Lehekülgi: 1 2 |
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.17 20:11
|
|
|
Audi a6 c6 Mure .
Tere , mure siis järgmine drosselklapil hammasrattad täiesti uued . Aga autot seisma jättes käib kohin läbi . Kui drosselklapil pistik tagant võtta
siis kohinat ei ole . Ise kahtlustan Drosselklapi mootorit , mis ei sulge nii kiiresti klappi ära nagu peaks .
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 24.02.17 20:21
|
|
|
Mootori tuld ei sütti? Minul 3d prinditud hammasrattad istusid võllil liiga tihedalt ja pidin üle puurima.
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.17 10:43
|
|
|
Up ! Keegi videosid on vaatand ?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 03.03.17 15:35
|
|
|
Lõpuosa tundub et sulgub jah kuidagi vaevaliselt. Proovi käega, kui pistik tagant ära, kas sulgub kergelt? See siiber seal võlli peal on kahe kruviga
fikseeritud, vb annab seal grammike muuta asendit, kui poob.
Keegi targem ehk teab, kas seda klappi on võimalik kalibreerida, nagu segusiibrit bensukatel?
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.17 16:36
|
|
|
Nii täna käisin proovimas teist segusiibrit ja ei midagi . Kohin tuleb sealt õhufiltri juurest . Kas turbo juhtmootorit peab kalibreerima ? Äkki turbo
vales seades ?
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.17 16:48
|
|
|
Äkki on vaja turbo kalibreerida ? sealt poolt nagu tuleb rohkem seda kohinat .
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.03.17 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karla103
Äkki on vaja turbo kalibreerida ? sealt poolt nagu tuleb rohkem seda kohinat . |
Kui seda keegi näppinud pole, siis pole erilist põhjust esindust (ja mõned üksikud veel) külastada.
|
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.17 18:16
|
|
|
Aga turbo seest nagu tutikas , äkki on vahetatud ega ma ka ei tea ju . Turbo juurest tuleb rohkem seda kohinat .
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.17 19:09
|
|
|
Mainin selle ka ära ,et külma mootoriga ei tee ja sooja mootoriga hakkab tegema . Mingid lõdvikud ei vôi olla katki ?
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.17 12:58
|
|
|
VIGA LEITUD ! Turbo juhtplokis asi . Kas seda saab eraldi ka vahetada ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.03.17 13:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karla103
VIGA LEITUD ! Turbo juhtplokk paneb segast . Kas seda saab eraldi ka vahetada ? |
Kas need kes selle avastasid ei rääkinud siis.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.03.17 13:25
|
|
|
Kuidas see segast panemine väljendub ja kas testiti arvutiga turbo aktuaatorit ja teisi erinevaid komponente, nagu egr, tb jne. Kui testija ei tea,
kas ja kuidas seda vahetada saab, siis pehmelt öeldes väga ei usuks teda.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.17 17:21
|
|
|
Jann: Seisma jätmisel tekib sisse kohin (Vaata videot ülevalt poolt) , arvutiga pole midagi testitud . Egr on ajust välja kirjutatud koos
tahmafiltriga. Ise leidsin vea üles , sellest ka lähtungi , kui võtan turbo juhtplokil juhtme tagant siis ei teki kohinat ja nii kui pistiku taha
panen tuleb kohin tagasi
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.03.17 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karla103
Jann: Seisma jätmisel tekib sisse kohin (Vaata videot ülevalt poolt) , arvutiga pole midagi testitud . Egr on ajust välja kirjutatud koos
tahmafiltriga. Ise leidsin vea üles , sellest ka lähtungi , kui võtan turbo juhtplokil juhtme tagant siis ei teki kohinat ja nii kui pistiku taha
panen tuleb kohin tagasi |
Ma ei oska isegi öelda midagi sellise tegevuse peale.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 04.03.17 21:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karla103
.....kui võtan turbo juhtplokil juhtme tagant siis ei teki kohinat ja nii kui pistiku taha panen tuleb kohin tagasi |
Aga võta siis töötava mootoriga aku klemm maha ja tegevust jätkub kauemaks.
|
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.17 11:47
|
|
|
Yanekk : Tegid omast arust nalja ?
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.03.17 15:43
|
|
|
Mul on parem mõte, lõpeta filmikunst ja pistikute näppimine, pöördu pädevasse töökotta, kus viga diagnoositakse ja korda tehakse.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
karla103
huviline
Registreerunud 24.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.17 10:19
|
|
|
Milline see pädev firma oleks ? Esindus tahavad hingehinda saada .
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.03.17 12:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karla103
Milline see pädev firma oleks ? Esindus tahavad hingehinda saada . |
Narvas või Moskvas?
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 06.03.17 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karla103
Milline see pädev firma oleks ? Esindus tahavad hingehinda saada . |
Oled muidu küsinud sealt üldse?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.03.17 19:00
|
|
|
Seesuhtes kas teemalgataja ei tegele mingi jura otsimisega mida olemas pole? Mis autol viga on? Kui sa pistiku aktuaatori tagant võtad on turbo
geomeetria kinni ja rõhku ei teki sisselaskesse. See hääl tundub olema lihtsalt siskamise hetkel see väike rõhk läheb läbi turbo õhufiltrisse. Kui
drossel katki või lahti oli siis rõhk läks läbi mootori maha korras drossel sulgub seiskamise hetkel. Kui autol midagi viga pole siis ära tegele
juraga.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 06.03.17 19:38
|
|
|
Täna käidi minu ukse taga ka sellise jutuga, ei tea kas sama auto
Igal juhul pakkusin sama teooriat, et geomeetria on teises asendis kui pistik lahti on jne..
Loogiliselt kui turbo pöörleb inertsiga edasi ja drosselklapp kinni läheb, siis ega pole kuhugi mujale minna õhul/rõhul. Muidugi keegi võiks kuulata
enda 100% korras autot ka kindluse mõttes, mõtlen tehaseseades autot, mitte sellist, millel on väljalase tühjaks pekstud ja muud tuuningut tehtud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |