ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 13.12.16 22:35
|
|
|
MÜÜDUD
Ostsin endale "tagavaraks" ühe A8 ja siin ilmselt kõige mõistlikum kirjas hoida mis tehtud jne.
Äkki sellevõrra tulevikus kergem müüa,igavesti ei sõida ju sellega
Sai üks liisingauto maha müüdud ja naisel võiks igaksjuhuks majaees miskit olla,et poes käia vms.
A8 sai lõpuks valituks kuna ei roosteta reeglina ja on suur/mugav/turvaline.Hinnapiir oli ka mingisugune ees ja ka see seadis omad piirid.Kütusekulu
on päris korralik aga kuna sõitmist vähe siis pigem rohkem kütuse eest maksta kui mingite hädadega tegeleda.4,2 pidi suht pommikindel olema.Auto mis
maha müüsin oli 1 seeria diisel bemm ja kütusekulu vahe nüüd ikka kordades
Enamasti bemmidega sõitnud aga selle eelarvega polnud midagi sobivat võtta hetkel ja polegi kunagi ühtegi audit omanud.
Oleks võinud ka facelift osta aga tundus mõistlikum pigem vanem aga hooldatud masin võtta.
Selle auto leidsin siit foorumist ja esmapilgul tundub,et viimaselajal korralikult hoolt saanud.
Esimese asjana hakkasin velgi vaatama peale ostu,kuna need 17" nööbid ei sobinud sinna üldse ja ka rehvid olid otsakorral.Leidsin aga juhuslikult
hoopis Passatile 19" veljed ja läksid teise auto vanad 19"veljed käiku.Rehvid 255/40R19 pirelli sottozero
Tulemus on selline
Kiiruga paremaid pilte pole võtta,alles paarpäeva tagasi ostsin auto.Panin uued veljed alla ja pesin puhtaks.
Autost siis ka
Keretüüp: sedaan
Mootor: 4.2 bensiin (ABZ)
Võimsus: 220kw (300hp)
Käigukast: 5ne Tiptronic (ZF 5HP24)
Väljalaskeaasta: 1997
Läbisõit:288800
Veotelgi: 2 (Quattro)
Värvus: LZ7N (Grau Pearl)
Huvitavamate lisadena on elektrilised Recaro sportistmed (nahk kole),pakettaknad,xenon ja Bose heli
VARUSTUSE LIST:
X7Y = National sales program export (other)
M72 = 8-cyl. gasoline engine 4.2 L/220 kW V8 Motronic, closed-loop catalyt. converterbase engine is T7W
1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic)
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
8RY = Speakers with BOSE sound
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
Q1A = Standard front seats
5RQ = Right exterior mirror: convex
0YT = Weight range 18 installation control only, no requirement forecast
1KE = Disc brakes, rear
C0S = Alloy wheels 8J x 17
1BM = Standard suspension/shock absorption
5SL = Left exterior mirror: aspherical
0G7 = Tiptronic
1LC = Disc brakes, front
G0Q = 5-speed automatic transmission for four-wheel drive vehicle
1AH = Electronic differential lock (EDL)
T7W = 8-cylinder gasoline engine 4.2 L Unit 077.5 (aluminum)
8UD = Radio "concert"
3FA = Without roof insert (standard roof)
H0S = Tires 215/60 R16 95H
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
0JK = Weight category front axle weight range 10
8GT = Compact alternator 90 - 150A
J0W = Battery 410 A (88 Ah)
2PV = Leather trimmed sports steering Wheel
Kopeerisin üpris palju infot eelmise omaniku teemast,loodetavasti ei pahanda.
Tehtud tööd eelmise omanikukäes
*Diagnostika
*Käigukasti õli, filter, põhjatihend ja mingi tihend veel (Hõbenool OÜ)
*Tagumised puksid ja pidurivoolikud
*Uued kojamehed
*Mootori hooldus, ls u271 000km (rihmavahetus ja rullikud, veepump, termostaat, uus jahutusvedelik, õli Mobil 5w40, õlifilter, kkk tihendid)
*Kastil DSP välja 00011 koodiga (''sportre˛iim'' nüüd)
*Sillastend
*Alumine karteripõhjatihend
*V.E. ABS'i andur
*Pöörete ehk vända andur
*Õhufilter
*Kütusefilter
*V.T. diffri simmer (lekkis)
*Ventilaatori mootor
*V.T aknatõstuk
*Õlivahetus + filter, 5w40 (23.10.2015, ls 277 680km)
*Mootori eest ja tagant jahutusvedeliku voolik
*Uued Bosch süüteküünlad (ls ~278 000km)
*Uus süütepool
*Kütuse surveregulaator
*x4 (juhipoole) uued süütepooli pistikud
*Uus tagastange
*Esimesed pidurikettad + klotsid
*Karterituulutus lõdvik
*Parema hääle nimel eemaldatud resonaator e keskmine pütt
*Mootoris tihendeid (otsakaane, väntvõlli, õlijahuti jne)
*Õlijahuti ja ploki vaheline torujupike + tihedid
*Uus õli 5w40 (ls 282 000km)
*2016 suvelõpus uus Exide Premium aku
Eile lasin tuttaval ka tõstukil üle vaadata ja pidi suht viisakas olema arvestades oma vanust.
Lähiajal miskit näppima ei pea ja järgmisena õlivahetus kunagi vaja teha.
Paar väsinud puksi tagasillas ja ühe õlilekke genekakohal leidsime millele võiks millalgi tähelepanu pöörata.Roolilatt ka tiba väsinud aga enamus
pidid sellised olema,sellega oma pead ei vaeva.
Põhjaalt oli väga korralik arvestades,et auto ligi 10 aastat Eesti soolaseid teid näinud.
Mingeid erilisi plaane autoga pole ja üritan heas korras edasi hoida. Teise
võtme peaks juurde tegema tagavaraks,Võtmekeskus lubas 100€ eest teha koos immoga.Ei teagi kas see nüüd hea pakkumine aga odavam ikka kui esindusest
tellida ...
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.16 14:37
|
|
|
Hea velg
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 14.12.16 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 90b3
Tundub korralik aparaat, endal samasugune.
Pikka iga ja muretuid kilomeetreid, nagu ka mulle sooviti peale ostu..
Nüüdseks poole aasta jooksul 4 korda teele jäänud ja kolmes erinevas kohas kütusesüsteemi riket parandanud (kütusepump, tihendid, pumbakorpuse valesti
komplekteerimine, õhk tuleb vahele, kütus ei jõua mootorini jne probleemid) |
See pole mitte kuidagi seotud sellega, et tegu on D2 A8'ga, vaid eelmiste omanikega. Nende masinate eluiga on jõudnud etappi, kus laias laastus
(üldistan, mitte ei räägi konkreetselt) pigistatakse pigistatud sidrunist veel viimast, seepärast ka sellised kummalised rikked. Näita mulle mees (ei
räägi siin autohuvilistest, erand kinnitab reeglit), kes ostab 2000€ auto ja on kohe nõus (mitte olude sunnil) 2000€ remonti tegema, sest kui nimekiri
lahti võtta ja igasugu vidinaid vahetama hakata, siis arve jookseb üpris kähku päris üles.
|
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 14.12.16 19:17
|
|
|
Kui tähelepanelikumalt lugeda mu esimest postitust siis seal kirjas,et maksin pigem rohkem eeldatavalt korras masina eest.Mootori sisse ei näe aga
niipalju kui ülevaadata oli võimalik on hooldatud masin.
Selle raha eest mis maksin auto + veljed oleks saanud 2 roima ka osta,need odavamad seal 1300-1500 tk.
Nende vanade A8 on jah selline olukord kus peab ikka tõsine fänn olema,et seda elus hoida korralikult.Tundub,et eelmine omanik oli
Igapäevaseks kasutamiseks poleks sellist ostnud,liiga hullud kulud ja pühapäeva autoks pole ka minu maitse.
Igapäevaselt sõidan 2010a Passat CC 3,6
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 04.01.17 18:40
|
|
|
Võtme/kesklukumure sai ajutiselt lahenduse.
Eelnevalt ei töödanud puldist signa/kesklukk ja kuna üks võti oli siis ei saanud seda ka autole tutvustada.
Tegin võtmetöökojas tavalise võtme järgi ja ostsin siit foorumist 2 kasutatud võtit.
Nii sain selle ühe puldi autole selgeks teha ja teise veel tagavaraks.Lisaks tellisin hiinast uued võtmekorpused ja immo "kivi".
Kui need kohal siis vaatab kas saab äkki auto käivitamiseks teise võtme ka tööle,hetkel rahul kuna miinimum sai tehtud.
Üle pikaaja oli vaja autot kasutada ja tigedaks ajas kui ei saanud tänu külmunud lukule autosse,pika jebimisega ikka sai
Väike üllatus oli,et autol veojõukontrolli pole aga nüüd ongi pigem heameel selle üle Vähemalt pole siiani küll miski mootorit pooma hakanud ning pole väga tagasi hoidnud lumistel teedel.
Muidu on tore auto ja sõidaks ehk rohkemgi kui ei võtaks 3-4 liitrit kütust rohkem kui Passati 220kw.
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.17 14:35
|
|
|
Lisan veel siia et kütusesüsteemis esinevad anomaaliad ei ole eelmiste omanike süü, vaid teema selles et tehtud on liiga keeruline süsteem mida keegi
parandada(tuvastada milles täpsemalt viga on) ei oska(pole ainult minu loll arvamus vaid teisedki seda kirunud)
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 05.01.17 20:23
|
|
|
Eks igal autol on oma erilisi vigasid/lahendusi.
Mul oli kunagi BMW 850 ja sellel oli ka mingi eriline bensupumpade/paakide süsteem.Oli sellega jama aga egas auto sellepärast seisma jää.Kui läheb
rikki siis tuleb korda teha.
Las see kütusesüsteem olla nüüd siin teemas,mul veel toimib see
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 24.01.17 21:46
|
|
|
Autoga lausa 400km sõidetud peaaegu 1,5 kuu jooksul Sellest 100km oli
auto Tallinna toomine ja 200km sõidetud,et auto ei seisaks.
Samas olen jõudnud ikka arusaamale,et see auto pole päris minujaoks ja võtaks uuema auto.
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 25.04.17 20:18
|
|
|
Kuidagi märkamatult see auto juba 4+ kuud olnud vahelduva eduga kasutuses.
1600km läbitud selle ajaga,millest 80% linnavahel lühikesed otsad ja keskmine kulu 14,9 mis polegi kõige hullem
Ühe kunagise rendiautoga seoses mäletan,et see 4,2 rüüpas päris palju õli aga siiani pole tuli põlema läinud,et juurde tahaks.Ükspäev igaksjuhuks
vaatasin,et veidike alla poole näitas varras,samas ei tea mis seis oli ostes ... Võibolla asi selles ka,et pole väga tallanud ja pigem rahulikult
sõidetud.
Lasin käigukastil tehaseseade taastada ja sai sellest sportreziimist lahti.Pole eriline rallikas see auto ja linnavahel kohati natuke häiris see
käiguvahetus.
Esiklaasi mõra vähe hullemaks läinud,samas vaateväljas veel pole.Ise ei tea kas hakkab seda klaasi vahetama.
Pigem jätaks selle uuele omanikule teha ja teeks hinna sellevõrra odavama.Samas kui sõitmist segama hakkab,tuleks ikka ära vahetada.
Positiivse asjana sai nüüd soojemate ilmadega kindlaks tehtud,et kliima töötab korralikult nii vanal autol.
Nüüd vaja veel vaha peale panna ning paremad müügipildid teha ning ehk saab miskit uuemat ikka asemele osta.
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 29.07.17 19:47
|
|
|
Pole siia miskit pikalt kirja pannud ja ega pole põhjust olnudki.Ühe vähe suvisema pildi olen teinud aga müügipiltideni ilmselt ei jõuagi.
Hunniku igast jubinaid kokku kogunud aga pole leidnud viitsimust midagi külge kruvida.
Ei tea mis led-i vaimustus järsku tuli ja oli vaja mõlemale autole neid tellida.
Lisaks neile pildilolevatele veel miskit postiga tulemas + vanast ajast uued võtmed,immopulgad,polstrile tüüblid,mingi kleebitav riba veljeäärele
jne.
Auto kokku 8 kuud viisakalt ülevalpidanud end ja naine eriti ei tahagi enam miskit uuemat
Avastas ehk,et nii vana autopuhul paari lisakriimu pärast suurt noomimist ei tule ja mis siin salata,eks see ole ikka mugavam ka kui mingi 2012a golf vms.
|
|
|
TartuAudi
huviline
Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"
|
postitati 30.07.17 09:56
|
|
|
ander, ega see teadmine, et pole nendel 90-ndate "laevadel" häda midagi, jõuab alles siis kohale, kui ta on mingi hetk maha müüdud, naise naaksumise
tulemusena see puupingiga "tutikas" väikeauto maja ees seisab("sest et mu sõbrantsil Marikal on juba uus Renault/Hyundai/Kia ja jummalast äge näeb
see auto välja!") ja üks pikem sõit äsja selja taga.
|
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 24.08.17 11:28
|
|
|
Uuema auto puhul maksad juba ette ära raha/liisingu/kasko vms, nende puhul on paar tüüpviga vaid ja need ei ole tegelikult kallid korda teha kui ise
miskit jagad.
Mida see uuem taburett paremini tegema peaks, kui vanem A8? Jupid on A8'l minu meelest igati mõistliku hinnaga ja kasutatud juppe leiab ka (kerejupid
jms), sest varuosadena neid ikka on.
Kui sõita on vähe, siis kokkuvõttes tuleb kilomeetri hind väga soodne.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 24.08.17 12:05
|
|
|
Õnneks või kahjuks pole keegi seda osta tahtnud ning pole pidanud ka mõtlema mis asemele võtta.Vahetuseks on igavaid autosid pakutud aga küll.
Päris tavalist taburetti ilmselt siiski asemele ei ostaks Välistatud
poleks ka D3 kerega A8,sest ega praegusel eriti muud viga polegi kui võiks vähe kaasaegsem olla.
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 11.09.17 12:49
|
|
|
D3 kerega A8 on oluliselt kehvema vastupidavusega, Saksa TÜV statistikas ka kajastub.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 16.10.17 18:55
|
|
|
Tuleb ikka ise edasi sõita sellega,alla 2000 euro pole veel mõtet müüa.Ainult 19" talverattad maksavad juba päris suureosa auto hinnast.
Tükkaega olin kahevahel,et kas müüa odavalt maha või panna veel natukene raha autosse juurde ja sõita edasi.
Ülevaatus hakkab läbi saama ja seoses sellega tuli midagi ära otsustada ning järgmine nädal auto siis remonti.
Tagapidurid lähevad värskendamisse ja vaja vaadata miks kässar nii kehvasti võtab.
Uus esiklaas tellitud ja saab kõige häirivamast veast lahti.
Esivedrul oli väike tükk ära tulnud ja vajab vahetust.
Mis kiirusel automaatkast peaks viienda käigu sisse panema ?
Linnavahel 55-60 km/h sõites nagu ei suudaks kast otsustada mis käiku sees hoida aga ei ole väga kindel kas viies nii vara läheb.
Kui vaikselt gaasi lisada siis kast imelikult venitab selle vahetusega,kui konkreetsemalt vajutada siis vahetab ilusti käigu alla.
Samas ehk see normaalne 20 aastat vana automaadikohta,igapäevaselt olen harjunud dsg kastiga.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 16.10.17 19:53
|
|
|
Minul vahetasid mõlemad A8-d 55 km/h neljandale, viies tuli vist 70 pealt alles.
Kässer võib supportite pärast kehva olla. Ise lasin vähe määrida ja timmida et ÜV läbi läheks.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 17.10.17 08:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ander
Tagapidurid lähevad värskendamisse ja vaja vaadata miks kässar nii kehvasti võtab.
|
Kõige keerulisem ja taskukohasem: tagapidurid maha ja algosadeks. Kõik kummitihendid vahetada ja silikoonmäärdega määrida ja loomulikkult eemaldada
igasugune oksiid ja rooste. Ja kestavad kindlasti 2-3 aastat kui korralikkult teha.
Kiirem ja kallim: vahetad mõlemad tagumised suppordi välja.
Tsitaat: | Algselt postitas: ander
Mis kiirusel automaatkast peaks viienda käigu sisse panema ?
Linnavahel 55-60 km/h sõites nagu ei suudaks kast otsustada mis käiku sees hoida aga ei ole väga kindel kas viies nii vara läheb.
Kui vaikselt gaasi lisada siis kast imelikult venitab selle vahetusega,kui konkreetsemalt vajutada siis vahetab ilusti käigu alla.
Samas ehk see normaalne 20 aastat vana automaadikohta,igapäevaselt olen harjunud dsg kastiga. |
Mul 5HP19 kastil vahetab 50 peal juba viienda, mulle see ei meeldi kohe üldse kuna olen harjunud 4-daga sellel kiirusel liiklema. Vedada jõuab küll.
Sul peaks olema 5HP24.
Jääb soovitada diagnostikat ning vajadusel kastiõli vahetus, hea kui on odav variant.
|
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 17.10.17 08:43
|
|
|
Tagapidurid lähevadki suht algosadeks ja eks siis paistab mis seal teha tuleb.
Diagnostika ei näidanud midagi seoses selle kastiga ja õli seal ka vahetatud eelmise omanikupoolt.
Muidu kast korralik,ei jõnksuta ja kohe külma mootoriga ka vedu taga nagu ainult käigu sisse lülitad.
Ainuke häda on selle ühe teatud kiirusega sõites kus ei suuda otsustada mis käik nüüd võiks olla.
Mõtlen pigem,et kas seal võiks aidata mingi tarkvara uuendus või siis lihtsalt linnavahel sõita 4 käiguga
CC dsg kast näiteks paneb üldse 6 käigu sisse kui 55-60 km/h stabiilselt sõita.
|
|
|
kaupsik
huviline
Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03
|
postitati 17.10.17 08:54
|
|
|
Tervist. Minu oma vahetab ka kuskil 55 juures 4-jandale.
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 29.11.17 14:04
|
|
|
Nüüd siis selleks aastaks remondiga ühelpool loodetavasti
Kahel korral remondis kokku sai päris korralik nimekiri asjadest,
Esiklaasile lisaks siis loomulikult ka uued kojamehed (raamita bosch)
Tagumistelt kettastelt lasin roostes randi maha treida ja uued klotsid.Treimise mõte oli,et saaks ilusa välimuse,ei olnud kõverad.
Ühe tagumise pidurisuporti vahetasin välja ja teise lasin korralikult ära puhastada ning kässar nüüd korralik
Esivedrult oli tükk murdunud ja see läks vahetusse
Ukselingi raam sai korda tehtud
Esisillas õõtsa suured alumised puksid vahetatud
Kastis ja sildades õlitase kontrollitud ning esidiffrisse ja vahekasti oli natuke juurde vaja valada.
Vihmavee äravoolutorud puhastatud
Kapotiamordid vahetatud
Lisaks ka aku igaksjuhuks ööläbi laadija otsa jäetud kuna enamasti lühikesi otsi sõitnud.
Kunagi tuleks ehk tagasillas õõtsapuksid ka üle vaadata,kuna pidid natuke pehmed olema aga mitte läbi veel.
Selle jätan ilmselt järgmisele omanikule Hiljemalt suveks tahaks ikka
uuema ja ökonoomsema auto osta.
Kohe saab aasta minukäes täis ja enamvähem 5000km selle ajaga sõitnud.
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 02.12.17 12:30
|
|
|
Tundub,et vahekasti vms õli lisamine ravis selle käiguvahetuse vea korda.
Nüüd remondist tulles enam ei olnud seda jama,kui siis minimaalselt.
Ülevaatusel ka käidud ja sellega aasta jälle mureta
Ülevaatuste ajalugu vaadates pole eelmised omanikud ka väga selle autoga sõita viitsinud.
Auto Eestis olnud 10 aastat ja viimastel aastatel jäänud läbisõit alla 10000km aastas.
Kuupäev/Läbisõit
02.12.2017 - 295 418
11.10.2016 - 287 771
26.11.2015 - 278 669
10.01.2015 - 270 420
30.12.2014 - 270 326
30.12.2013 - 260 839
28.12.2013 - 260 708
11.02.2013 - 253 900
27.09.2011 - 245 550
05.08.2011 - 245 497
14.07.2010 - 234 807
22.10.2007 - 202 005
|
|
|
ander
huviline
Registreerunud 06.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7
|
postitati 30.04.18 11:45
|
|
|
Viimasest õlivahetusest palju möödas ja sai see ka vahetatud 296500km, Castroli toodang osutus valituks.
Kilomeetrite mõttes üle ei lasknud aga ajaliselt kaua juba sees loksunud.
Esimesed stabikakondid läksid ka vahetusse ja vaikus esisillas nüüd.
Lasin ülejäänud esisilla üle vaadata ja üks ülemise õõtsa sarniir vms pidi ka olema väikese lõtkuga.Kui tunda hakkab andma eks siis läheb
vahetusse.
Lisaks üritan uued 285/35R19 Pirelli Sottozero lamellid alla mahutada õhtul.
Tagumistega pole probleemi aga esimene läheb väga napilt või tuleb õhuke flants panna. 255/40 läks ilusti ette ja kusagil 2cm paistab veel ruumi
olevat ...
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.18 13:40
|
|
|
Natuke halb ei ole nii madala profiiliga (auklikud teed) ja nii laia (rööpas teed) rehvi omale alla panna?
endal 250/50 ja ütleks et liiga laiad, otsib teed koguaeg siin tallinna vagudes. Eelmised 245/45 rehvidega näiteks seda probleemi polnud.
|
|
|