hammasrihm
huviline
Registreerunud 12.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.17 13:15
|
|
|
Audi A8 D2 2.8 V6 suri teepeal välja
Auto Audi A8 D2 2.8 V6 142kw 1999a. suri puterdades välja.Korra isegi käivitus aga nagu gaas ei tule järgi.Auto värises üleni ja nüüdseks ei käivitu
enam ültse.
Arvuti veakood on: 17987 - Throttle Actuator (J338)
P1579 - 35-00 - Adaptation Not Started
Olen vahetanud ja puhastand trosselklapi,kuid edutult. Ka õhulugeja tundub töötavat,kui tagant ühendad tuleb viga juurde arvutis.
Gaasipedaal reageerib arvutiga numbrid muutuvad ilusti.
On keegi sellise veakoodiga kokku puutunud?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.01.17 13:39
|
|
|
Mis kuradi kasu on sellisest diagnostikast, kui isegi nii lihtsaid asju ei osata lahti seletada? Ostke vähem neid hiina kaableid või kasutage
hüppenöörina.
See kood tähendab ebaõnnestunud TBA-d ja väljasuremisega pole siin midagi pistmist, kui selle veaga enne sõitis. Gaasiklapi asendi vaatamine on
muidugi juba üle mõistuse..Kontrolli bensiini olemasolu ja bensupumpa. Tihti paagis olevad andurid panevad segast ja jäädki "veerand paagiga"
näidiku järgi teele.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
hammasrihm
huviline
Registreerunud 12.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.17 05:23
|
|
|
Laadisin aku täis ja kallasin 5 L kütet peale.Lisaks põrutasin käega vastu paaki kah.Pikema käivitamise peale siis käivitus lõpuks.
Lasub kahtlus, et kütuse pump on ikkagi vigane.Jah neid teemasi leidsin lõpuks,kus kütuse näidik valetab ja pump streigib.Välismaa lehtedelt võib
leida veelgi probleeme, näiteks kehv aku võib lõpetada mootori töö.Aku on siiski pool aastat vana ainult.Õhtul tahaks katsetada,kas saab küte
otsa.Võtan 5 L kaasa ja kodukandis tiirutan.Aga üldiselt lasub kahtlus vigase pumba peale.Targem oleks lähiajal välja vahetada. Tänud kodanikule,kes
suunas kütuse probleemile.
|
|
|
hammasrihm
huviline
Registreerunud 12.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.17 18:50
|
|
|
Nüüd siis asi selge.Pump uriseb juba paagis viimaseid elupäevi vist.Ei käi vaikselt, vaid on juba salongi ka kõvemini kuulda.Ootab vahetust.Mis maksab
vahetus ja kas on mõtet endal teha, see selgub millalgi.Ja veel tundub,et originaal pump olevat.Voolikutel pressitud klambrid kõik paagi kaanel
paistavad.
|
|
|
hammasrihm
huviline
Registreerunud 12.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.17 17:33
|
|
|
Sai siis pump vahetatud.VDO pump ja vahetus kokku 243euri. Forsi mehed teadsid kah rääkida sellest tsirkulatsiooni probleemidest.
Vead on voolikutes ja tihendites.Uus tihendi ring paaki maksab umbes 105 euri kanti,pluss tööraha.Rohkem kurdeti veaks paagi teise poole minevaid
voolikuid.
Eks näis kaua vasta peab.
Ja edu A8 omanikele!!!
Võibolla on abiks kellelegi.
Siin
|
|
|
innar
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Harjumaa, Assaku
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2 220kw quattro
|
postitati 11.02.17 14:24
|
|
|
Mul oli sama teema Audi A8 D2 2.8 V6 1998 pentsupumbaga, aastaid tagasi ühes parklas enam auto ei käivitunud, pukseerisin koju, otsisin viga, leidsin
et pentsupump, ostsin uue pentsupumba aga paigaldades kogemata suutsin lõhkuda ka pentsupumba korpuse küljepealt etteande toru ära, mis seal ikka,
panin pumba korpuse paaki tagasi, sain käima, mingi aeg sõitsin, siis hakkas jälle puterdama ja suri mitmeid kordi välja, lõpuks sai koduni ära
veereda nii, kohe alguses ei leidnud mis viga oli, siis jäi auto kauaks ajaks seisma.
Uurisin ka igaltpoolt foorumitest ja saitidelt mis viga võib olla, siis taipasin ära et katkine toru ei istunud oma pessa ja siis ta ei saanud kütet
kätte, tookord oli pea pool paaki ka ainult, valasin juurde ja läks käima aga siis tekkis ka mitu imelikku viga, käigukast takerdus kuidagi ja kadus
ka laadimine ära ja oligi sellega koik.
Üks inimene ostis ära, rääkisin mis vead on ja et mis pentsupumbaga on, ta tegi oma käe järgi kuidagi korda likvideeris vead ära ja paagis pani ka ühe
lisa toru mis annab kütust otse pentsupumba korpuse sisse. kokkuvõtlikult sai ainult nii täis paagist ~35 l sõita ja jälle tuli juurde panna, ostsin
auto tagasi ja sõitsin nii paar aastat rahulikult, kuniks sai ostetud terve pentsupumba korpus, enam seda ise ei tahtnud panna, läksin Forsi meeste
juurde, võtsid mu jutule siis sai kenasti ringi asjad tõstetud, sõitsin minema aga jõudu polnud, kütusekulu oli suur ja suitses ka, sai sõidetud nii
40km kui suri välja ja enam käima ei läinud, Huvipärast läksin ostsin kanistriga 5l juurde ja pika käiamisega läks käima, sai koju ära sõidetud ja
samamoodi 40km ja hakkas jälle jama pihta, läksin järgmine päev tagasi Forssi rääkisin mure ära, nuputasime igatepidi kambakesi variante et mis võib
seal paagis olla, tsirkulisatsiooniga see ajas mõistuse nii sassi et ei saanud öösel magada ka, võeti uuesti töösse ja asi lahti, tuli välja et seal
oli lisatoru pandud valesti ja vale pump ka sees mille kunagi ise ostsin käest kätte, peavalu ja suur mure oli aga sai asja korda lõpuks, korraliku
VDO pumba ka sai sisse, nüüd saab rahulikult sõita nii et ei pea enne poolt paaki tankima
|
|
|
|