Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 176 kw puterdab (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3509)
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 01.03.17 06:39 Tsiteeri
176 kw puterdab



Autoks 2010 C6, aiste vahel 176 kw 3.0 TDI variant. Sõitnud 240 000 km. Viimased ca kuu aega kipub mootor tühikäigul puterdama - võpatab aeg-ajalt, tunne on selline nagu bensukal jätaks üks silinder vahele. Lisaks langevad sooja mootoriga pöörded liiga alla (kuni 769...785). Kui langenud pööretega häält kuulata, on heli selline, nagu mootor "hingaks läbi kõrre".

Külma mootoriga kumbagi probleemi ei esine.

Käivitub muretult. Kütusekulu suurenenud ei ole, maanteel käib edasi ilusti ja ühtlaselt. Pihusti näidud on ok, DPF näitas tahmakogust viimati 6,5g. Output testid teeb ilusti ära, kõik toimib.

Oskab keegi soovitada, mida edasi võiks vaadata? EGR? Linnasõite on sel talvel palju olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.03.17 07:35 Tsiteeri


Pane üks 250+km järjest sõitu ja vaata siis, kas on muutusi.
Tõenäoliselt; egr jahuti saasta täis, mõni pihusti pissib vms, sisselase saasta täis.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 01.03.17 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Autoks 2010 C6, aiste vahel 176 kw 3.0 TDI variant. Sõitnud 240 000 km. Viimased ca kuu aega kipub mootor tühikäigul puterdama - võpatab aeg-ajalt, tunne on selline nagu bensukal jätaks üks silinder vahele. Lisaks langevad sooja mootoriga pöörded liiga alla (kuni 769...785). Kui langenud pööretega häält kuulata, on heli selline, nagu mootor "hingaks läbi kõrre".

Külma mootoriga kumbagi probleemi ei esine.

Käivitub muretult. Kütusekulu suurenenud ei ole, maanteel käib edasi ilusti ja ühtlaselt. Pihusti näidud on ok, DPF näitas tahmakogust viimati 6,5g. Output testid teeb ilusti ära, kõik toimib.

Oskab keegi soovitada, mida edasi võiks vaadata? EGR? Linnasõite on sel talvel palju olnud.


Minu masinal sama mootoriga langevad pööred sooja mootoriga ~650 RPM peale ja terve auto hakkab õrnalt värisema. 700 RPM+ auto ei värise. 785 RPM on suhteliselt külma mootoriga saavutatav tühiläigul:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 01.03.17 08:49 Tsiteeri


Vot nüüd täpselt ei teagi öelda midagi selle peale, aga varem olid nii sooja kui ka külma mootoriga pöörded kõrgemad. Kiire guugeldus ütleb, et keskmiselt 800x/min kandis peaks olema sooja mootoriga. Õrnalt gaasi puudutades reageerib kerge vibratsiooni tekkimisega ka (mitte lihtsalt pöörete tõstmisega, nagu peaks), tugevalt gaasi tallates on reaktsioon ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 01.03.17 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Pane üks 250+km järjest sõitu ja vaata siis, kas on muutusi.
Tõenäoliselt; egr jahuti saasta täis, mõni pihusti pissib vms, sisselase saasta täis.


Päris 250+ km otsi nüüd pole sõitnud, aga selliste 150 km otste peale pole küll midagi muutunud. Kas pihusti jama ei peaks kompenseerimise näitu sassi ajama? Seni on mu meelest kõik olnud umbes +/- 0,3 mg/str piires.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 21.04.17 16:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HK89

Päris 250+ km otsi nüüd pole sõitnud, aga selliste 150 km otste peale pole küll midagi muutunud. Kas pihusti jama ei peaks kompenseerimise näitu sassi ajama? Seni on mu meelest kõik olnud umbes +/- 0,3 mg/str piires.


Oled targemaks saanud sellel teemal või lahenduse leidnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
qqaabz
huviline



Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI

postitati 22.04.17 10:41 Tsiteeri


Mul ka kohapeal pööreb kõigub kergelt visiab sellise kerge vibra sisse, esialgu kahtlustasin pihusteid kuna need nkn kusesid, siis sai tutikad peale pandud ja ära kodeeritud, viga jäi ikka. Kahtlustan ise egr jahutus klapi puksi, kuna sealt ümber kõik tahmane ka, tundub asi loogiline ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 25.04.17 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89

Päris 250+ km otsi nüüd pole sõitnud, aga selliste 150 km otste peale pole küll midagi muutunud. Kas pihusti jama ei peaks kompenseerimise näitu sassi ajama? Seni on mu meelest kõik olnud umbes +/- 0,3 mg/str piires.


Oled targemaks saanud sellel teemal või lahenduse leidnud?


Pärast korralikumat paugutamist, DPF puhtaks põletamist (nii et lont tagant väljas ja kollane tuli armatuuris põles) on korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]