Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi C5 Allroad õhkvedrustus (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1750)
speedest86
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.17 19:17 Tsiteeri
Audi C5 Allroad õhkvedrustus



Tere klubilised,

Mure audi c5 allroad mudeliga mis aastast 2004, nimelt õhk vedrustusega täpsemalt.
Ühel hetkel otsustas, et enam üles ei tõsta end, vaid püsib koguaeg esimeses astmed.
Lekkeid ei arva, et oleks kuna ööga maha ei vaju vaid püsib kenasti esimeses astmed, kuid kui vajutada nuppu, et järgmisele astmele tõsta siis hakkab roheline tuli vilkuma ning kuulda kompressor teeb häält ning töötab.Kuid peale mõnda aega viskab kollase tule armatuuri põlema ning kompressor lõpetab töö.Sama asja saab korrata kui süüde välja ja uuesti käima auto ning saab uuesti sama protsessi korrata, kuid sama tulemus nagu ennist kirjeldasin.
Olen Vag-Com'ga level control moodulit kontrollinud ja sellise veakoodi andis:
01400 - Suspension Level Control
11-00 - Control Limit Not Reached

Võibolla on mõnel klubilisel sama probleem olnud ja oskab öelda mis võiks olla viga ja mille vahetus aitaks.

Ma ise ei ole veel kontrollinud kuid kas võib probleem olla õõtsade küljes olevates kõrguse reguleerimis varrastes?Ja kui neid kontrollida põhja alt siis kummale poole peaksid need vardad suunatud olema, kas siis auto tagaosa poole või esiosa poole?

Tänud ette!

Speedest86


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 05.02.17 21:15 Tsiteeri


Kompressor kulunud.

Olenevalt seisukorrast vaja kas taastada või vahetada välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
speedest86
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.17 09:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Kompressor kulunud.

Olenevalt seisukorrast vaja kas taastada või vahetada välja.


Enam kui kindel selles?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.02.17 12:34 Tsiteeri


Kõrgusandurite toimimist saab arvutiga kontrollida. Kui näit. üks paneb segast võrreldes teistega, ongi kogu süsteem loll. Ei lase seadistada ega midagi.
Küll selliseid näinud, enamus on miskipärast Touareg-id olnud aga vahet pole.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 06.02.17 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: speedest86
Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Kompressor kulunud.

Olenevalt seisukorrast vaja kas taastada või vahetada välja.


Enam kui kindel selles?


Kindel on vaid see, et kunagi me kõik sureme :D


Aga kui asjast rääkida, siis minul aitas selle veakoodi puhul kompressori kolvirõnga vahetus. Kompressor oli kulunud ja ei suutnud enam piisavalt survet toota, siis viskas tule põlema.

Juhul kui see viga tuli äkki ja varem jamanud pole, siis kahtlukstaks pigem mõne padja õhuleket. Üles tõstes pahiseb lihtsalt niipalju välja, et kompressor peale toota ei jõua.

Kõrgusandureid pigem ei kahtlustaks. Samas neid on võimalik measuring block alt jälgida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.1% - SQL: 66.9%]