Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Külmkäivitusel väristab pikalt. (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3879)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.12.16 09:06 Tsiteeri
Külmkäivitusel väristab pikalt.



Sel talvel on miinuskraadidega minu 2.5tdi BDG mootor külmalt käivitades väristama hakanud. Selline mulje jääb, et mõnes silindris või vähemalt ühes ei teki plahvatust. Varem tegi ta mõni sekund nii, nüüd vähemalt 10-20 sekundit. Eelsüüteküünlad on täpselt aasta vanad ja testriga mõõtes piiksusid nad kõik aga takistust hetkel pole jõudnud veel mõõta (tookord oli testril ekraan vigane).
Mis võib seda põhjustada ja kui suur peab toimiva eelüüteküünla takistus olema?
Umbes sarnaselt käivitus ta ka siis, kui pihusteid maha võtsin ja torustikus õhku veidi sisse jäi. Ehk jookseb mõne pihusti juures küte tagasi hoopis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.16 09:08 Tsiteeri


Kas on õhk vahel või on eelsüüteküünal ära.

Mis firma küünlad peale panid?

Takistuste mõõtmine on mõttetu, võta nad välja ja vaheta ära või lase vastav pinge peale (5, 7, 12V - ei mäleta peast hitleri omadel palju oli) ja vaata, kui kiiresti punaseks läheb.
Samamoodi võid nad maha keerata ja vaadata, millised neist kõige mustemate otstega on - need, millel otsad teistest mustemad ei tööta normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.12.16 09:23 Tsiteeri


Hetkel ei meenu, mis firma omad said aga õhtul vaatan arve pealt. Hea oleks, kui keegi oskaks voldid testimiseks öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 07.12.16 10:02 Tsiteeri


Pinge on neil küünaldel (059963319F) 4,4 V


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.12.16 15:23 Tsiteeri


Kolasin erinevaid netikatalooge pidi ei oskagi arvata, millised ma sinna asemele peaks soetama, kui tarvis. Iga lehekülg pakub erinvat infot. Pinge 4,4-14V, voolutugevus 11-15A, takistus 0,4-1,4oomi. Jääb tunne, et variante on kümneid. Kaasa arvatud veel järelhõõgumise valmidus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.12.16 20:20 Tsiteeri


Sõitsin külma mootoriga 5 km ja keerasin küünlad maha. Ehmatasin päris ära, sest üks küünal oli päris tugevasti õline. Millest selline asi saab juhtuda? Aga kokkuvõttes kaks küünalt omadega õhtul. Üks läks kauem hõõguma ja teine läks ainult kuumaks. Mõlemal takistused ka tunduvalt suuremad.
Aga see õline küünal? Kui ta korralikult ei tööta, siis ta ei põleta kuivaks end aga ta on ju otsapidi põlemiskambris ja peaks niiehknaa kuivaks põlema? Kuidas see õli sinna sai või on see kuseva pihusti süül tekkinud vedel ollus? Suurt õlikulu nagu pole mootoril. sinist suitsu pole ka märkand, ehk läbi rõngaste ta ei tohiks sattuda sinna. Tegin kuivaks, panin tagasi ja sõitsin veidi, peale sõitu oli ots jälle kergelt niiske tal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 07.12.16 21:38 Tsiteeri


Loe küünla pealt mark maha ja saadki teada,millised asemele võtta.

See,et küünal on märg võib vähendada mitut asja, oleneb,millest ta märg on :D
Näiteks mul oli omal nii,et üks küünal oli kütusest märg, ei teagi, kas oli see lihtsalt töötsüklisse sattunud silindrist tingitud või pihusti pissis. (samas enamik olid vigased ja ainult üks küünal oli märg,seega vist ikka töötsükkel)
Eks sa pea maitse- ja lõhnakatsed tegema,et teada,miks ta märg oli. Võibolla kuskilt tihendi vahelt surub õli sinna küünla peale vms.

Edit: See,et ta külmalt väristab võib olla ka pihustite viga. Stendimine ja/või reguleerimine ei tee midagi halba ;)


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 08.12.16 07:05 Tsiteeri


Mul vist pole mingit kasu vanade pealt maha lugemisest sest suure tõenäosusega anti mulle juba eelmine kord suvalised pihku. Peale neil oli üldse kirjutatud 12v, netis aga paljud kataloogid kirjutavad et sama koodiga on 4,4v. Minu jaoks veidi kummaline ka ,et isegi veidi vähem kui aastaga kaks küünalt läbi ja üleeelmised kestsid 5 aastat.
Aga väristamine on mul temperatuuriga seotud ja arvatavasti uued eelsüüteküünlad kaotavad selle probleemi, vähemalt täna pluss kraadi juures käivitus eeskujulikult.
Ja pihusteid minu autol minu teada pole võimalik kuidagi reguleerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.16 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Mul vist pole mingit kasu vanade pealt maha lugemisest sest suure tõenäosusega anti mulle juba eelmine kord suvalised pihku. Peale neil oli üldse kirjutatud 12v, netis aga paljud kataloogid kirjutavad et sama koodiga on 4,4v.


