Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 30.01.17 19:35
|
|
|
Audi A4 b5 2.6 V6 - 1996 - Rauno4ud1R
'16 Suvel asusin omale esimest korralikku masinat otsima. Lõpuks otsustasin esiveolise b5 sedaani kasuks, mis Viljandimaal uut omanikku ootas.
Mootorit on automobiilil 2.6 liitri ja 110kw jagu. Esimese asjana lasin vahetada kondid, arniirid, piduriklotsiringi, õlid nii mootoris kui ka kastis
ja ka õhufiltrid. Rohkem polnud vaja, kuna auto oli üsnagi hästi hoitud. Kella peal kirjutas 312k kanti.
Esimeste jahedamate ilmadega hakkas mingi jama pihta - ketrab, ketrab, käima ei lähe...natuke veel starterit ja akut piinata ning asi jooksis.
Küttekulu oli laes ja munahais sabas. Ei olnud vaja midagi muud teha kui avada kapott ja vaadata mootorikatte alla. Viga leitud, lahtine juhe rippus,
kuulus see tühikäigumootorile. Arvatavasti eelmine omanik ei viitsinud katkist tühikäiguregulaatorit parandada ja tõmbas lihtsalt juhtme välja. Kui
juhtme järgi panin, viskas pöörded 1500 peale, sõites paremaks ei läinud, jõnksutas ja ei tahtnud gaasi lahti lasta. Mootor soojaks ka ei läinud
normaalselt, kuni ostsin uue termostaadi ja lasin selle vana asemele paigaldada, vahetati samal ajal ka see paganama tühikäiguregulaator. Olukord
muutus, autol läks nüüd mootor soojaks, käivitub normaalselt, küttekulu on ka enam-vähem ok, 1,5liitri jagu rohkem kui suvel. Pöörete probleem säilib
siiani, kuna keegi pole kuskil osanud normaalset lahendust probleemile pakkuda. Arvuti ühtegi viga ei näita. Hakkan ise arvama, et probleemi põhjus
peitub gaasiasendi anduris, mis võib kulunud olla vms.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 30.01.17 23:32
|
|
|
Selle gaasi peale jäämise teemal tasub üle vaadata esmalt kõik vaakumid, karteri tuulutus, gaasitross ise, arvutiga kontrollida temp andurit, igaks
petteks ka aju kodeeringut(kui kood automaadi oma, siis jääb ka mõneks sekundiks pöördeid hoidma). Edu ja jaksu audiga
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 31.01.17 07:40
|
|
|
Tuleb siis vist käppelt kuskile kanali peale saada, ma ei kujutagi ette kust kohast need olulised vaakumvoolikud jooksevad...pealtpool on enamus
voolikuid kontrollitud. Seda aju kodeeringu viga ma ei usu, kuna mul on pöörded püsivalt kõrged. Väga palju on ka pöörete hüppamist üles-alla saja
võrra.
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 31.01.17 07:44
|
|
|
Lähiajal proovin ka pilte ja joonistusi autost üles laadida.
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 31.01.17 17:27
|
|
|
Praegu leidsin vaid suvised pildid.
Kvaliteet jätab kahjuks soovida, see töötlus toob ilusti flatfived välja..
Kass tahtis ka proovisõitu
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 01.02.17 09:04
|
|
|
Turist Haapsalus
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 01.02.17 13:43
|
|
|
Kahtlane värk
Võtsin pedaalide kohal oleva plastikkatte ära ning sellega tuli kaasa kuskilt lahti hüpanud vedru. Arvan, et põhjuseta seda sinna pole pandud ja peab
oma kohale tagasi minema, küsimus ongi- kuhu?
Kas on võimalik, et sellel vedrul on mingi seos selle gaasipedaali küljes oleva punniga, millest esmaste vaatluste põhjal midagi kasu pole?
Kes midagi teab sellest teemast, siis abi on teretulnud.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 01.02.17 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rauno4ud1R
Võtsin pedaalide kohal oleva plastikkatte ära ning sellega tuli kaasa kuskilt lahti hüpanud vedru. Arvan, et põhjuseta seda sinna pole pandud ja peab
oma kohale tagasi minema, küsimus ongi- kuhu? |
Esimese hooga pakuks ma, et see võib olla kusagilt armatuuri alt ja et see on hoidnud keskmiste ventide torusid armatuuri küljes kinni vms.
|
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 21.02.17 18:31
|
|
|
Pöörete probleem
Resettisin tühikäigu, meetod oli järgnev: süüde sisse, lapats põhja ning 5sek hoida, süüde välja, lapats vabaks- veel niimoodi paar korda ja siis
jätta võti süütelukku ja oodata 1 suitsu jagu. Seejärel jälle süüde sisse ja oodata paarkümmend sek ning siis käivitada. Pöörded olid normis kuni
puudutasin gaasipedaali. Jälle läksid 1500 peale.
Proovisin uuesti, aga seekord peale resettimist käivitasin mootori ning ühendasin tühikäiguregulaatori lahti. Siiani on kõik okei, läheb ilusti käima
ja pöörded on normaalsed, ei hoia gaasi kinni jms.
Vist annab aju valesid signaale regulaatorile sest nähtavasti see klapp ise toimib.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.02.17 19:37
|
|
|
Kus selline restart meetod pärit on?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
|
Rauno4ud1R
huviline
Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5
|
postitati 13.01.19 08:09
|
|
|
Viimaselajal jube paljudel 2.6 abc mootoritel sama jama, kõige levinum lahendus tundub olevat aku väljavahetamine, ja toimib. Käiguga väljasuretamine
pidavat ka mõjuma mingiks ajaks.
Ise kahjuks selleni ei jõudnud, kepsusaaled said otsa ja auto viidi treilaga ilmselt viimasele sõidule. ;-(
|
|
|