Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.17 15:25
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW (MÜÜDUD) - 1995 - Weiko
Tervist kaas foorumlased.
Võtsin ennast siis käsile, peale mitmeid aastaid niisama ringi luuramist siin foorumis otsustasin teha endale kasutaja. Ja tutvustaks ka enda kahte
sõiduvahendit. Audi 100 ja A6. Autod sai siis soetatud enda kodu kohast. Esimeseks autoks mida siis teile tutvustan on kõigile tuntud Audi A6 Avant C4
2,5 85 KW 1995a. Ning loodan et pikemat tutvustamist ei vaja enam. Autol kere 4-, silla osa 5+, mootori osa 3+, lisa varustus ja selle korras olek 3+.
Vaeva, aega ja raha on auto alla eelneva poolt maetud ning sama tegus periood tuleb veel minul üle elada. Auto jääb siis praeguste plaanide kohaselt
igapäevaselt töö masinaks. Mingit tuuningut ja ilusamaks muutmist hetkel veel ette võta ei plaani. Kuid mine sa tea mis tulevik toob. Plaan on hoida
lihtsalt auto korras ja liikvel. Teema tegin et oleks endal täpne üle vaade mis on tehtud, millal tehtud ja mis vaja teha. Ja ega kriitika ja
soovitused teiste poolt ei tee paha. Loodan et keegi ei pahanda kui peaksin esitama mõne lolli küsimuse kui millegis abi vajan.
Do to list
Taastatud pihustid paigaldada. TEHTUD.
Rooli võimu pumba alus vahetada. TEHTUD.
Turbo majandus. (Korraliku minekut pole. Pihustid/Pump/Vaakum/Lõdvikud) TEHTUD.
Suuna tulede/püsikiiruse kang vahetada. TEHTUD.
Salongi ventilaator. (Teeb häält). TEHTUD.
Parem raadio + taha ustesse kõlarid. TEHTUD
Tagukäigu tuled puuduvad. (Luugi juhtmed, andur või muu kala)
Käigukasti õli vahetada. (Korra vahetatud juba, kasti pesuks hetkel sees olev).
Juhi ukse peegel vahetada (Vasakule + paremale ei liigu).
Kesklukk korda.
Luugi juhtmed. (Korralikud terved ja ratsimatta juhtmed panna).
Katuse luuk vahetada + äravoolu torud.
Juhiukse elektri akna juhtmed. (Toite juhe x kohast veetud).
Kaitsme blokk vahetada. (Kaks pesa kärsanud).
Juhi uks vajunud. (Hinged läbi/Diftid)
Keskkonsool vahetada. (Kässeri juurest katki, oli telefoni juhe sisse toodud).
Põhjamatt vahetada. (Vana on katki ja elu näinud).
Esimene + tagumine pamper. (Vanad katkised, ja kipsi kruvidega remonditud)
Spido tagune korrastada. ( Pirnid, jooted jne)
Teostada kere tööd. Vähene rooste tõrje ja auto värvimine tervenisti
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.17 15:33
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Väheke pildi materjali. Pildid küll vanad aga seni kuni ise pole jõudnud teha siis käivad küll.
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.17 14:01
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Uuendaks siis ka seda teemat. Vahepeal sai autole külge pandud taastatud pihustid. Enamus kadunud kw ja mineku sain tagasi. Aga peale seda läheb auto
halvasti käima ja turtsub ja kui jälgida kütuse näidikut siis tundub kütuse kulu ka suur olevat. Lisaks sai külge keeratud terve roolivõimu pumba
alus. Sai vahetatud vaakum torud, salongi vent kuna vana lihtsalt otsustas väga koledat häält tegema hakata. Ning korrastada sai ka Cruisi/suuna
tulede kang ja spido plokki. Suundade korda saamise üle olen kõige õnnelikum. Suht vastik linna vahel sõita kui suundasid pole. Tekib selline
invaliidi tunne. Kuna mootori töö on veel selline pool pidune ja miinus 20-ga keeldus auto tööle minemast. Ainult täku toel sain tööle. Siis tuleb
mõelda mis selle autoga üldse teha. Hetkel siis plaan selline et, homme lähen toon siis lammarist A6 le teise vähe värskema kõrgsurve pumba ja kui
selle vahetusega anomaaliad ei kao siis kisun auto juppideks. Ja panen sillad/pleki osa 100 külge ning moto majanduse jätan garaazi nurka paremaid
päevi ootama ja ülejäänud asjad paiskan müüki.
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.17 20:28
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Teeme järjekordse teema uuenduse. Auto järgmise mehaaniku juurest ära toodud ja tundub et see kord joppas õige inimese otsa. Teist kõrgsurve pumpa
tarvis ei olnud. Kutt siis muutis pumba asendit ja timmis pumba pead väheke. Ja tulemuseks siis see et auto läheb praeguste ilmadega ilusti tööle ja
mootori töö on hea. Lonkamine ja muud anomaaliad kadunud. Suur üllatus oli see kui mehaanik küsis sul defa bloki soojenus peal vää. Ütleme nii et
polnud aimugi ja keegi ei rääkinud ka varem. Täna sai taha ustesse ja pagassi veetud kõlari juhtmed. Nüüd mingi päev peab tooma uste kõlarid veel ära.
Autol tagu ots pervertselt kõrge aga ongi hea, saab metsa teedel sõitmas käia.
Kes autot endale soovib võib pakkumise teha.
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 16.02.17 20:59
|
|
|
No kurja, see näeb ikka eriti lombakas ja imelik välja sellises asendis taguotsaga. Sõidumugavust kuidagi ei mõjuta?
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.17 21:50
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Kui nüüd päris aus olla siis ei saa väga nuriseda. Suurematest konarlustest läbi sõites on väheke imelikum kui tava kõrgusel autoga. Aga ei midagi
märkimis väärset. Lihtsalt see visuaalne pool on kole.
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 16.02.17 22:01
|
|
|
Kuidas maanteel sõita on?
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.17 22:13
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Linnas/trassil kus augu vaene tee, on päris hea ja mugav. Ei saagi aru et perse kikkis on. Kruusa teid veel proovinud pole aga kui kunagi satun siis
annan tagasi sidet.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 17.02.17 10:51
|
|
|
Wannabe allroad?
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.17 12:13
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Ahoi jälle. Teeme siis järgmise sisse kande remondi päevikusse.
Auto töötab ja liigub peale süütenurga ja pumba pea liigutamist väga hästi.
Peale seda sai auto sõbra kätte kaheks nädalaks laenuks antud, kuna ta autod otsustasid ära kooleda.
Nüüd siis tuleb ise autoga majandada.
Vahepeal sai paigaldatud tagant vasakule supportile remont komplekt, kuna otsustas kinni jääda.
Uued esimesed suuna tuled. Kuna keegi lammas otsustas ühe ära lõhkuda.
Pagassi luugi lukk sai vahetatud kuna oli täiesti katki ja mingi hetk otsustas luuk lihtsalt kinni jääda.
Taha ustesse sai kõlarid pandud ning pagassi sai ühendatud ovaalid, millele vaja veel kast leiutada.
Kui kedagi huvitab siis sellise kikkis taguotsaga on kruusa teel suht lärmakas sõita.
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.17 21:50
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Teeme siis uue uuenduse siia.
Teisipäeval sai käidud TÜV-il. Mille läbis siis kahe veaga. Järgmine TÜV 05.2018.
1. Viga: Juhipoolne kabariit ei põlenud. See sai kohe parandatud.
2. Viga: Esimeste poritiibade kaared kahjustustega. Tiivakaartel värv mullitab, ühel väheke värvi ka kadunud. 50 euro sendise suurune tükk.
Muidu kõik ülejäänud korras ja väga hea. Isegi co näit oli alla 1.
Hetkel tundub see vigade asi norimisena.
Neljapäeval sai autot premeeritud tutikate suverehvide näol. Peab endale ikka kaks jooksu valukaid juurde sebima. Kuradi tüütu ja kulukas on neid
koguaeg maha ja peale lasta panna.
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.17 14:52
|
|
|
Audi A6 Avant C4 2,5 85 KW 1995a - Weiko
Uuendame siis ka seda teemat. Peale viimast postitus on vahe peal toimunud nii mõndagi.
Eelmise nädala alguses otsustas põhja alune kütuse torustik hingusele minna. See sai siis täies ulatuses vask torude vastu vahetatud. Kuna see auto on
igasuguseid huvitavaid trikke teinud siis ei pääse ka see kord nendest. Ehk keegi targem suudab aidata mind. Jama nimelt järgmine.
Jaanuari lõpus hakkas salongi ventilaator väga hirmsat häält tegema. Nii öelda viimased korisemised veel. Samal ajal täheldasin veel et salongi ei
tule sooja õhku ja klaas udutas, ning tosool kadus väheke. Ventilaator sai siis mingi hetk ära vahetatud ja siis mingi hetk peale seda hakkas sõidu
ajal ilusti salongi sooja tulema. Kui auto koha peal tiksus siis tuli suht jahedat õhku. Nüüd huvitavaks läks eelmise nädala lõpus kui läksin
koolitusele. Olin sõitnud ca 40 km ja mingil põhjusel piilusin spidoka peale. Tulemuseks siis see et avastasin et mootori tempi näitas seal ca 60
kraadi. Kuna see tundus kahtlane siis jäin teeäärde seisma ja läksin kapoti alust uurima. Tosool oli korras, mootor soe. Katsusin siis ka lõdvikuid.
Termostaadist tulev lõdvik oli jahe nii nagu peab. Kõige huvitavam hakkab nüüd. Lõdvik mis siis tuleb temp andurist oli ka jummala jahe. Natuke siis
pumpasin seda lõdvikut siis läks see tulikuumaks ja spidokas näitas ilusti moto töö tempiks seal peaaegu 90 kraadi. Ja hoidis seda veel järgmised
200km sihtpunktini. Vahepeal siis auto seisis paar päeva ning siis sai lühike sõit tehtud ca 6 km. Selle sõiduga läks töö temp ilusti ca 90 kraadi
juurde. Nüüd kui koolitus läbi oli oli vaja sõita ca 100 km tagasi töö juurde. Selle aja jooksul näitas töö tempiks ca 60 kraadi ja käpi neid
lõdvikuid kui palju tahad töö temp ikka ei tõusnud. Peale pumpamist olid lõdvikud natuke aega tulikuuma siis jahtusid jälle maha. Nii et targemad
palun aidake kus kohast viga taga ajada.
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.17 16:20
|
|
|
ANTUD TEEMA VÕIB SULGEDA JA VIIA ENDISTE ALLA. Auto läks uuele omanikule
|
|
|
Weiko
huviline
Registreerunud 16.01.17
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.17 06:21
|
|
|
AITÄH
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.04.17 06:25
|
|
|
Selleks viimaseks liigutuseks pole vaja esimese postituse pealkirja solkima hakata!
|
|
|