Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Usaldusväärne töökoda Tallinnas? (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 5194)
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 06.12.16 06:44 Tsiteeri
Usaldusväärne töökoda Tallinnas?



Tere foorumlased.

Oskab keegi äkki soovitada usaldusväärset töökoda peale Flameko ja Forssi. Sai just Flamekos mootoriõli vahetamas käidud ja koostati hiigel nimekiri mis veel tegemist tahaks :D
Mulle tundus see list sellises versioonis ,et lollidelt tulebki raha ära võtta :D Seega ootan infot töökodade kohta mis veel sakslasi hooldavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.12.16 07:11 Tsiteeri


See sinu jaoks "hiigellist" on selleks, et kellegi poleks pärast töökoja külastamist inisemist, et AGA MIKS te ei öelnud ega soovitanud mulle?
Rääkimata kohtukeissidest ja kahjunõuetest, kui pärast ettevõttes hoolduses käimist ntx maanteel pidurid peaks äkkpidurduse puhul järsku kaduma ja midagi juhtub.

Seetõttu hoolduse käigus (kui sa just spetsiaalselt ei nõudnud, et tehakse AINULT õli välja-sisse + filter maha-peale ja seda oma allkirjaga ei kinnitanud) usaldusväärses töökojas vaadataksegi terve auto üle ja pannakse kirja asjad, mida võiks perspektiivis parandada.

kui klots kestab veel u 10000km, siis läheb kirja, et vahetada. (kuna järgm. hoolduseni ju ei kesta)
kettal väljas randid - vahetada. (paksus juba kriitilise lähedal)
tagaketas seest roostes - vahetada + pidurid hooldada
esiklaas kulunud - vahetada
kojamees jätab klaasile juti - vahetada
salongiventikas tegi külmalt häält - mootor vahetada
rooliotsas imekerge lõtk - vahetada + sillastend teha
mingi puks vulgist lahti - vahetada (kuigi, ta on seda vblla viimased 5a juba olnud)
pooltelje kaitsekummi hakkab tekkima pragu (50% juba läbi) - vahetada
bägi tuli põleb - diagnostika aeg panna ja viga tuvastada + pärast remont.
Vas. tagaratas loksub - laager vahetada, kuigi häält veel pole
tagakojamees ei tööta - diagnostika teha ja viga üles leida. (kas juhtmed, relee või mootor)
tag. vasak pidurivoolik pisikese praoga - vahetada. Korraga ka pidurivedelik vahetada, sest on must.
jne
jne.

Millest sa aru ei saa?
Ja usu mind, tööd on neil nagunii küllaga, mingeid idiootsusi pole lambist vaja välja mõelda.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.16 08:02 Tsiteeri


Ega enamus inimesi mõtlevadki, et asi tuleb siis ära vahetada kui täitsa katki on.:)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 06.12.16 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Ega enamus inimesi mõtlevadki, et asi tuleb siis ära vahetada kui täitsa katki on.:)


Asi pole selles kas terve või katki. Ennem kui 700-800 euri rahakotist ära tuulutada, tahad ikka kindel olla ja teiste ekspertide arvamust ka teada :) Olen kuulnud flameko kohta erinevaid jutte seepärast uuringi kas on veel firmasi mis peale Forssi ja Flameko Audi hooldusega tegelevad. Ostueelne kontroll Helgi tee ülevaatuspunktis ei tuvastanud ühtegi sellist viga mis Flamekos kirja pandi. Nüüd on sõna-sõna vastu ja pada sõimab katelt. 🙂


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.12.16 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel26
Nüüd on sõna-sõna vastu ja pada sõimab katelt. 🙂


Sa võrdled ülevaatuspunkti ja pikaajalise Audi remondiettevõtte sõna????

Aga vii Forssi või Revalisse ja ütle, et soovid ostueelset kontrolli ning hinnapakkumist leitud vigade kõrvaldamiseks. Ja et soovid seda autot osta.
Eelnevast ära maini sõnagi.
Siis on enam vähem võrdne asi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.12.16 10:03 Tsiteeri


Pane see nimekiri siia ka.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 06.12.16 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Pane see nimekiri siia ka.



