Lehekülgi: 1 2 |
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.16 20:09
|
|
|
Audi 80 1.8 - 1987 - Siim
Ostsin põlatuks saanud Audi 80 B3-me. Silma ta jäi oma intrjööriga ja tundus välimuselt ka OK masin. Esimeselt katsel muidugi osteti nina eest ära aga
ostjal oli vaja seda ainult korraks, kolme päeva pärast helistas mulle ja pakkus müüa. Auto oli seisnud kaks aastat aga ilma midagi putitamata
käivitus ja eelmine omanik vuras sellega mõne päeva jooksul päris mitu km maha. 120km pikkusel koduteel ei tundunud kordagi hirmu, et teele jätab.
Dokkide järgi on arvele võetud 99.a ja millegipärast on päritolumaaks märgitud Eesti. Kellal on hetkel 246 000 ja ma ei usu, et keritud. Mnt lehe
järgi on juba 2010.a alates praktiliselt seisnud (LS 245 000). Plaan on teha backup liikur aga sellise nüansiga, et pagassis hakkab elama suppar, min
1kw (jääb ära). Ette uued kõlarid, kogu install selliselt, et mitte üht tehase detaili ei lõhu ega modifitseeri. Päris ilma eestlasliku pornota asja
ei saanud aga üldiselt on seda vähe, pilt ka sellest. Interjöör tuleb heasse seisu saada, lagi ripub ja polstrite riie lotendab, ilmselt uus riie
tuleb. Juhi toolil nurgas auguke, kuid istmed ei ole „ära istutud“ ja saab päästa. Kere on peaaegu põnstudest prii, juhipool taga on stange alt
muljuda saanud ja ees kõrvalistuja pool sama lugu. Kõik logarid ja muud katted olemas ja terved. Kere jätan puutumata, sest ta on hästi säilinud ja
finantsi sellejaoks nagunii ei ole. Tehnika tuleb kõik üle käia, hetkel midagi ei kolise, unda ega logise. Mootor on lausa uskumatult hea ja vaikne
v.a summuti, tühikäik jukerdab viskab vahel pöörded külma mootori režiimile. Mingi pistik oli küljest, ühendasin selle ja tekkis ühtlasem tühikäik.
Kokkuvõtteks: 30.aastat vanaks saava tehnika kohta pole paha.
PORNO-kui kellelgi pakkuda korralikku aknalaua katet siis andke teada
4-käiguline kast
Videod
https://www.youtube.com/watch?v=U0jrYrPAqvw&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=_RyKJOH5bW4
https://www.youtube.com/watch?v=mnrjOh4vQpY
https://www.youtube.com/watch?v=WvFukrb0QGE
|
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
postitati 11.12.16 20:47
|
|
|
Kadedaks teeb see hele armatuur koos uksepolstritega mis sul on, väga normaalne masin peaks ütlema.
Oleks veel quattro ka ...
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 11.12.16 21:45
|
|
|
Pidin ka just mainime päris mõnus eriline beez armatuur. Aga sealt paremalt kindalaeke kohalt mõni embleem puudu?
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 11.12.16 22:05
|
|
|
Väga magus sisu tõesti. Arvestades, et pagassi peale on juba 2.3E kirjutatud, siis võin pakkuda "Audi 90" kirjaga musta värvi embleemi sinna tühja
augu asemele, kuna sisu on küll Audi 90 vääriline
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.16 06:37
|
|
|
Istmed on mõnusad sofad. Auto tühimass on nõks üle tonni ja paak 70-l, töökorras mootoriga võib täitsa ökoks osutuda.
|
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 12.12.16 15:54
|
|
|
Tuligi teema ära. Suurematel piltidel näeb isegi päris muhe vana olevat.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 19.12.16 17:47
|
|
|
Kaks maasikat.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 16.04.17 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Küsin arvamuse kepsusaalede visuaalse olukorra kohta. |
Ei ole seal mingit põhjust, lihtsalt sõitnud saaled on. Need ongi kõik sellised.
Kui kui juba lahti võtsid, siis pane endale karistuseks uued, need ei maksa palju.
Raame ära torgi.
Pumba plaanid vahetada. Kas mingi romulapumba, mille kohta andmed puuduvad või uue pumba, mis Audist pärit, vastu?
.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.17 14:45
|
|
|
Kepsukad plaanisin uued ka enne, pumpa vaatan poeuut aga mitte topranit.
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.17 19:57
|
|
|
Vanakese südame turgutus tehtud
Mootori poolel (järjestus random):
Rihmad ja rullik (SKF)
Veepump ja termostaat
Simmerlingid, tihend mootori ees poolel ja karteri tihend
Kepsusaaled (Glyco)
Õlipump (Kolbenschmidt)
Vända rihmaratas
Bensiini pump, tagasivoolu potsik (purge evap), voolikud ja klambrid kapoti all
Mootori padjad (vanad olid valesti paigaldatud)
Peened vaakumvoolikud (silicone)
Karburaatori kummipadi
Süüteküünlad ja juhtmed (NGK premium), jagaja kaas ja rootor
Kõik andurid
Õhuvoolik (air duct)
Esisillas:
Sild ja jubinad traadiga puhastatud, värvitud, karbiõliga seest määritud
Sillapuksid
Stabika puksid
Õõtsad ilma šarniirideta, all olevad on piisavalt värsked. Varem oli all B3 ja B4 õõts, kuid B4 õõtsal puudub B3 omane stabika kinnitus krae, seal oli
kummipuksidest lõigatud lahendus. Lisaks olid šarniirid valepidi ja seetõttu esirattad passisid pisut tagapool.
