Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe Quattro 2.3 20V - 1989 - Paukpadrun (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 15124)
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 25.12.16 21:15 Tsiteeri
Audi Coupe Quattro 2.3 20V - 1989 - Paukpadrun



Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Bensiin
Must
5 käiguline manuaal
Läbisõit 320000 KM.
Varustuse kohapealt plank, vändaga aknad, nahksisu, el. peeglid.

Varem olen omanud veel kahte esiveolist couped ja alati on ka olnud tahtmine omada coupe quattrot ja eelistasin, et selleks oleks S2, aasta tagasi müüdi ühte rohelist aga erinevatel asjaoludel jäi see ostmata ja nii ta ära müüdigi, samas tunne oli koguaeg, et saaks vähemalt 2.3 10v quattro, paar nädalat tagasi tuli see konkreetne auto müüki ja jäin seda jõllitama Auto24-s. Eile otsustasin, et oma silm on kuningas ja tuleb üle vaadata, kõne omanikule ja aeg kokku lepitud, natuke vaadatud, väike proovisõit, veel vaatamist, läbirääkimised hinnas ja nii ma selle endale sain.
Tegemist on väga palju aga kuna ma seda igapäevaselt nagunii ei kasuta siis leppisin oma peas sellega, et palju teha ja kes teab kuna uuesti selline asi müüki tuleb.
Sumps lekkis ja täna käisin seda keevitamas ja ka veits põhja alt uuritud, esisillas peab kõik pudinad välja vahetama, tagumine sillatala alt võtta ja puhtaks roostest laskma pritsiga, vajadusel remontida seda ja vastavate ainetega katma, et edasi ei roostetaks, väljas pool on paar rooste kohta aga ei midagi hullu, ukse liistud kooruvad. Salongis tuleb kõvasti küürida, armatuur välja vahetada korraliku vastu, istmed kuskilt uued leidma koos polstritega ja lakke uus riie liimida, see puudub hetkel üldse.
Mootoril peab õli vahetama, tühikäik kõigub natuke, mingil põhjusel läheb jahutusvedelik ka üle 90 kraadi ja hoiatab kelladeplokis, kütust neelab ka seieri ja odomeetri järgi vist nautke liiga palju, difri lukk peale läheb nupust aga maha ei taha tulla, ei tea täpset kiirust ka aga oletan, et peaks ennast maha viskama ca. 30km/h aga ei toimi ka see, linna kiirusel mõned minutid sõita siis tuleb maha. Tõenäoliselt roolilatt ka omadega otsas, sest parajalt õline on seal piirkonnas kõik, käigukasti padjad on nii otast, et silmaga peale vaadates on sentimeetrine vahe padja ja kinnituse vahel, ja kui natuke kasti lükata siis liigub see nagu jalgpall väljakul. Eelmise omaniku sõnul pidi ka parempoolne sisemine veovõlli ots tuksis olema, sellest ka tõenäoliselt vibra maanteel sõites, lisaks tuleb veel vahetada kõik lukud ära sest ei taha, et oleks erinevad võtmed + ukse lingi metallist ümbrised irvitavad.
Tegemist on palju ja eks elu näitab, kuna see meeletult pikk tööde nimekiri tehtud saab. Kui keegi teab kedagi Tartu ümbrusest, kes oskab lugeda vilgu koode võiks mulle märku anda, ehk peitub seal ka midagi.
Homme katsun ka mõne värske pildi siia lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 25.12.16 21:30 Tsiteeri


Vilgukoodi lugeja saad edukalt ise meisterdada, vaja vaid valgusdioodi ja ühte takistit.
Väike õpetus http://20v.org/tools.htm#VAG1115
ja koodide lugemine http://20v.org/fault.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 25.12.16 21:44 Tsiteeri


Tänud info eest, kunagi olen lugenud, et kuidagi see asi käib aga pole süvenenud, samas proovida ju võiks :) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 26.12.16 20:41 Tsiteeri


Ma siiralt loodan, et sa nüüd selle Q lisamisega teed lume saadumisele "Tere" ja 2017 tuleb ikka lund ja külma kamaluga. Tavaliselt ju lume eel ja ajal tuleb Quattro Audide teemasid. ;)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 26.12.16 21:00 Tsiteeri


Kui nüüd süvendeda, siis paistab tuttab masin, kas ostsid Tartust selle? Foorumis peaks vist veel eelmise omaniku teemagi olema.
Aeg on juba nii kaugel, et B3 CQ läheb päev päevalt haruldasemaks. Tänaval enam väga ei kohta ja eks varuosade saadavusega hakkab juba ka tuugaks minema, eriti kere osade kohapealt. Kui said korraliku kerega ekseplari siis kindlasti väärt ost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 26.12.16 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ma siiralt loodan, et sa nüüd selle Q lisamisega teed lume saadumisele "Tere" ja 2017 tuleb ikka lund ja külma kamaluga. Tavaliselt ju lume eel ja ajal tuleb Quattro Audide teemasid. ;)


