HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 05.02.17 08:38
|
|
|
A6 C6 3.0 TDi eelsüüteküünlad
Külmema kraadiga ei tahtnud auto enam väga hästi käima minna ja arvuti näitas viga 3. ja 4. küünlas.
ElsaWin nende vahetuse kohta midagi erilist ei räägi, lihtsalt palju hoiatusi ja mõned Audi tööriistad ning küünla värvus (mis 2004 sügisest alates
peaks kõik olema punased ehk metallist?).
Aga küsimused sellega seoses:
1) Kuidas hakata silindreid lugema, et 3. ja 4. leida? Auto ees seistes vasakul läheb 1-2-3 ja paremalt 4-5-6?
2) Kas küünla kork tuleb niisama tõmmates ära või vaja mingeid nippe?
3) Kas tavalise padruniga pääseb sinna küünla pessa või ongi vaja Audi spets tööriista?
4) Kas pärast uue küünla panekut peab arvutiga ka midagi kodeerima või autole õpetama?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.02.17 08:42
|
|
|
Eelsüüte küünlaid võiks ikkagi korraga vahetada, täpselt nagu vahetad ka bensukal süüteküünlaid. Pole ju vaja, et üks või mitu küünalt teistest
kehvemini toimiks (vanusega paraku küünlad väsivad ja ei lähe enam nii kiirelt ja nii kuumaks, kui uued). Seega võta poest 6 uut küünalt näppu ja
vaheta (või lase vahetada) kõik korraga ära.
Ja uusi küünlaid julgeks BERU omasid soovitada.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.02.17 08:55
|
|
|
1. Järjekord peaks nii olema jah.
2. Tõmmates, ei pruugi lihtsalt tulla.
3. Tava padrun, ei mingit spets asja.
4. Ei.
5. Soojalt, et tuleks kergemalt lahti.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 05.02.17 09:05
|
|
|
Ära ainult juhtmest tõmba, pane kaabliside pistiku ümber ja tõmba sellest.
Uute paigaldamisel ära unusta puhastada keermed kaantes ja kasutada paigaldamiseks sobiliku määret.
Näiteks motonet müüb pihustipaigaldus rasva, kasuta seda.
Arvutiga on lõpuks mõistlik veakoodid kustutada.
https://youtu.be/b33O8GeqqaA
|
|
|
|
HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 05.02.17 09:46
|
|
|
Tänud nii kiirete ja asjalike vastuste eest. Ostan siis kõik uued küünlad ja määret.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.02.17 14:26
|
|
|
Võti võiks selline olla, päris tavaline padrun ei sobi:
Lisaks soojale mootorile peab mõistlikku jõudu kasutama, muidu pooleks ja jama palju.
Ise olen ühte C6-e küünalt meelitanud tunni, siis õnnestus tervelt kätte saada.
Mingi suva "kangiga" väänates keerad rauselt puruks. Lutid saab edukalt kätte näpitsatega, mis on peente ja kõveraks keeratud otstega.
Mitte ühtegi põhjust ei näe neid 6 kaupa vahetada, kui hiljuti on näiteks 3tk vahetatud.
Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 05.02.17 15:03
|
|
|
Väga hea tähelepanek, vanade eemaldamisel on isegi avamiseks moment ette antud, et vältida katkemist.
Tõesti, võib vahetada näiteks kolm järelejäänud küünalt.
Aga kui eelmine omanik, või näiteks ka praegune, oleks siiski vahetanud kohe kõik küünlad korraga, oleks see lisatöö olemata.
|
|
|
|
HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 05.02.17 17:09
|
|
|
Palju tal lahtikeeramisjõud olla võiks? Saaks mingi momentvõtmega vaikselt avada - ei lõhuks ära vähemalt.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.02.17 17:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HRG
Palju tal lahtikeeramisjõud olla võiks? Saaks mingi momentvõtmega vaikselt avada - ei lõhuks ära vähemalt. |
Vaikselt meelitada ja saab kah hakkama. Tundes lahti keerates nõksu, uuesti kini ja uus katse, ehk kinni lahti nõkutades saaks samuti hakkama.
Padrun jah selline, mis mahuks ja kusagile ei takerduks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
HRG
huviline
Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007
|
postitati 05.02.17 17:21
|
|
|
Eks peab vaikselt katsetama. Mootor enne korralikult soojaks ja vaikselt keerama.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 05.02.17 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Ja uusi küünlaid julgeks BERU omasid soovitada. |
Ja/või ka Bosch.
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 05.02.17 21:52
|
|
|
Enne lahti keeramist, kui oled piibu ära võtnud, vaata, et sodi silindrisse ei kuku. Minu 6 aastat vanal autol oli piibu ümbruses küünlasüvendis pea
linnupesa jagu igasugust prahti, mille pidin suruõhuga enne minema puhuma.
|
|
|