Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2642)
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.17 17:01 Tsiteeri
1.9 PD 85kw miinuskraadidega kehv käivitus



1.9 85kw tdi.
Autot pidi juba mitu aastat vaevama selline probleem, et läheb külmemate ilmadega kehvalt käima.
kui pluss kraadid väljas, läheb ilusti, aga miinustega juba jamam seis, käima saab, aga mitte poolest pöördest.
Täna -7 väljas ja proovisin ise, tahtis ikka väga pikka ketramist ennem kui läks.

Ise olen teinud/ vaadanud:
*Rihmavahetus tehtud rakistega.
*Tõukurid ja nuka saaled ära vahetatud.
*Syncro angle kõigub 0.5-1.1 vahel, seega peaks ok olema.
*Pihusti väärtused: 1silinder -0,52mg/str
2silinder -0.59mg/str
3silinder 0.24mg/str
4silinder 0.85mg/str
*Eelsüüteküünlad kontrollitud(esimesed 3tk korras, neljas küünal oldi uue sissekeeramisel ära murtud). Üks neljast ei tohiks siiski olla põhjus, miks auto käivitub mingi 10sek ehk.
*Pihustid reguleerisin veel ära.
*Eelsüüteküünaldele tuleb vool peale ja salongi on ilusti kuulda, kui relee klõpsu teeb ja küünlad tagant ära võtab.

Mingiaeg oli käinud auto Tartus diesellandis, kus võeti pihustid maha ja kontrolliti ära ning kõik 4 pihustit olid korras olnud. Omaniku sõnul oli ka uued pihusti tihendid pandud seal.

On kellegil ideid ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 08.01.17 17:11 Tsiteeri


Pihusti pesad kulunud plokikaane sees?
Tandempumba tihendid?


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristjanE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3Q

postitati 08.01.17 17:20 Tsiteeri


Aga starteri pöörded? Aku? PD mootor tahab tahab min. 220 pööret saada käivitusel, 250 on hea juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 08.01.17 17:32 Tsiteeri


Starter/aku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.17 18:22 Tsiteeri


Osteti poest uus aku aga tulemus oli null, starteri pöördeid vaatan küll hommikul arvutiga.
Aga kuidas ma selle kindlaks teeksin pumppihustitega mootoril, kas küte vajub alla tagasi või mitte, siis teaks juba edasi mis suunas liikuda.
Aga samas kui küte vajuks alla, oleks see ju iga temperatuuriga, mitte nii, et +1 kraadi ja kõik ok veel, samas -7 ja tahab meeletut ketramist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 08.01.17 20:14 Tsiteeri


Oli endal sarnane probleem. Aitas pihusti tihendite vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 06:32 Tsiteeri


Aga miks sellisel juhul pluss kraadidega kõik ok?
Pihusti tihendid vahetati aasta tagasi diesellandis ja samal ajal käisid pihustid stendis.
Starter oli käinud samuti hoolduses, sellega kõik korras.
Autol peal ka plokisoojendus, kui kaks tundi enne käivitamist hoida plokisoojendust taga, ei pidanud seegi midagi muutma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 16:13 Tsiteeri


Millised tihendid pandi pihustitele?
Peab Boschi komplekt, teistega pidas mu 1,9TDI 4 kuud ja siis hakkas nöökima. Starteri pöördeid tasuks logida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 17:52 Tsiteeri


Kuna diesellandis tehti töö ja aasta tagasi, siis ma kahjuks öelda ei oska mis komplekt läks.

On ka kogemusi odavate komplektidega, mis kestavad ca 1-2 kuud, aga siin oli auto tulnud remondist ja kohe järgmisel hommikul täpselt sama, ei olnud mitte mingit muutust.

Ja veelkord, kui pihusti tihendid, peaks ka pluss kraadidega kütus alla vajuma ju.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.17 18:00 Tsiteeri


Mida jahedam oli, seda hullemaks läks.
Läbipaistev voolika tagasivoolule vahele, kui hommikul käivitades seal mulle on näha...enne seda kui käima läheb on pahasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.17 17:49 Tsiteeri


Tegelesin taas veidi selle autoga.
Sai pandud läbipaistvad kütusevoolikud ja hommikul õhk voolikus sees, starterit andes hakkab kütust tulema ja tuleb veel õhumulle.

Vahetan vist seekord ise pihustitihendeid veel, aga arvan et võtan paksemad tihendid kui originaalis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 22.01.17 08:58 Tsiteeri


Nende tihendite vahetamisel peab jälgima seda ka, kas plokikaane sisse on kulunud teravad randid\krassid. Kui tihendid ära vahetad, aga krasse maha ei lihvi siis rikud paigaldamisega kohe tihendid ära. Seda on mul endal ette tulnud, kuna viisin aasta tagasi tihendite vahetusse. Järgmisel hommikul oli käivitus väga kehv ja linnasõidul hakkas sinist tagant korralikult tulema. Sama oli ka siis kui auto natuke pikemaks koha peale käima jäi. Tüüp unustas krassid maha lihvida. Nüüd paar kuud tagasi lasin uuesti vahetada, kuigi midagi ei tossand. Lihtsalt käivitus oli kehv. Ühel pihustil oli tihend ära ja tagasivoolust sai lisaõhku ning küte vajus maha. Mida suurem miinus oli, seda kauem pidi ketrama.
Kui Tartust pärit oled, siis soovitan viia auto Aivari kätte. Töökoda on tal diesellandi taga. Koha peal võimalus pihusteid stendida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.17 20:53 Tsiteeri


Olen seda tööd piisavalt teinud ning teadlik sellest:)
Tartust pärit ei ole ja kuskile autot viima ka ei hakka.

Sai siis täna pihustid maha võetud ning kõigil neljal pihustil tihendid kahjustada saanud ja päris jõhkrad randid pesadel sees. Ilmselt kui diisellandis tihendeid vahetati, ei pööratud pesadele tähelepanu ja uued tihendid vigastati koheselt peale panekuga, seega suur kivi nende kapsaaeda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]