Lehekülgi: 1 2 |
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 28.02.17 18:21
|
|
|
Audi 1.9tdi 81kw kaob jõud
Selline mure, et aegajalt kaob autol jõud ära, hakkab uimama ja pöördesse ei taha üldse minna, aga kui keerad süüte välja ja uuesti käivitad siis
jälle normis kuni uue korrani...
Olen netist lugenud et läheb avariireziimi aju ehk Limp Modi, kas ülerõhk või alarõhk ja näitab siis veakoodi ka 00527 .... Kohapeal vahest kui anda
laba kõvemini siis hakkab puterdama, lõhkuma ka korralikult, aga mitte kogaueg.
Olen teinud phm kõik mis kirjas olnud, vahetasin sissetuleva õhu anduri ära(seda näittas ka arvuti) , solenoid klapi ehk n75 anduri, egri panin ka
pimedaks igaksjuhuks aga tolku ei midagi, ikka sama probleem...
Turbo on orginaalseades et pole seda näppinud.
Ehk oskab keegi öelda milles asi võib olla, mida veel teha jne jne ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 28.02.17 18:54
|
|
|
Veakood 00527 pole seotud selle lonkamisega, vaata rõhuanduri töid ja tegemisi ning kui sitane see andur omadega on.
Kas reaalselt on see rõhk olemas?
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 28.02.17 19:16
|
|
|
n75 sai vahetatud ja rõhu andur ka
Rõhk on olemas, kui liigub siis väga hästi kui ei liigu siis uimab korralikult... Keerad süüte välja uuesti käima siis jälle normis kõik
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 28.02.17 19:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
n75 sai vahetatud ja rõhu andur ka
Rõhk on olemas, kui liigub siis väga hästi kui ei liigu siis uimab korralikult... Keerad süüte välja uuesti käima siis jälle normis kõik
|
See et sai vahetatud ei tähenda et töötavad. Mis näidud ja toimetused reaalselt on?
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 28.02.17 20:10
|
|
|
sõidupealt pole näitte vaatand veel
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 01.03.17 08:06
|
|
|
Tere
Omasin kunagi sama mootoriga isendit (1.9 81kw). Ja samad sümptomid. Pidin hakkama juba samu asju vahetama aga sain siit kasutajalt prj abi. Turbo
geomeetria kinni tahmanud. Vaata seda kunas Sul limp mode viskab. Minul oli selleks reeglina kindel pöörete arv, näiteks 2500rpm juures ja ajaga
probleem süvenes - 2100rpm. Aitas turbo maha võtmine ja geomeetria puhastamine. Samuti tegi olukorda paremaks katalüsaatori puhtaks põletamine.
Kõige kindlam - kui Sul kaabel olemas siis viska järgi ja logi mootoris gruppi 11. Sealt näed rõhku mida auto soovib ja rõhku mida auto toodab.
Ülerõhk viitab kinnisele geomeetriale. Logimine ise - paned grupi 11 logi jooksma, sõidad 3. käik pöörded 1200 juures, vajutad gaasi põhja ja siis
ootad kuni limp mode tuleb
Minu turbo
enne:
https://www.dropbox.com/s/rsqzkbjno42kzol/turbo_enne.jpg?dl=0
pärast:
https://www.dropbox.com/s/9ietgdsed8zf4ws/turbo_parast.jpg?dl=0
EDIT: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=132318 leidsin oma vana teema, siin rõhugraafikud mis logitud csv-st tegin.
28.11.13 10:40 postituse juures ilusti näha kuidas tegelik rõhk spec-st üle läheb ja järsult kukub siis hetkel kui aju limp mode-i läks. 01.12.13
13:52 on peale puhastust logigraafik.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 01.03.17 11:28
|
|
|
Koguaeg ei lähe limpi(ei hakka uimama vms) vahest soidan pool h laisa tund vms jne vahest 15 minni, vahest kohe kui soitma hakkan Kas see tõesti
geomeetria viga ?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.03.17 11:35
|
|
|
Karterituulutus on korras? Vaakumvoolikud, nii suured kui väikesed vahetatud?
Mul AFN kipub samamoodi limp-mode minema, kuid pole kunagi olnud arvutit käepärast, et uurida, mis viga sisse peksab.
