Paak võib sodi täis olla. Eelmine nädal just puhastasin enda 98aadta 110kw quattro paagi võtturit. Pilt oli päris õudne. Töö iseenesest pole keeruline
kuid vaja on palju aega, rahulikke närve ja ka ühte eritööriista millega võttur lahti keerata. Ise tegin selle 8mm metallpulgast kruustangide vahel
relakaga. Töö võta ette alles siis kui paagis on alla poole paagi kütust. Muidu lased pool paaki lihtsalt vastu maad.
Igatahes, tagumine iste välja, parem poolne luuk kolme kruviga kinni. Selle alt hakkab asi pihta. Voolikud lahti, pistikud lahti. Toksid torni ja
haamriga pealmise kinnituse vastupäeva keerates lahti. Eemaldad tihendi. Nüüd läheb kitsaks. All on kaks pistikut, mul oli must ja valge. Need märgid
ära mis pidi ja kumb kummal pool. Seejärel eemaldad pistikud. Nüüd otsid üles kuhu lähevad seal all olevad voolikud. Üks tuleb pumbast ja liigub
teisele paagi poolele. Sellel on kusagil paagis kolmik. Mina võtsin ta sealt lahti. Nüüd võtab home made eritööriista ja keerad selle alumise osa
vastupäeva lahti, lükkad voolikud, pistikud ja muu jama kõrvale ja siis nikerdad selle sealt "potist" välja. Edasi liigud selle pumba ja kogu asjaga
töölauale, lammutad laiali ja puhastad kõik sõelad. Paagi sees oleva sodi korjad ka välja ja puhastad kõik ilusti ära. Kui kõik on puhas, paned pumba
paaki tagasi, keerad eritööriistaga kinni. Seejärel vala paaki niipalju kütust, et pump oleks kütuse sees. Vastasel juhul käib pump kuivalt ja ei võta
kütust üles, hiljem ol jube keeruline õhku välja saada.
Youtubes on olemas ka vastavaid videoid, kuidas teha ja mis teha. Kui oled remondi ja autodega sinapeal saad ilmselt hakkama.
|