Kahepoolesel on ikka 12V küünal.
Takistuse mõõtmine ei ole mõttetu, nagu ka autoomanik ise järelduseni jõudnud juba, oli kahtlastel küünaldel takistus korralikest erinev. Takistus on vähemalt selge numbriline indikaator, see "kui kiiresti" punaseks läheb on juba oluliselt suhtelisem väärtus.


Tsitaat:

Ja pihusteid minu autol minu teada pole võimalik kuidagi reguleerida?

On ikka võimalik reguleerida (avanemisrõhku), aga kes ja kus sellega arvestatavalt tegeleks jääb minu poolt lisamata.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 12.12.16 21:22 Tsiteeri


Vahepeal tegelesin asjaga niipalju, et panin täna uued Boshi küünlad. Nüüd oli mootor vahetamise ajaks korralikult soe ja kuna ma panin vanad küünlad enne tagasi suvalises järjekorras, siis enam ei leidnud, et ükski neist oleks õline olnud. Eks hommikul näeb, kuidas käivitub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.16 11:32 Tsiteeri


Andis tulemust küünalde vahetus?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 15.12.16 16:05 Tsiteeri


Jah, külmkäivitus korras, ei värista ega puterda. Küünaldes oligi viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 20.12.16 19:02 Tsiteeri


Kui väljas oli paar kraadi miinust, siis minu 2.5TDI läks väga vaevaliselt käima ja puterdas käivitamisel ~10sekundit (ühe korra -6ga isegi ~20sek) ja käima minnes viskas korraliku halli pahvaka välja tagant. Täna said uued Beru küünlad peale ja pärast vanu küünlaid (ka Beru omad) testides selgus, et mitte ükski ei toiminud enam. Nüüd jääb vaid oodata külmasid ilmasid ja siis saab selguse, kas viga oli ainult küünaldes või millesti muus lisaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 20.12.16 21:14 Tsiteeri


Kui minul andis juba kahe küünla väsimine nii tugevalt tunda, samuti mõne miinuse juures, siis ilma ühegi küünlata on asi kindlasti märgatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 08.03.17 15:11 Tsiteeri


Keegi teab miks käivitusel viskab paksu pahvaka musta tossu. Tahma hais üleval ja mõni sekund käib ebaühtlaselt ka. Must suits on ju rikas segu? Ehk seistes lekib silindritesse diislit? Või pean hakkama uusi küünlaid kontrollima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 08.03.17 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Keegi teab miks käivitusel viskab paksu pahvaka musta tossu. Tahma hais üleval ja mõni sekund käib ebaühtlaselt ka. Must suits on ju rikas segu? Ehk seistes lekib silindritesse diislit? Või pean hakkama uusi küünlaid kontrollima.


Vaata pigem pihustid üle,ega need küünlad ei aita. kui on lont tagant väljas, siis see on põlemata kütus, valdavalt jääb kütus põlemata,kui pihusti "pissib".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 08.03.17 20:33 Tsiteeri


Põlemata kütus on muidu minuteada valge toss.
Pihustid mul pissivad küll ja saan vb varsti ehk korralikumad asemele. Aga see kusevate pihustite teema annab ka seismisega tunda? Jäävad peale seismajätmist tilkuma? Mõned tunnid seismist ei ole midagi viga aga ööga on juba käivitusel lont väljas. Pahvaka viskab ainult käivituse hetkel.
Sõidu ajal tallates erilist lohet maha ei jäta, põhjagaasiga õrnalt viskab aga mul pole tahmafiltriga masin ja see vast normaalne nähtus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roltskar
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0tdi Q

postitati 10.03.17 16:36 Tsiteeri


kui sa tead,et pihustid vigased,siis on ju probleem lahendatud :D

Tilkuma ei jää nad midagi, see,et nad kusevad tähendab lihtsalt seda, et nad ei pihusta ilusad kütusepilve vaid pritsivad nagu veepüss selle kütuse sinna kambrisse. Selle tulemusel ei teki piisavalt hea põlemissegu ja osa põlemissegust väljub sumpsist, must on ta sellepärast, et osa kütusesegust on põlenud (tahmane) ja ülejäänud on põlemisvõimeline gaas.

Käivitamisel tekib eriti palju musta suitsugaasi, sest siis ju pritsitakse väga rikkalikult kütust põlemiskambrisse, mis pole veel optimaaltingimusteni jõudnud, ehk põlemine pole taas piisavalt efektiivne.

Sõites saad parima "londi" niimoodi välja, et jöristad näiteks kolmandaga suhteliselt tühipöördel ja siis lööd gaasi põhja. siis on turbo surve ka kohe põhjas ja kütust antakse julmalt peale. kuna aga mootor pole end veel üles kruvinud,siis lendab jälle suur osa kütusest atmosfääri.


AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you (usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 10.03.17 18:01 Tsiteeri


Selge siis. Loodan et saan etemad pihustid juba varsti aga õnneks sõidu ajal mul nii ränka lonti taha ei teki, et peeglist näha oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]