Lasner
huviline
Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.17 15:53
|
|
|
Audi A4 B5 1.8 92kw 1996 külm mootor tühikäigupööretel ei käi
Probleem hakkas siis umbes nädal aega tagasi, kui külmaks läks. Hommikul käivitades polnud mingit muret, läks kenasti käima, hakkasin siis
parkimiskohalt minema manööverdama ja kallaku peal kogemata suretasin välja. Pärast seda enam niisama ei käivitunud, ainult gaasi tallates ja siis
pöördeid mõnda aega paari tuhande peal hoides jäi käima. Siiski kõikusid pöörded seal 500-800 vahel. Alles siis, kui mootor soe, jääb kenasti käima,
nagu peab.
Paar korda varem olen sama probleemi ees olnud, tol kordadel piisas aku klemmide maha võtmisest mõneks tunniks, restart ajule parandas vea, kuid
seekord see enam ei aidanud. Võtsin ööseks klemmid maha ja endiselt sama probleem.
Kahtlustan, et seekord pole enam probleem ajus, vaid miskit muud, tühikäigumootor nt ?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.02.17 16:15
|
|
|
Aju tempi andur?
Mootor lihtsalt ei tea, et väljas on külm ja annab kütust ainult kuuma mootori tarvis, s.o. vähe...
.
|
|
|
Lasner
huviline
Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.17 08:04
|
|
|
Kui see sama aju tempi andur kuvab välistemperatuuri ka kellaplokile, siis seal näitab see õigeid numbreid.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 14.02.17 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lasner
Kui see sama aju tempi andur kuvab välistemperatuuri ka kellaplokile, |
Täitsa erinevad asjad on need. Välistempi oma on stange küljes, aju oma ploki küljes.
Kolmas on veel mootori tempi kella oma.
(mõnikord on kella ja aju oma ühes korpuses, siis on klemme rohkem)
Kas autol aut. kliimat ei ole?
Sealt saaks siva vaadata, pole kaablit vajagi...
|
|
|
Lasner
huviline
Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.17 13:55
|
|
|
On kliima, uurin järgi, kas see näitab mulle mingeid erroreid.
|
|
|
Lasner
huviline
Registreerunud 16.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.17 08:08
|
|
|
Kliimaplokk mingeid anomaaliaid mulle ei kuvanud, kuid eile avastasin veel ühe vea. Kui töötemperatuuril jääb mootor käima tühikäigul, siis
kiirendades käitub väga kahtlaselt. Teise käiguga kiirendades järsult ja siis sidur alla vajutada, et käiku vahetada, kasvavad pöörded edasi kuni 1000
võrra ja siis langevad 1500 peale ja kui siis näiteks 4. käik panna ja gaas maha lasta, oleks justkui püsikiiruse hoidja peal, siis mõne aja pärast
saab aju aru, et gaasipedaali ei vajutata ja käib üks suur jõnks läbi ja pöörded hakkavad langema.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.02.17 17:56
|
|
|
Ok.
Kui sa SELLE järgi asja kontrollisid siis on
ju kõik korras.
Mis ei klapi muidugi ülejäänud veakirjeldusega.
.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.02.17 20:23
|
|
|
Esimese asjana teha korralik gaasiklapi puhastamine ja seejärel arvutiga tehaseseadete taastamine.
Karterituulutuse olukorra kontrollimine ei ole ka paha mõte.
|
|
|
|
Ip62
huviline
Registreerunud 12.02.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.17 06:51
|
|
|
See viga on suht samasse kategooriasse nagu minu 1,6 mootoriga sõbral esines - külmalt käib ja töötab nagu linnuke, mootori soojenedes asi aga muutub
- kui 90 kraadi käes, siis kõigepealt poob hoobilt mootori kinni, jõnksutab, jõud kaob ära jne. Meelitad ainult madalatel pööretel ja vahel on tunne,
et lükka või tagant . Mõtetest ja pakkumistest jooksid läbi kõikvõimalikud
variandid alates küünaldest, õhulugejast, lambdast jne. Asi aga avastati - väntvõlli pöörete andur oli "puhkusele läinud" . Üleeile. Vahetatud.
Probleem läinud.
|
|
|