Avariisse läheb kui nt alustada möödasõitu 80-90 km/h pealt, minski 3-nda käigu (kickdown järgselt) laseb ca 3.5 k rpm-ni, edasi käib jõnks ja jõud
tõmmatakse maha, edasi üle 3k rmp pöörded ei lähe. Seisma jäädes, välja suretades justkui toimiks uuesti.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 01.03.17 11:53
|
|
|
Lasen geomeetria ära puhastada täna ja vaatab mis teeb
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 01.03.17 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Koguaeg ei lähe limpi(ei hakka uimama vms) vahest soidan pool h laisa tund vms jne vahest 15 minni, vahest kohe kui soitma hakkan Kas see tõesti
geomeetria viga ? |
Selle saab teada ainult kahel viisil: arvutiga või turbo lahtivõtmisega
Ise tegin selle AFN mootoriga jännates lihtsa järelduse: kui on minekuga probleem mis lõppeb limp-modes, alusta geomeetriast. Kui geomeetria on korras
ja puhas aga probleem alles siis otsi mujalt.
Arutelda võib siin lõputult kas on geomeetria või mitte aga sellega ei jõua kuskile, arvuti järgi, väike sõit ja on asi selge. Kui rõhk on üle
piirväärtuse siis pigem on probleem geomeetrias. Kui Sul kaabel olemas võid logifaili siiasamma teemasse visata.
Muidugi Kivitare viidatud vaakumvoolikud võiks ka üle vaadata kuid geomeetria tahmamine on AFN puhul minu meelest kõige tavalisem probleem.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.03.17 13:56
|
|
|
Ma pole oma diisli geomeetria kontrollini väga jõudnud veel. Talvel ei ole esiveolisega niikuinii võimalik eriti kiirendada (mitte, et seda üldse
võimalik oleks ). Nüüd kevade poole läheb jälle teemaks ilmselt.
Meenutada, siis kõige alguses aitas, peale naise töristamisi, veidi torude "tuulutamine" selle probleemi vastu. Ehk siis, ju ajas piinamine liikuma
miskit - geomeetria? Sügise lõpus hakkasidki aga probleemid, kus möödasõidul või selle järgselt kadus jõud ja no ilmvõimatu niigi selle jõu juures
möödasõitu sooritada. Selline "ready or not, here I come" ja siis näpud risti, et kas õnnestub v mitte.
Nüüd on aga isegi vist linnas sinna 3k rpm juurde lastes järgmisel kiirendusel jõud piiratud.
|
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 01.03.17 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Meenutada, siis kõige alguses aitas, peale naise töristamisi, veidi torude "tuulutamine" selle probleemi vastu. Ehk siis, ju ajas piinamine liikuma
miskit - geomeetria? Sügise lõpus hakkasidki aga probleemid, kus möödasõidul või selle järgselt kadus jõud ja no ilmvõimatu niigi selle jõu juures
möödasõitu sooritada. Selline "ready or not, here I come" ja siis näpud risti, et kas õnnestub v mitte.
Nüüd on aga isegi vist linnas sinna 3k rpm juurde lastes järgmisel kiirendusel jõud piiratud. |
Jah, sama oli minul. Probleemi alguses oli võimalik mõnda aega torusid tuulutades asja lahendada aga lõpuks oli see ladestumine seal ikkagi selline,
et see enam ei aidanud. Ja noh möödasõit ali ka vahest selline, et 70-ga liikujast mõtlesid enne 3 korda kui möödasõidule minna - noo vahest kadus
jõud siis ära kui kõrvuti olid ja siis seda "mine mine mine mine!" Lahendus oli riskantne aga aitas: sidur alla, süüde välja, süüde sisse, sidur
lahti ja sõidame. <- ei soovita kellelgi järgi teha
Samas kui asi ette võtta siis kõige pikemalt kestva lahenduse (ja kõvasti parema edasi liikumise) sain kui korraga kõik teha: sisselaske kollektor
tühjaks põletada, geomeetria puhtaks, katalüsaator tühjaks põletada ja EGR kinni.
|
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 09.03.17 12:26
|
|
|
Tunneks huvi ja küsiks, Marek-Lillo, kas geomeetria puhastamisest oli abi?
