Difri luku osas alusta vea otsimist lülitist ja pistikutest (puhasta ära), kuna audi oleks nagu projekteeritudki täis igasuguseid elektriprobleeme.
Aga ujumise osas pakuksin ise pigem mingit puksi, mis püsib otse sõites ilust pinge all, aga kurvi minnes vabaneb pingest ja hakkab loksuma.
Sellistele asjadele on teinekord päris tülikas jälile jõuda, kuna auto nt tõstukile võttes võib see puks olla teistmoodi pinges ja jälle ei loksu. See
ülevaatuse rattaloksutamise riistapuu on ses mõttes lollikindlaim lahendus. Korra aga ei tulnud ka sellega viga välja, ning kurvis ujumisest sain
lahti lihtsalt peale kogu puksiringi väljavahetust. Ei mäleta peast, kas Su masinal on taga samasugused rattakalde regulaatorid kui Audi 100
Quattrolgi? See oleks just üks selline viga, kus otse sõites ei pruugi ka väga loksuvana endast mingit märku anda, kuid kurvis teeb lollusi. Difriga
ei tohiks siin nagu mingit seost olla. Aga äkki on viga lihtsalt kiiruses?
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|