1n1z
...nukiketi pinguti korda tegemisele/cahetusele äkki oskate ka pkkuda mis ta maksma võib minna.

Pingutit minuteada remontida ei saa. Uue pingitu hind (olenevalt mis aasta auto ja mis koodiga mootor) on umbes 100-250€. Sinna juurde uus KKK tihend, töö ja võimalik, et uus kett ja veel midagi.


Samas kui juba mootor laiali,siis ikka ka kett oleks mõistlik vahetada. Uuri forsist mis maksab. Enda 1.8 T AEB mootoril oli see koos töörahaga 400.- kuskil. Samas see töö tehti kuskil 2-3 aastat tagasi ka:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 07.03.17 20:00 Tsiteeri


Ei ole vaja kelbast ajada ja inimest hirmutada. Nukaketi pinguti maksab 90 eur + tihend 5 eur. Ketti reeglina ei ole vaja vahetada (eeldusel, et ei ole veninud), piisab kui panna uus pinguti ja tald.
Pinguteid koos tallaga kahel autol vahetanud ja alati jäänud hind suurusjärku kuni 150 eur.

Ketipinguti või talla rikkele viitab külmkäivitusel tekkiv iseloomulik ketikõrin. Nii sekund kuni mõnesekundiline.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 08.03.17 05:29 Tsiteeri


Minu meelest pinguti hinnavahe oli ikka päris suur sõltuvalt sellet, et kas on elektriliselt juhitav või mitte. 95EUR eest seda elektrilist viimati küll ei saanud. Töö oli vist kuskil 5 tundi ette nähtud korralikult tehes, mingi külasepp võib-olla painutab nukkvõlle üles hammasrihm peal ja vahetab kiiremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.03.17 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Minu meelest pinguti hinnavahe oli ikka päris suur sõltuvalt sellet, et kas on elektriliselt juhitav või mitte. 95EUR eest seda elektrilist viimati küll ei saanud. Töö oli vist kuskil 5 tundi ette nähtud korralikult tehes, mingi külasepp võib-olla painutab nukkvõlle üles hammasrihm peal ja vahetab kiiremini.


Just selle pärast kirjutasingi 100-250€. Enda eelmisel 1.8 92kw 98a jaoks sai uuritud hinda ja seal elektriliselt juhitav, hind oli mingi 2kordne võrreldes ilma elektriliselt juhitava hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]