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 09.03.17 20:04
|
|
|
Update. Eelmine nv liigutasin vaakumklappi. Esiti palju ei liikunud, aga mida rohkem liigutada, seda suuremaks jala käik läks. Seega peab millalgi
turbo maha kruvima ja geomeetriat puhastama enne kui päris kinni jääb. N75 ei saanud veel arvutiga testida.
|
|
|
|
HannesH
huviline
Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.18 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Karterituulutus on korras? Vaakumvoolikud, nii suured kui väikesed vahetatud?
Mul AFN kipub samamoodi limp-mode minema, kuid pole kunagi olnud arvutit käepärast, et uurida, mis viga sisse peksab.
Avariisse läheb kui nt alustada möödasõitu 80-90 km/h pealt, minski 3-nda käigu (kickdown järgselt) laseb ca 3.5 k rpm-ni, edasi käib jõnks ja jõud
tõmmatakse maha, edasi üle 3k rmp pöörded ei lähe. Seisma jäädes, välja suretades justkui toimiks uuesti. |
Mul on täpipealt samamoodi hetkel, et kolmandaga 3500rpm-ni 80-90 km/h ja siis läheb limp-i. Tohiks küsida kas ja kuidas said probleemi lahendatud?
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.18 11:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesH
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Karterituulutus on korras? Vaakumvoolikud, nii suured kui väikesed vahetatud?
Mul AFN kipub samamoodi limp-mode minema, kuid pole kunagi olnud arvutit käepärast, et uurida, mis viga sisse peksab.
Avariisse läheb kui nt alustada möödasõitu 80-90 km/h pealt, minski 3-nda käigu (kickdown järgselt) laseb ca 3.5 k rpm-ni, edasi käib jõnks ja jõud
tõmmatakse maha, edasi üle 3k rmp pöörded ei lähe. Seisma jäädes, välja suretades justkui toimiks uuesti. |
Mul on täpipealt samamoodi hetkel, et kolmandaga 3500rpm-ni 80-90 km/h ja siis läheb limp-i. Tohiks küsida kas ja kuidas said probleemi lahendatud?
|
Tavaline geomeetria kinni tahmamine.
Turbo geomeetria puhtaks ja mure unustatud, ei ole seal mingit muud müstikat, see vanakooli mootor on nii lihtsalt üles ehitatud, et seal lihtsalt
midagi muud peale selle lisaks vaakumite ja n75 ei juhtu midagi, arvestades kui vana mootor see tänaseks on, siis on ilmselt enamikel juba needki
uued.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
HannesH
huviline
Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.18 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkangur
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesH
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Karterituulutus on korras? Vaakumvoolikud, nii suured kui väikesed vahetatud?
Mul AFN kipub samamoodi limp-mode minema, kuid pole kunagi olnud arvutit käepärast, et uurida, mis viga sisse peksab.
Avariisse läheb kui nt alustada möödasõitu 80-90 km/h pealt, minski 3-nda käigu (kickdown järgselt) laseb ca 3.5 k rpm-ni, edasi käib jõnks ja jõud
tõmmatakse maha, edasi üle 3k rmp pöörded ei lähe. Seisma jäädes, välja suretades justkui toimiks uuesti. |
Mul on täpipealt samamoodi hetkel, et kolmandaga 3500rpm-ni 80-90 km/h ja siis läheb limp-i. Tohiks küsida kas ja kuidas said probleemi lahendatud?
|
Tavaline geomeetria kinni tahmamine.
Turbo geomeetria puhtaks ja mure unustatud, ei ole seal mingit muud müstikat, see vanakooli mootor on nii lihtsalt üles ehitatud, et seal lihtsalt
midagi muud peale selle lisaks vaakumite ja n75 ei juhtu midagi, arvestades kui vana mootor see tänaseks on, siis on ilmselt enamikel juba needki
uued. |
Võiks ju nagu olla jah geomeetria aga asja teeb kahtlaseks see, et forssis nad käega liigutasid ja ütlesid, et geomeetria liigub kergelt ja
takerdumist ei täheldanud.. Reedel võtab täitsa maha turbo ja vaatab üle. Mis aga puudutab teisi asju siis vaakumvoolikud said vahetatud,
vaakummembraam mis geomeetriat juhib sai vahetatud, n75 sai teist proovitud ning turbo juures olev tagasivooluklapp sai ka vahetatud. Veaks endiselt
"overboost". Näpud ristis, et see siis oleks ikka tahmnunud geomeetria.
