reelis20
huviline
Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.16 12:58
|
|
|
Mootor hakkab välja surema
Mure siis selline autoks audi 80 2.0 66 kw külmalt töötab normaalselt aga soojalt tahab tühikäigul ära surra, annad korra gaasi siis miski aeg jälle
toimib ja siis jälle sama nali ära vahetatud kütuse pump, lamda andur, rootor, jagaja kaan,küünla juhtmed, küünlad, mõlemad tembi andurid, karpa all
olev padi, kütuse filter, katsetatud sai ka teist karbussi ja vaakum klappi kuid jama ei ole lõppenud. Oskab keegi aidata et mis võiks viga olla
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.12.16 13:53
|
|
|
Kui palju on aju tempianduri takistus kuuma mootori korral?
|
|
|
reelis20
huviline
Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.16 14:30
|
|
|
321
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 11.12.16 14:40
|
|
|
Võta prooviks aku juhe maha nii 10-20 minutiks, pane tagasi ja käivita ILMA gaasipedaali puutumata. On rumal omadus neil vahest lolliks minna, eriti
kui oled veel teisi kütusekomponente vahetanud.
Kui on võimeline ise käima, siis lase ca 10-15 minutit töötada kohapeal enne kui gaasipedaali puudud või tulesid lülitad.
Need vanakesed suudavad ennastki teinekord üllatada.
Lambda signaal oleks abiks ära mõõta, süüde võiks olla korralikult seatud storboga jne. See et vahetasid lambda, ei pruugi tähendada et see toimib..
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.12.16 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Võta prooviks aku juhe maha nii 10-20 minutiks, pane tagasi ja käivita ILMA gaasipedaali puutumata. On rumal omadus neil vahest lolliks minna, eriti
kui oled veel teisi kütusekomponente vahetanud.
|
See oleks mõistlik, sest nendel vanadel ainult nii vigu käepäraste vahenditega kustutataksegi.
Oletasin, et see on juba tehtud.
321 oomi on sipsa palju, aga totaalset errorit ei tohiks tekitada. (vahetus uue vastu ei ole kallis, about 5€, mina teeks selle ka ära)
Aga järgmine on lambda, mis segu keerab, see on selge. Rohkem sel monol seal vist asju polegi.
Kui signaal on 0, siis aju üritab segu rikkamaks ja rikkamaks keerata, aga tolku pole.
See ongi bensukulu ja soojalt segu nii rikas, et enam kohapeal käia ei taha.
|
|
|
reelis20
huviline
Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.16 15:26
|
|
|
tänud!
|
|
|
reelis20
huviline
Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.16 07:26
|
|
|
panin vana tembianduri korra peale sellega sain takistuse 240 aga kõigub jubedalt lamda 0,94 tühipööretel ja kaasi andes hetkeks siis 0,06 ja kohati
päris nulli tegin selle restardi laksu ka ära aga abi ei olnud
|
|
|
reelis20
huviline
Registreerunud 26.10.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.16 05:27
|
|
|
Täna siis remondikasse omal juhe koos juba vaatab äkki saavad asja korda
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.16 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
See oleks mõistlik, sest nendel vanadel ainult nii vigu käepäraste vahenditega kustutataksegi.
Oletasin, et see on juba tehtud.
321 oomi on sipsa palju, aga totaalset errorit ei tohiks tekitada. (vahetus uue vastu ei ole kallis, about 5€, mina teeks selle ka ära)
Aga järgmine on lambda, mis segu keerab, see on selge. Rohkem sel monol seal vist asju polegi.
Kui signaal on 0, siis aju üritab segu rikkamaks ja rikkamaks keerata, aga tolku pole.
See ongi bensukulu ja soojalt segu nii rikas, et enam kohapeal käia ei taha. |
Tühikäigu mootor on ka, endal jamas see. Võrreldes täispritsega saab see palju rohkem probleeme tekitada-annab tühikäigu mootor ju lisaks ise gaasi
juurde(või mitte) ning selles on ka tühikäigu lüliti.
Järgmine kord kui külmalt töötab enam-vähem aga soojalt kukuvad pöörded 500 peale või hakkab üldse 500-1500 vahel pendeldama-vaataks kõigepealt
veakoode. Kui seal 00282 siis telliks järgmise mootori, hiina vuffel oli 25euri. Arvatavasti sisaldab ka selle paigaldamine "tricks of the trade"'e
mille osas foorumlane quattro teisi valgustada võiks
Siin on näha http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/516094-bosch-idle-stepper-motor-how-they-break-how-diagnose.html milline see
jurakas seest on.
|
|
|
|