Pidurikettad, vanad Audi embleemidega. Klotsid olid värsked
Juhipoolne pidurisadul (kasutatud), vanal läks õhutusnippel kohe pooleks ja ei viitsinud jännata sellega edasi
Üldine:
2x mootoriõli 10w-40 ja õlifilter
Käigukasti õli 75w-90 GL-4+, vana oli ka ilus kollane
Piduriõli ja siduriga eraldi jämmimine
Läbipesuga roolivõimu õli mineral roheline, vana oli tundmatut värvi aga tundus punane. Peale seda hakkas immitsema paagi ja pumba vaheline voolik.
Vajab vahetust kindlasti.
Jahutusvedelik roheline. Vana oli punane ja suhteliselt puhas isegi
Kelladeplokis kõik pirnid ja odoka hammakas. Temp näidik näitab valesti.
Tõrked:
Peale kokku ladumist jäi lekkima veepumba otsa käiv plastik ühendus. Peale mitmendat lödistamist ja mutrite pingutamist olin peaaegu andmas loobukat,
sest ligipääs on ülim . Kes iganes termostaati vahetab sellisel konel
siis asjade lihtsustamise mõttes võtke roolivõimendi pump koos raamiga küljest (10min). Lõpuks saatis üritust edu ja leke kadus.
Kiiremat lahedamist vajaks:
Kuskil ees osas on eriti tugev lõtk kui järsult kiirendada. Praegu arvan, et välimised veovõlli otsad on kutud aga ei välista ka muid variante.
Juhitavus on päris kehva hetkel aga esisilla kaigastes viga ei ole.
Soojalt tühikäik lötutab kergelt (misfires). Ikka peab karpa laskma spetsil üle vaadata. Muidu mootor töötab vaikselt ja siidiselt.
Generaatori laagrid on läbi.
Pilte tegin kahjuks vähe aga kindlasti millalgi lisan paremaid
Roolivõimu õli enne vahetust
Kas seda autot on kunagi hästi hooldatud või üldse ei ole hooldatud?
Esisild enne korrastamist
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.17 06:44
|
|
|
Väga viis masin, eriti meeldib beez sisu.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.17 06:58
|
|
|
Salong on täitsa mõnus, tundub ruumikam ja rõõmsam kui tume sisu. Heaks tuleb saada lagi ja uksepolstrid ning klaasid võiks kerge pruunika tooni saada
nagu osadel e30-tel. Mõlgid on õnneks ainult tiibadel ja tagaluugil, roostetavad nagunii.
|
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 15.06.17 15:27
|
|
|
Millal tümm sisse tuleb siis?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.17 18:36
|
|
|
Puhkuse jooksul üritan võimalikult palju salongi värskendada. Lühike jutt koos piltidega.
1. Salongi radiaator tundub olevat kunagi vahetatud, kuidagi maru vähe kaalus ja ühtegi koodi peal ei olnud. Õhu suunamise klapid enamuses pudedad ja
see takistab nende liigutamist. Lisaks ahju pesa sodi täis. Paigaldan õhufiltri korpuse, et välist sodi vältida.
2. Salong kõik puhtaks võetud. Kõik detailid vajavad korralikku pesu ning tahtsin veenduda kere korrasolekus. Väiksemaid põkse on auto saanud aga
ühtegi detaili ei ole välja vahetatud või kokku käkerdatud, sest vigastused minimaalsed. Katuseluugi eemaldamine on väga täpne töö ja selle
tagasipanek saab PITA olema. Äravoolud on ka OK. Mõtteainet pakub veel polstrite riide vahetus, ise seda tööd teha ei taha ega mõista. Hetkel on
puhtaks võetud lagi ja uksed. Kohaliku meistrimehega räägitud ja tema teeks lae ning juhi istme korda. Need oleksid praegu kriitlised ka, sest ilma
laeta autot kokku ei saa. Uste polstritega veel ei tea mida teha, kuid kindel on see, et porri lahendust ka ei taha.
3. Salongis ja pagassis oli mõnes kohas natuke pinnaroostet, kui üldpilt on vägagi OK. Rooste eemaldatud ja värvitud, jääb veel müramati paigaldamine.
Müramati hinnad on päris kalliks läinud, isegi liimita vilt maksab kena kopika.
4. Väljaspool tegin tagaosale samuti pinnarooste eemaldamise ja katsin vajaliku keemiaga. Kuna tagumine osa jääb stange alla siis ei ole nii oluline,
et kere värvi saaks. Mastiks jäi suhteliselt mügarlik, Hagmansi oma ja väga mugav pintsliga peale kanda. Väikse kõksu on saanud luugi vasak alumine
äär mis on mõjutanud ka tiiva tuledeplokki. Peale füüsilist töötlust jäi silmale OK, luugi vahetan korraliku vastu, sest seda ei ole mõtet
parandada.
Ettepanekud ja tähelepanekud oodatud! Kas õhusuunamise klappe saab lihtsasti lahti või pigem ei tasu näppida?
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 07.09.17 06:16
|
|
|
Väga tubli töö!
|
|
|
AnderoS
huviline
Registreerunud 22.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TDI 176kW quattro manuaal
|
postitati 07.09.17 07:48
|
|
|
Nende roheliste plekkide peal võiksid proovida sellist toodet nagu Car Glaze Tornado Power. Mul ajas laps mustikajogurti toas valge vaiba peale.
Keemiline puhastus välja ei saanud seda. Viimases hädas ründasin eelnimetatud ainega (selleks ajaks oli plekk juba vast 4 kuud vana), tavalises
pritsepudelis ja küürimisharjaga, mõned minutit tööd ja vaip oli taas valge. Ja kui vähegi kannatab siis Kärcheri Puzzi tekstiilipesur juurde rentida
ning saad salongi veel kõvasti puhtamaks
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |