kristo599
huviline
Registreerunud 09.01.13
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.17 22:27
|
|
|
quattro manuaali keskdiffri kinni keevitamine
Tsitaat: | kui näiteks keskdiffril on hambad maas kas on võimalik see kinni keevitada või hakkab murdma kuidagi?
ja kas neid on ka erinevaid ülekandeid? |
Kui näiteks keskdiffril on hambad maas, kas on võimalik see kinni keevitada või hakkab murdma kuidagi?
Kas neid on ka erinevaid ülekandeid?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 31.01.17 07:54
|
|
|
Alles see oli, kui C5 oli kallis ja unistuste auto.
Nüüd juba aeg sealmaal, et lähevad põlluralliks.
Kuidas muidu sellist pornohuvi seletada...?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 01.02.17 09:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Alles see oli, kui C5 oli kallis ja unistuste auto.
Nüüd juba aeg sealmaal, et lähevad põlluralliks.
Kuidas muidu sellist pornohuvi seletada...? |
Neid tonniseid raipeid on ikka päris mitu aastat võimalik osta olnud.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.02.17 12:37
|
|
|
Esiveolise kast alla, pisut põhja alt pudinaid vähemaks ja liigub jälle kui tõesti õiget vidinat pole võtta. Tänavaliiklusesse sellisega küll asja
pole kui on midagi kinni ja jäigaks keevitatud, kuna pikalt see kompott ei kesta ja annab ilmselt kuskilt mujalt kindlasti järgi.
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 01.02.17 12:47
|
|
|
Vastus küsimusele on selline, ülekandeid on erinevaid ning kui kinni keevitad siis jagab ette ja taha võrdselt jõudu. Keeramisel hakkab auto rattaid
hakkima ja kinni pooma.
Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
|
|
|
|
zaddam
huviline
Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t
|
postitati 09.02.17 19:25
|
|
|
Eelmine kuu just oli mul endal juhus, et torsen lagunes ära ja eelnevalt oli suur loks torsenis (audi a6c5).
Keevitasin kinni ja üle 70ne sõites otsis väga palju teed ja tahtis nagu kraavi hüppata ning jõudu ei olnud autol nagu üldse. Siis käis mingi raksakas
põhja all ära ja auto hakkas ilusti tee peal seisma ja palju kergemini veerema ja liikuma. Järgi oli jäänud ainult tagavedu. Praegusel hetkel olen
arvamusel, et minu autol on kunagi kas käigukasti või tagadiffrit vahetatud ja käigukasti ja tagadiffri ülekanned erinevad peale seda. Sellest
tingituna ilmselt mul torsen oli suure loksuga ja lagunes ära ka, ning peale torseni keevitamist otsis teed.
Kuid peale seda kui ainult tagavedu järgi jäi, siis hilisemal uurimisel (oli ära murdunud see peenem võll, mis käigukastist tuleb ja kui käik sees
oli, siis sai seda peenemat võlli vabalt käega keerata) jõudsin järeldusele, et torsenit oleks võimalik ka nii keevitada, et tuleb käigukastist
väljund ja läheb vedu otse tagasilda. Selleks tuleks jätta torsenis alles ainult tagumise poole hammasrattad ja kokku keevitada, niimoodi esisillale
ülekannet ei toimuks.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.02.17 20:21
|
|
|
Rikkis automaatkaste vedeleb igal pool, kas nende torsenid ei sobi manuaalide otsa?
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 10.02.17 07:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Rikkis automaatkaste vedeleb igal pool, kas nende torsenid ei sobi manuaalide otsa? |
Ei sobi
Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
|
|
|
|