Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B6 1.8T Multitronic (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1280)
gt1993
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 1999

postitati 26.12.16 23:23 Tsiteeri
A4 B6 1.8T Multitronic



Tere,
Pöördun siia murega kuna olen täheldanud käigukasti töös anomaaliaid, varem aga automaadiga kogemus puudub seega ei oska võrdlusmomenti välja tuua. Käigud vahetuvad muidu sujuvalt aga aegajalt lööb "jõnksu" siia sinna sisse. Võibolla on see 2003 aasta väljalaske puhul normaalne, kuna vanust juba masinal omajagu. Teine peamine häiriv asi on pöörete kõikumine kiirusel alates 70 km/h. Täpsemalt kuuenda käiguga sõites tahhomeetril +-200 RPM (vahel äkiliselt vahel sujuval). Tunda oleks ka nagu väikeseid jõnkse kõikumise hetkel. 105-110+ km/h (pöörded 2050+) sõites seda probleemi tihti ei esine (1x 10st). Kas kellelgi tuleb sarnaste sümptomitega midagi tuttavat ette ning oskaks soovitada mida peaks tegema. Ise olen kuulnud, et käigukasti õlivahetus teostada aga samas palju vastuargumente sellele kuulnud (õli on seal igavene blablabla, rikub ära jms). Ja veel kui kiidaks/soovitaks Tartus mingit kohta, kuhu VÕIKS pöörduda või siis kuhu kindlasti MITTE minna, sellest teada anda. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 27.12.16 00:54 Tsiteeri


Tundub, et tegu on tiptronicu, mitte multitronicuga. Autol nelivedu või esivedu? Neliku puhul multitronicut ei kasutatud.
Multitronicul pole käiguvahetusi, kui just S asendis käigukang pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
gt1993
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 1999

postitati 27.12.16 09:05 Tsiteeri


Tegu on esiveolise sõidukiga. Käigukastil seda S reziimi ei ole. Käiguvahetuse ajal pidasin silmas, et seal + - asendis vahetan üles alla. Ehk siis jääb endalgi segaseks kumma tüübiga tegu on. Lugesin välismaafoorumist, et kui esivedu siis kast on Multitronic.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
outlaw1
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.16 09:15 Tsiteeri


Multitronicu õlivahetus välp on 60tuh niiet alusta kõigepealt sellest, kui tegemata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.16 09:50 Tsiteeri


Löögid kiirendusel - veokett ei hoia jõudu kinni ja lööb üle.
Kohaltvõtt jõnksuga - sidurite probleem.
Ühtlasel sõidul vibratsioon - kett ja koonused
Ühtalsel sõidul pöörete kõikumine - enamasti sidurid.

Arvestades auto vanust ei soovita ilmselt paarituhandelist remonti teha - kõik asjad saab lõpuks korda, küsimus on otstarbekuses. Seega soovitan otsida toimivat korras kasti millele mingigi garantii antakse.


Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]