Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,0 85kw kütusekulu suur mure (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1588)
JL100
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2.0

postitati 10.12.16 15:26 Tsiteeri
2,0 85kw kütusekulu suur mure



Audi 80 b4 85kw rüüpab meeletult ja summutist aurab ning kütusehais üleval, saab nagu palju kätte, väga palju. Kütusekulu sain 26l/100 le, kuskilt ei leki kütust ega midagi. Milles häda võib olla ? Summuti ise teeb kahtlaselt kurjemat häält kui peaks, aga katki ei ole. Järelpõlemist summutis kuulda pole, mootor külmalt puterdab, soojalt sõidab hästi.


Running well.... Runs like hell....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 10.12.16 17:05 Tsiteeri


Siin on põhiküsimus selles, kas tegu on nö projektautoga, kus spetsid on eelnevalt juba kõike proovinud ja asja 100jast autost kokku pannud VÕI oli auto igapäevakasutuses ja korras ning lihtsalt hakkas ühel hetkel palju kütust võtma.

Teine juhtum pole üldse lootusetu, mis selle L-Jetronicuga ikka saab äkki juhtuda.
Tempi andur vblla väsib ära, muud kohe pähe ei torkagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 10.12.16 19:30 Tsiteeri


Tegu vast ikka ABK mootoriga b4-ga?
ABK õhulugeja tavaliselt väsib ja lammerist teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 11.12.16 02:33 Tsiteeri


Õhulugeja, temp andur, lambda....õnneks pole sellel motol palju asju mis saaks läbi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JL100
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2.0

postitati 11.12.16 11:21 Tsiteeri


tegu tõesti ABK mootoriga, kus asub temp andur et takistus ära mõõta ? Tamp andureid on 2 minu mäletamist mööda, üks kelladele ja teine ajule.


Running well.... Runs like hell....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.16 11:49 Tsiteeri


Mul tuli summutist bensiini lõhna, kulu oli ka suur, viga oli lambdas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.12.16 11:52 Tsiteeri


ABK-l on vist mootori tagumise radikatoru flantsi küljes nad.
Kandilise pistikuga on tavaliselt aju oma ja ümmarguse pistikuga on kella oma.

Sooja mootoriga tõmba ümmargune välja ja vaata, kas kell kukub nulli; kui kukub, siis pane tagasi, keera mootor kustu ja järelikult teist peaks mõõtma.
Kuumalt mingi 100-200 oomi võiks olla, kui on rohkem, siis sõidab kogu aeg "toores peal" ja viga leitud.

Kui see on ok, siis koori lambda signaaliklemm (must) kuskilt paljaks, pane multimeeter alalis 2V peale ja vaata, kas kuumalt töllerdab suvalisi numbreid. 0,25 - 0,37 - 0.56 - 0,75- 0,32 jne jne

Kahe valge vahel, kui pistik lahti võtta, peaks lambda pool olema väike takistus, see on kütteahel. See võiks ka terve olla, muidu ei soojene piisavalt ja ka ei taha tööle hakata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JL100
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2.0

postitati 11.12.16 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
ABK-l on vist mootori tagumise radikatoru flantsi küljes nad.
Kandilise pistikuga on tavaliselt aju oma ja ümmarguse pistikuga on kella oma.

Sooja mootoriga tõmba ümmargune välja ja vaata, kas kell kukub nulli; kui kukub, siis pane tagasi, keera mootor kustu ja järelikult teist peaks mõõtma.
Kuumalt mingi 100-200 oomi võiks olla, kui on rohkem, siis sõidab kogu aeg "toores peal" ja viga leitud.

Kui see on ok, siis koori lambda signaaliklemm (must) kuskilt paljaks, pane multimeeter alalis 2V peale ja vaata, kas kuumalt töllerdab suvalisi numbreid. 0,25 - 0,37 - 0.56 - 0,75- 0,32 jne jne

Kahe valge vahel, kui pistik lahti võtta, peaks lambda pool olema väike takistus, see on kütteahel. See võiks ka terve olla, muidu ei soojene piisavalt ja ka ei taha tööle hakata.


Kas lambdat saab kuskilt kapotialt ka mõõta? Väga vilu praegu õues põhja all roomata.


Running well.... Runs like hell....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.12.16 13:22 Tsiteeri


Ainult kapotialt saabki.

Otsid üles lambda pistikud, kuskilt tagant sumpsi juures tuleb see juhe.
Mustal, kus on üks juhe, lükkad kummilutti pisut tagasi ja kuuma käiva mootoriga paned testri otsa vastu klemmi. (ära lahti ühenda)
Teise vastu aku miinust ntx.
Kui sõrm on vastu testri otsa + lambda klemmi, ära teise käega miinust puudu, muidu tekib vooluring läbi sinu keha, mis asja pisut muudab. (inimene juhib ju ka pisut voolu:P)
Ise muidugi ei tunne seda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JL100
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2.0

postitati 12.12.16 12:43 Tsiteeri


Tundub et seekord oli murelapseks õhulugeja ;)


Running well.... Runs like hell....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.3% - SQL: 78.7%]