JL100
huviline
Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2.0
|
postitati 10.12.16 15:26
|
|
|
2,0 85kw kütusekulu suur mure
Audi 80 b4 85kw rüüpab meeletult ja summutist aurab ning kütusehais üleval, saab nagu palju kätte, väga palju. Kütusekulu sain 26l/100 le, kuskilt ei
leki kütust ega midagi. Milles häda võib olla ? Summuti ise teeb kahtlaselt kurjemat häält kui peaks, aga katki ei ole. Järelpõlemist summutis kuulda
pole, mootor külmalt puterdab, soojalt sõidab hästi.
Running well.... Runs like hell....
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.12.16 17:05
|
|
|
Siin on põhiküsimus selles, kas tegu on nö projektautoga, kus spetsid on eelnevalt juba kõike proovinud ja asja 100jast autost kokku pannud VÕI oli
auto igapäevakasutuses ja korras ning lihtsalt hakkas ühel hetkel palju kütust võtma.
Teine juhtum pole üldse lootusetu, mis selle L-Jetronicuga ikka saab äkki juhtuda.
Tempi andur vblla väsib ära, muud kohe pähe ei torkagi.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 10.12.16 19:30
|
|
|
Tegu vast ikka ABK mootoriga b4-ga?
ABK õhulugeja tavaliselt väsib ja lammerist teine.
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 11.12.16 02:33
|
|
|
Õhulugeja, temp andur, lambda....õnneks pole sellel motol palju asju mis saaks läbi olla.
|
|
|
JL100
huviline
Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2.0
|
postitati 11.12.16 11:21
|
|
|
tegu tõesti ABK mootoriga, kus asub temp andur et takistus ära mõõta ? Tamp andureid on 2 minu mäletamist mööda, üks kelladele ja teine ajule.
Running well.... Runs like hell....
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.16 11:49
|
|
|
Mul tuli summutist bensiini lõhna, kulu oli ka suur, viga oli lambdas.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.12.16 11:52
|
|
|
ABK-l on vist mootori tagumise radikatoru flantsi küljes nad.
Kandilise pistikuga on tavaliselt aju oma ja ümmarguse pistikuga on kella oma.
Sooja mootoriga tõmba ümmargune välja ja vaata, kas kell kukub nulli; kui kukub, siis pane tagasi, keera mootor kustu ja järelikult teist peaks
mõõtma.
Kuumalt mingi 100-200 oomi võiks olla, kui on rohkem, siis sõidab kogu aeg "toores peal" ja viga leitud.
Kui see on ok, siis koori lambda signaaliklemm (must) kuskilt paljaks, pane multimeeter alalis 2V peale ja vaata, kas kuumalt töllerdab suvalisi
numbreid. 0,25 - 0,37 - 0.56 - 0,75- 0,32 jne jne
Kahe valge vahel, kui pistik lahti võtta, peaks lambda pool olema väike takistus, see on kütteahel. See võiks ka terve olla, muidu ei soojene
piisavalt ja ka ei taha tööle hakata.
|
|
|
JL100
huviline
Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2.0
|
postitati 11.12.16 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
ABK-l on vist mootori tagumise radikatoru flantsi küljes nad.
Kandilise pistikuga on tavaliselt aju oma ja ümmarguse pistikuga on kella oma.
Sooja mootoriga tõmba ümmargune välja ja vaata, kas kell kukub nulli; kui kukub, siis pane tagasi, keera mootor kustu ja järelikult teist peaks
mõõtma.
Kuumalt mingi 100-200 oomi võiks olla, kui on rohkem, siis sõidab kogu aeg "toores peal" ja viga leitud.
Kui see on ok, siis koori lambda signaaliklemm (must) kuskilt paljaks, pane multimeeter alalis 2V peale ja vaata, kas kuumalt töllerdab suvalisi
numbreid. 0,25 - 0,37 - 0.56 - 0,75- 0,32 jne jne
Kahe valge vahel, kui pistik lahti võtta, peaks lambda pool olema väike takistus, see on kütteahel. See võiks ka terve olla, muidu ei soojene
piisavalt ja ka ei taha tööle hakata. |
Kas lambdat saab kuskilt kapotialt ka mõõta? Väga vilu praegu õues põhja all roomata.
Running well.... Runs like hell....
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 11.12.16 13:22
|
|
|
Ainult kapotialt saabki.
Otsid üles lambda pistikud, kuskilt tagant sumpsi juures tuleb see juhe.
Mustal, kus on üks juhe, lükkad kummilutti pisut tagasi ja kuuma käiva mootoriga paned testri otsa vastu klemmi. (ära lahti ühenda)
Teise vastu aku miinust ntx.
Kui sõrm on vastu testri otsa + lambda klemmi, ära teise käega miinust puudu, muidu tekib vooluring läbi sinu keha, mis asja pisut muudab. (inimene
juhib ju ka pisut voolu)
Ise muidugi ei tunne seda.
|
|
|
JL100
huviline
Registreerunud 23.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2.0
|
postitati 12.12.16 12:43
|
|
|
Tundub et seekord oli murelapseks õhulugeja
Running well.... Runs like hell....
|
|
|
|