|
|
|
HannesH
huviline
Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.18 16:30
|
|
|
Soetasin siis Turbobalticust taastatud turbo. Uus turbo küll töötab aga tuleb jube hilja järgi. Kuni 2500ni on väga uimane ja seal 2700-2800 kandis
alles annab tunda, et turbo eksisteerib. Mitte küll väga erksalt. (ilmselt kuna magus pöördevahemik on madalamal) Kas võib olla, et vaakummembraan
mille nad koos turboga komplektis mulle müüsid on valesti seadistatud?
Nad on värviga märgid ka peale pannud mutritele, et kui ma ise seadistama hakkan kaob garantii ära..
|
|
|
HannesH
huviline
Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.18 12:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesH
Soetasin siis Turbobalticust taastatud turbo. Uus turbo küll töötab aga tuleb jube hilja järgi. Kuni 2500ni on väga uimane ja seal 2700-2800 kandis
alles annab tunda, et turbo eksisteerib. Mitte küll väga erksalt. (ilmselt kuna magus pöördevahemik on madalamal) Kas võib olla, et vaakummembraan
mille nad koos turboga komplektis mulle müüsid on valesti seadistatud?
Nad on värviga märgid ka peale pannud mutritele, et kui ma ise seadistama hakkan kaob garantii ära.. |
Proovisime membraani reguleerida nii ühele kui teisele poole aga 2000 kanti tõmmet ei saa nagu oli see vana turbo ja membraaniga. Ikka alt venib ja
alles veidi alla 3000tuleb turbo.Ideed täiesti otsas mida edasi teha..
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.06.18 16:59
|
|
|
Mina mõõdaks ära vaakumi mis tuleb geomeetri klapi juurde. Samuti viskaks sealt vaakumi ahelast minema geomeetri klapi ja viiks selle vaakumi otse
sinna n75 juurde. Tuttaval oli vaakum voolik katki selle vaakum reservaari juurest ja ka ei toiminud nii nagu vaja.
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 07.06.18 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Mina mõõdaks ära vaakumi mis tuleb geomeetri klapi juurde. Samuti viskaks sealt vaakumi ahelast minema geomeetri klapi ja viiks selle vaakumi otse
sinna n75 juurde. Tuttaval oli vaakum voolik katki selle vaakum reservaari juurest ja ka ei toiminud nii nagu vaja. |
Mul oli see vaakumvoolik samast kohast nii hästi katki, et kui diagnostik vaakumit mõõtis lükkas mõõturi mõrast edasi ja kõik oli korras lõpuks kuulsin öösel imimtühjal maanteel kapoti allsealt väikest susinat -
elu kiireim geomeetria parandus
|
|
|
|
imelyk
huviline
Registreerunud 14.01.18
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.9Tdi 96kw, VW Pasteet 1.9Tdi
|
postitati 08.06.18 06:57
|
|
|
Oli sama mure 1.9 96kw mootoriga. arvati et turbo vajab puhastamist, aga vahetasin vaakumvoolikud ja muret pole enam olnud. Samas turbo puhastamine
halba ei tee
|
|
|
HannesH
huviline
Registreerunud 02.07.13
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.18 14:25
|
|
|
Nüüd on kusjuures väga huvitav muster välja kujunenud. Turbo toimib nagu peab just ÖÖSITI, siis kui välisõhk on jahedam (umbes 10 kraadi) ja niiskem.
(Hakkab ilusti 2000juures tõmbama ja laseb pikalt lõpuni.) Päeval kui soe ja päike väljas siis enam ei turbo nii ei toimi. Paned pastla põhja ja venib
ja mõtleb ja siis 3000juures hakkab tõmbama.) Mis komponente mootori juures välisõhk mõjutab? Õhulugeja vist? Või on veel mingeid andureid ja asju?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 11.06.18 09:54
|
|
|
Õhulugeja, IAT andur jne. Vii diagnostikasse, saad kiiremini vaevast lahti.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |