Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 ! Kas 3.7 V8 või 4.2 V8 ? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3933)
riho.tamme
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 V6 2.8

postitati 08.02.17 23:02 Tsiteeri
Audi A8 D2 ! Kas 3.7 V8 või 4.2 V8 ?






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.02.17 05:49 Tsiteeri


Ei oska muud õelda, kui võimsus võimsuseks, pigem võimalikult korras ja kindla hooldusega auto.
Mootori eelistusi esile tõstma ei hakka, seda tehakse teiste poolt enivei;).


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riho.tamme
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 V6 2.8

postitati 09.02.17 06:10 Tsiteeri
Tänan



Lihtsalt, et oleks hooldusraamat ja korralikult hooldatud! No ja muidugi 1999-2002 enam ju uut ei saa, aga neil ju kere hea ;) Aga oskad sa öelda, mida peaks nende puhul eriti tähelepanelikult jälgima ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.02.17 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riho.tamme
Lihtsalt, et oleks hooldusraamat ja korralikult hooldatud! No ja muidugi 1999-2002 enam ju uut ei saa, aga neil ju kere hea ;) Aga oskad sa öelda, mida peaks nende puhul eriti tähelepanelikult jälgima ?


Sagedased kallid remontida vead:

Õlilekked mootorist
Nukkvõllide ketipingutid
Katalüsaatorid
Salongisoojenduse elektriline tsirkulatsioonipump
Tiptronic k.kast
Kliimaseadme pump

Need on vead millega olen enim kokku puutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.17 11:32 Tsiteeri


Diffri lekked, õlijahutuse,otsasimmeri,plokikaane lekked, bensiinipaagi seesmised tsirkulatsiooni lekked jne jne. Üllatusi, anomaaliad ja rahakoti tuulutamisi võib jaguda, võib ka juhtuda et sõidad aastaid sisuliselt vaid kalla-ja-talla reziimil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.02.17 14:40 Tsiteeri


Mootor pole tõesti väga primaarne valikukriteerium sellel kerel ja eespool on juba mitu korda peetud masina reaalset seisukorda oluliselt tähtamaks, sama soovitus ka minult. Väänet on neil mõlemal mootoril umbes samasse auku ja tagumendidüno tajuvuse vahe pole väga märkimisväärne kui just igapäevaselt autost autosse ei istu, millel siis need erinevad mootorid samadel keredel peal.

Pisivigasid on selle klassi masinatel kõigil tüütu ja ajakulukas likvideerida (omal ka enda nahal tuntud nii ise tehes kui remontida lastes), mis võrdub siis omakorda suuremate summadega tehtavale tööle kulutatud aja mõttes. Igale poole ligi pääsemiseks lähebki lihtsalt ajulagedalt aega raisku, mis paneb pahatihti mõtlema, et las ta kurat jäädagi remontimata. Arvestades nende masinate hetke umbkaudset keskmist hinnaklassi, siis mina paneks küll soetussummale samasuguse summa kohe kõrvale varuks, et esmastest üllatustest kiirelt toibuda ;). Eks remondidetailide hinnad ole kah maast laeni ja ei maksa väga võrrelda teiste keremudelitega.

Ja no kui see esmane ja paari kuu järgne üllatuste jada läbi saab ja rahakotis veel kopikat, siis on see kere oma v8'ga igati soliidne ja asjalik asi sõidu nautimiseks. Minu sõidustiil muutus sellel kerel igatahes palju rahulikumaks vaatamata, et kõike oli kapoti alla palju rohkem kui isegi vaja oleks :D. Ja kütusekulu sõltub enda jalanumbrist sellisel määral, et pole isegi mõistlik väga võrrelda. Oli situatsioone, kus asi võttis maanteel liigeldes samadel tingimustel kütust vähem kui 1,6'ne kliimad värgid sees 1,1 tonnine jaapani tutikas punn ja samas teisel hetkel sai pea 100L paagitäiega vähem kui 500km liigelda :P. Ehk kõige suurem kütuse närija oligi talvine külm ilm, kus kõik õlid mootoris/kastis/mujal enne kui soojaks ja vedelamaks/voolavamaks muutusid närisid omajagu kütust silindritest läbi ja tõstsid keskmist kulu isegi rahulikul sõidul.

Edu õige valiku tegemisel! Minul siiani kergelt kripeldab, et enda ostetud isend juba aastaid tagasi lahkus pisut küll vastu minu tahtmist sõidukite rivist, aga kuna asi polnud ikkagi universaalkerega, siis samasugust asemele kah enam ei ostnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 09.02.17 17:29 Tsiteeri


D2 A8 hakkab oma V8 mootoritega jah juba sinna vanusesse jõudma, nagu D11 V8 juba on: kas 3,6L või 4,2L - vahet ei ole, loeb seisukord ja varustus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riho.tamme
huviline



Registreerunud 12.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 V6 2.8

postitati 12.02.17 12:20 Tsiteeri
Tänan






Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.02.17 19:31 Tsiteeri


Mis rumal küsimus? Korralik 4.2 muidugi! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]