Eks ma ootan ise ka seda lund, õnneks teise autoga sain natukene liugu lasta, kui vahepeal lund oli :)

Tsitaat:
Algselt postitas: bob
Kui nüüd süvendeda, siis paistab tuttab masin, kas ostsid Tartust selle? Foorumis peaks vist veel eelmise omaniku teemagi olema.
Aeg on juba nii kaugel, et B3 CQ läheb päev päevalt haruldasemaks. Tänaval enam väga ei kohta ja eks varuosade saadavusega hakkab juba ka tuugaks minema, eriti kere osade kohapealt. Kui said korraliku kerega ekseplari siis kindlasti väärt ost.


Jah ma ostsin selle Tartust ja eelmine omanik on Lauri86.

Täna lammustasin polstrid seest välja ja võtsin ukse liistud küljest, sest värv koorub jubedalt, mõtlesin et värvin need liistud ise uuesti ära aga ei hakka seda tegema kuna see liistu plastik ise ka selline kooruv, viin homme keretöödega tegelevasse firmasse ja uurin kas saavad asja nendest.
Kui sumpsi käisin keevitamas siis panin alla ka selle sport püti, mille c6-lt alt ära võtsin, vähemalt muudab sellel autol hääli.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/397/011069852715228.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/397/01106985298b9b3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 27.12.16 05:32 Tsiteeri


Palju õnne. Ega siin täna enam valikut ei ole jah. Kui tuleb miskit müügiks, siis peab ära ka ostma. Pärast võib lihtsalt ilma jääda.
Õnneks varuosad ei ole üle mõistuse hinnaga ja paljud asjad saab lihtsalt aja leidmisel ilma rahata tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 27.12.16 17:31 Tsiteeri


Keskmised liistud on klaaskiust ja need kipuvad vananedes kõik kooruma, kuna erinevate kliimamuutuste tõttu niiskus/kuumus jne. Kuna nad on üsna õhukesed siis hakkavad paindesse minema ja igasugu muud jama on nendega. Foorumis on olnud palju neid üritajaid, et ma teen nii ja na aga keegi pole värvi üle 2a. seisma saanud.
Siis on ainuke varjant uued osta ~450€ on terve ring või ise vorm teha vanade järgi ja targem oleks nad plastikuna uued valada. Kuna tutikas ring on üsna kallis siis viimane varjant on ilmselt rahakotile parim, kui töö endale selge on või annab selgeks teha. Ma ise olen katsetanud nende liistudega mitu ringi, kuni lõpuks tutikad liistud ostsin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 28.12.16 05:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Keskmised liistud on klaaskiust ja need kipuvad vananedes kõik kooruma, kuna erinevate kliimamuutuste tõttu niiskus/kuumus jne. Kuna nad on üsna õhukesed siis hakkavad paindesse minema ja igasugu muud jama on nendega. Foorumis on olnud palju neid üritajaid, et ma teen nii ja na aga keegi pole värvi üle 2a. seisma saanud.
Siis on ainuke varjant uued osta ~450€ on terve ring või ise vorm teha vanade järgi ja targem oleks nad plastikuna uued valada. Kuna tutikas ring on üsna kallis siis viimane varjant on ilmselt rahakotile parim, kui töö endale selge on või annab selgeks teha. Ma ise olen katsetanud nende liistudega mitu ringi, kuni lõpuks tutikad liistud ostsin.


Kas keegi kilega üle pole proovinud kleepida? Endal oli just punasega sama idee, et kleebiks üle.
Musta peaks kõige lihtsam olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 28.12.16 15:19 Tsiteeri


Käis läbi ka kleepimis mõte, agaa sinna paika see jäi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 29.12.16 20:10 Tsiteeri


LS 230200 KM.

Tänase päeva seisuga sai esisild mõned pudinad juurde.

Amordi tugilaagrid
Gaasi amordid + Läbilöögi puksid ja tolmukatted
Rooliotsad
Stabika vardad
Šarniirid
Õõtshoovad
Stabilaatori 2 puksi
Parempoolne sisemine veovõll
Lähipäevil teen õlivahetuse ja vahetan ka mõlemad kastipadjad.

Uue sillaga on 100x parem sõita kohe, järjest rohkem see auto meeldima hakkab :D
Mis puutub nendesse küljeliistudesse siis ma arvan, et ma proovin seda kiletamise asja, eks siis näis kaua kestavad.


