Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 b5 2.6 V6 - 1996 - Rauno4ud1R (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2825)
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 30.01.17 19:35 Tsiteeri
Audi A4 b5 2.6 V6 - 1996 - Rauno4ud1R



'16 Suvel asusin omale esimest korralikku masinat otsima. Lõpuks otsustasin esiveolise b5 sedaani kasuks, mis Viljandimaal uut omanikku ootas.
Mootorit on automobiilil 2.6 liitri ja 110kw jagu. Esimese asjana lasin vahetada kondid, šarniirid, piduriklotsiringi, õlid nii mootoris kui ka kastis ja ka õhufiltrid. Rohkem polnud vaja, kuna auto oli üsnagi hästi hoitud. Kella peal kirjutas 312k kanti.
Esimeste jahedamate ilmadega hakkas mingi jama pihta - ketrab, ketrab, käima ei lähe...natuke veel starterit ja akut piinata ning asi jooksis. Küttekulu oli laes ja munahais sabas. Ei olnud vaja midagi muud teha kui avada kapott ja vaadata mootorikatte alla. Viga leitud, lahtine juhe rippus, kuulus see tühikäigumootorile. Arvatavasti eelmine omanik ei viitsinud katkist tühikäiguregulaatorit parandada ja tõmbas lihtsalt juhtme välja. Kui juhtme järgi panin, viskas pöörded 1500 peale, sõites paremaks ei läinud, jõnksutas ja ei tahtnud gaasi lahti lasta. Mootor soojaks ka ei läinud normaalselt, kuni ostsin uue termostaadi ja lasin selle vana asemele paigaldada, vahetati samal ajal ka see paganama tühikäiguregulaator. Olukord muutus, autol läks nüüd mootor soojaks, käivitub normaalselt, küttekulu on ka enam-vähem ok, 1,5liitri jagu rohkem kui suvel. Pöörete probleem säilib siiani, kuna keegi pole kuskil osanud normaalset lahendust probleemile pakkuda. Arvuti ühtegi viga ei näita. Hakkan ise arvama, et probleemi põhjus peitub gaasiasendi anduris, mis võib kulunud olla vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 30.01.17 23:32 Tsiteeri


Selle gaasi peale jäämise teemal tasub üle vaadata esmalt kõik vaakumid, karteri tuulutus, gaasitross ise, arvutiga kontrollida temp andurit, igaks petteks ka aju kodeeringut(kui kood automaadi oma, siis jääb ka mõneks sekundiks pöördeid hoidma). Edu ja jaksu audiga :)


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 31.01.17 07:40 Tsiteeri


Tuleb siis vist käppelt kuskile kanali peale saada, ma ei kujutagi ette kust kohast need olulised vaakumvoolikud jooksevad...pealtpool on enamus voolikuid kontrollitud. Seda aju kodeeringu viga ma ei usu, kuna mul on pöörded püsivalt kõrged. Väga palju on ka pöörete hüppamist üles-alla saja võrra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 31.01.17 07:44 Tsiteeri


Lähiajal proovin ka pilte ja joonistusi autost üles laadida. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 31.01.17 17:27 Tsiteeri


Praegu leidsin vaid suvised pildid.

Kvaliteet jätab kahjuks soovida, see töötlus toob ilusti flatfived välja..

https://www.upload.ee/image/6621291/20170130_212750_1_.jpg

Kass tahtis ka proovisõitu

https://www.upload.ee/image/6621318/piltkas.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 01.02.17 09:04 Tsiteeri


Turist Haapsalus

https://www.upload.ee/image/6623696/20170201_094407_2_crop_800x600.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 01.02.17 13:43 Tsiteeri
Kahtlane värk



Võtsin pedaalide kohal oleva plastikkatte ära ning sellega tuli kaasa kuskilt lahti hüpanud vedru. Arvan, et põhjuseta seda sinna pole pandud ja peab oma kohale tagasi minema, küsimus ongi- kuhu?

https://www.upload.ee/image/6624296/20170201_152435-800x600.jpg

Kas on võimalik, et sellel vedrul on mingi seos selle gaasipedaali küljes oleva punniga, millest esmaste vaatluste põhjal midagi kasu pole?

https://www.upload.ee/image/6624313/Screenshot_20170201-133650-396x704.png

Kes midagi teab sellest teemast, siis abi on teretulnud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 01.02.17 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rauno4ud1R
Võtsin pedaalide kohal oleva plastikkatte ära ning sellega tuli kaasa kuskilt lahti hüpanud vedru. Arvan, et põhjuseta seda sinna pole pandud ja peab oma kohale tagasi minema, küsimus ongi- kuhu?


Esimese hooga pakuks ma, et see võib olla kusagilt armatuuri alt ja et see on hoidnud keskmiste ventide torusid armatuuri küljes kinni vms.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 21.02.17 18:31 Tsiteeri
Pöörete probleem



Resettisin tühikäigu, meetod oli järgnev: süüde sisse, lapats põhja ning 5sek hoida, süüde välja, lapats vabaks- veel niimoodi paar korda ja siis jätta võti süütelukku ja oodata 1 suitsu jagu. Seejärel jälle süüde sisse ja oodata paarkümmend sek ning siis käivitada. Pöörded olid normis kuni puudutasin gaasipedaali. Jälle läksid 1500 peale.
Proovisin uuesti, aga seekord peale resettimist käivitasin mootori ning ühendasin tühikäiguregulaatori lahti. Siiani on kõik okei, läheb ilusti käima ja pöörded on normaalsed, ei hoia gaasi kinni jms.
Vist annab aju valesid signaale regulaatorile sest nähtavasti see klapp ise toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.02.17 19:37 Tsiteeri


Kus selline restart meetod pärit on?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 21.02.17 22:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kus selline restart meetod pärit on?

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=979996


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno4ud1R
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.16
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5

postitati 13.01.19 08:09 Tsiteeri


Viimaselajal jube paljudel 2.6 abc mootoritel sama jama, kõige levinum lahendus tundub olevat aku väljavahetamine, ja toimib. Käiguga väljasuretamine pidavat ka mõjuma mingiks ajaks.
Ise kahjuks selleni ei jõudnud, kepsusaaled said otsa ja auto viidi treilaga ilmselt viimasele sõidule. ;-(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]