Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2,5 tdi pumbakaan (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1870)
Vestman
huviline



Registreerunud 03.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.16 20:20 Tsiteeri
Audi 100 2,5 tdi pumbakaan



Tere Audihuvilised. Tõstataks küsimuse, et kui pealkirjas nimetatud mootoriga audil pumbakaant salongi poole koputada, siis loogiliselt vöttes peaks kütuse etteandekogus suurenema ja summutist tahma tulema? Minu mure seisnebki selles, et liiguta seda pumbakaant nii nagu tahad, aga tagant ei tule ikka grammigi tahma. Laupäevaks on küll Sõlesse Audidega tegeleva mehe juurde diagnostika aeg kirjas, aga huvi pärast uuriks siit ka mida rahvas arvab.
Ahjaa, kütusekulu on ka väga suur, nii umbes 10L/100km. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rebane22
huviline



Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi

postitati 17.12.16 20:56 Tsiteeri


Kas sain asja korda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vestman
huviline



Registreerunud 03.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.16 21:57 Tsiteeri


Minek on nüüd hea. Samuti on tundub, et ka kütusekulu on langenud. Nüüd on aga hakanud vaevama uus mure- nimelt mõnikord sõidust tulles ja kohapeal tiksudes hakkab mootor vahele jätma. Alati seda probleemi ei esine. Mainisite veel, et juhtpihustil takistus liiga suur, võibolla sellepärast jätab ka mootor vahele? Katsun lähiajal uue pihusti muretseda, eks siis saab asjast rohkem aimu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 21.12.16 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vestman
Minek on nüüd hea. Samuti on tundub, et ka kütusekulu on langenud. Nüüd on aga hakanud vaevama uus mure- nimelt mõnikord sõidust tulles ja kohapeal tiksudes hakkab mootor vahele jätma. Alati seda probleemi ei esine. Mainisite veel, et juhtpihustil takistus liiga suur, võibolla sellepärast jätab ka mootor vahele? Katsun lähiajal uue pihusti muretseda, eks siis saab asjast rohkem aimu.

Keera süüdet hilisemaks grammi võrra ja vaata kas kaob lonkamine.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mariusv
huviline



Registreerunud 09.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 TDI QUATTRO

postitati 25.12.16 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vestman
Minek on nüüd hea. Samuti on tundub, et ka kütusekulu on langenud. Nüüd on aga hakanud vaevama uus mure- nimelt mõnikord sõidust tulles ja kohapeal tiksudes hakkab mootor vahele jätma. Alati seda probleemi ei esine. Mainisite veel, et juhtpihustil takistus liiga suur, võibolla sellepärast jätab ka mootor vahele? Katsun lähiajal uue pihusti muretseda, eks siis saab asjast rohkem aimu.


Mis tehti siis, et paremaks sai ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 25.12.16 17:42 Tsiteeri


Tere,arvan,et pumbapea on ajajooksul metallipuru täis korjanud.Pumbapea meenutab seest elektrimootorit,ankur ja mähis.Mootori ühtlane töötamine sõltub nende kahe detaili puhtusest.Aja jooksul pump kulub,ning kahjuks lahtised metalliosad satuvad pumba peasse(ankru külge).Kuna see lahtine metalli puru koondub magneti ümber,ning on väga liikuv(mis segab nende vahelist kontaktideta koostööd),siis jääbki mulje,et kord nagu asi ok,aga järgmisel hetkel no.Kui just pumba ankur pole väga kulunud aitaks vast puhastamine,aga kuna tegu 100ga siis selle pumbapead pole võimalik elusalt lammutada(ning kokku panna),et näha kasvõi kulumist.
Endal kõik samade sümptomitega jamad läbi põetud,ning lõpuks sai pandud a6 pump(mille pead võimalik lahti võtta),ning paigaldatud juhtmestik ja muu sellega kaasnev.

Edu
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]