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/402/0110701497038da.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/442/402/0110701499fd98c.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 30.12.16 06:24 Tsiteeri


Ka kiletamisel peab alumine pind sile ja korras olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 30.12.16 11:12 Tsiteeri


Kindlasti peavad siledad olema, viisin need garage66- tegemisse, loodan et järgmine nädal saan need kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 30.12.16 13:09 Tsiteeri


Kas jutt käib ukse alumistest küljeliistudest? C4 puhul lasin uued kummiliistud ära kiletada ja peale mõnda kuud toas seismist juba hakkas kile mullitama ja kiskusin maha. Cabriole on õnneks keegi juba plastikust liistud sinna alla teinud. Uued liistud sai nüüd plastidipiga üle tõmmatud kuna see püsib seal suht hästi ja alati saab üle tõmmata kui peaks vaja minema. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 30.12.16 13:43 Tsiteeri


Jutt on ülemistest liistudest ja õnneks minu omale on pandud uued alumised liistud või on need väga hästi säilinud, et ei mullita kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 30.12.16 19:59 Tsiteeri


Tore lugeda, et auto klubisse jäi, kuna tegu minu sõbra endise autoga, siis tekkis küsimus õõtsade suhtes, et kas tal mitte terasest õõtsad ees polnud? Või mäletasin valesti.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 30.12.16 20:07 Tsiteeri


Sellel peaks kindlasti olema teras õõtsad.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 01.01.17 11:40 Tsiteeri


90'l oli selle mootoriga terasõõtsad aga coupe'l ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 01.01.17 12:37 Tsiteeri


Tegelikult olid ka sellel terasõõtsad all, mingil x ajahetkel liivapritsin need ära, uus värv peale koos pukside ja šarniiridega ja jäävad oma aega ootama, kui plekk õõtsades olevad puksid on surnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 01.01.17 16:43 Tsiteeri


Huvitav, kataloog näitab selle aasta kupeel ainult 3B mootoriga terasõõtsasi.
Pidurid on millised, G60?

Käisin hiljuti ühte kupeed vaatamas, lootuses omale mootori doonor saada, sellel olid ka plekist õõtsad all. Kuulutuses ja passis 123kW, aga kapoti alt vaatas vastu 98kW. Mine tea vbl olid õõtsad ka koos õige mootoriga jalutama läinud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 01.01.17 19:25 Tsiteeri


Ei ole ennast selle auto tehnikaga väga harinud, eks seal ikka selline kraam küljes on mida tehas alla kruvis.
Kas keegi tartu inimestest oskab soovitada kedagi, kes teab nendest vanadest mootoritest midagi, kütuse kulu tundub veits suur olema, kunagi tegutses riia tänaval mees nimega Ain, kes oskas neid näppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 02.01.17 06:33 Tsiteeri


Siin pole mitte midagi keerulist. 20v 90 quattrod olid terasest õõtsadega juba baasvarustusest, samuti olid nad S2 3B'l nad kohe all. 20v coupedel pole neid kunagi olnud baasvarustuses! Kellelegi ikka midagi arusaamatuks jäi siis ma võin terve coupe ja s2 91a. nimekirja välja otsida kus on saksa keeles terve nimekiri mis on baas- ja mis lisavarustuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 02.01.17 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Ei ole ennast selle auto tehnikaga väga harinud, eks seal ikka selline kraam küljes on mida tehas alla kruvis.
Kas keegi tartu inimestest oskab soovitada kedagi, kes teab nendest vanadest mootoritest midagi, kütuse kulu tundub veits suur olema, kunagi tegutses riia tänaval mees nimega Ain, kes oskas neid näppida.

Kui suur kulu on suur? keskmiselt 9-10 sajale on täitsa ok kulu. Ain peaks vist veel siiani tegutsema oma vanas kohas, paranda kui eksin, aga kui pole siis teine kindel variant on Viljandis Särg AA OÜ.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 02.01.17 18:58 Tsiteeri


Tundub sinna 15-16 olema ja enamus mnt. sõit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M2ki
huviline

Avatar


Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: B3q; B4q;

postitati 02.01.17 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Siin pole mitte midagi keerulist. 20v 90 quattrod olid terasest õõtsadega juba baasvarustusest, samuti olid nad S2 3B'l nad kohe all. 20v coupedel pole neid kunagi olnud baasvarustuses! Kellelegi ikka midagi arusaamatuks jäi siis ma võin terve coupe ja s2 91a. nimekirja välja otsida kus on saksa keeles terve nimekiri mis on baas- ja mis lisavarustuses.


Kas siis lahjemale mootoriga isendile sai tellida lisavarustusena terasest õõtsad või 82mm käändmike?
Kui viitsid võid üles küll kuhugi panna nimekirja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]