1.Esisillas kõikide õõtshoobade vahetus
2.Esimeste ja tagumiste piduriklotside vahetus
3.differentsiaali vasaku simmerlingi vahetus
4.Sildade reguleerimine
5.Mootori puhastamine vanast õlist ja lekete tuvastamine
6.Esimese stabilisaatori keskmiste pukside vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 06.12.16 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
1.Esisillas kõikide õõtshoobade vahetus
2.Esimeste ja tagumiste piduriklotside vahetus
3.differentsiaali vasaku simmerlingi vahetus
4.Sildade reguleerimine
5.Mootori puhastamine vanast õlist ja lekete tuvastamine
6.Esimese stabilisaatori keskmiste pukside vahetus.


Kui tegemist avataris märgitud autoga siis see täiesti normaalne hooldus. Ei ole midagi ülemõistuse või niisama kirjutatud.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 06.12.16 11:46 Tsiteeri


No nende asjade pärast küll mingit eritöökoda vaja pole. Selleaegsetel A4/A6/ A8 ongi soovituslik kogu mudru komplektis vahetada, kuigi enamus võivad hetkel tunduda OK. Sillastend käib siis asja juurde.
Piduriklotside jääki näed ju ise, kui viitsid ratta alt keerata ning õlilekked peaks ka oma silmaga olema võimalik tuvastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 06.12.16 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
1.Esisillas kõikide õõtshoobade vahetus
2.Esimeste ja tagumiste piduriklotside vahetus
3.differentsiaali vasaku simmerlingi vahetus
4.Sildade reguleerimine
5.Mootori puhastamine vanast õlist ja lekete tuvastamine
6.Esimese stabilisaatori keskmiste pukside vahetus.


Kui tegemist avataris märgitud autoga siis see täiesti normaalne hooldus. Ei ole midagi ülemõistuse või niisama kirjutatud.



Päris sama pole.
Avataris A6 2000a 2.4 121KW bensiin.

Praegune auto:
A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW. (universaal)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.16 12:55 Tsiteeri


Sellel v6-el täiesti tavaline need lekked (klapi kaaned, vaakumpump, vända simmekas jne) puksid ja klotsid tavaline kuluosa ja esisild suht nõrk oleneb mis juppe kasutada. Pole selles nimekirjas miskit erilist, täiesti tavaline hooldus antud masinale.:)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.12.16 13:15 Tsiteeri


Ma ütleks selle nimekirja peale lausa, et selle läbisõidu ja 12a kohta on suht korralik masin ju. :P

Ja neid asju ei pea nüüd kohe homme tegema, muidu nad oleksid sulle öelnud. (a`la, et differ on kohe-kohe õlist tühi)
Aga järgmisel aastal võid juba mõelda.

Mootori võid samuti ise ära pesta (lasta) ja vaadata, mis lekib.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.12.16 21:46 Tsiteeri


2.5TDI on selline huvitav mootor, et 99% on alumise osa lekked, st õlivann ja vaheplaat, sealt see õli tulebki - sild maha, tugev töö. + klapikambrikaanetihendid, vända otsasimmer - kogu rihmadebiilsus maha, seal on eraldi alumiiniumist plaat, mille peab eemaldama, et üldse hmmasrihmale ligi saada. Kui see maas, siis niikuinii on genekal kronsapuksid viimases otsas jne jne. See on korralik ja ajamahukas ning kulukas töö.
Head remondi kohad ei pane niisama asju kirja, mis vaja vahetada, see on pigem ennetus, et mitte nö lõpuni lasta, mis viib omakorda oluliselt suuremate väljaminekuteni nt veovõllikumm, lased ribadeks, tuleb reeglina vahetada terve veovõlliots, töö üks, kuid varuosamaksumus mitmeid kordi suurem jne jne.
Mõistusega tuleb läheneda.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.12.16 05:26 Tsiteeri


Tavaliselt lekivad need mootorid väntvõlli esimese otsakaane vahelt, selle tihendi vahetus võtab juba ühe päeva. Tihti on nendel autodel ka tagumised supportid vaja laiali poota ja ära puhastada, esisillas ülemine polt augus kinni, töötunde aina koguneb. Kui esisild nii läbi on, siis peaks ju ise ka juba kuulma mingeid kolinaid? Korruta kaks päeva tööd mõne normaalse töökoja tunnihindega pluss varuosad ja näed, et polegi nii kallis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 07.12.16 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Tavaliselt lekivad need mootorid väntvõlli esimese otsakaane vahelt, selle tihendi vahetus võtab juba ühe päeva. Tihti on nendel autodel ka tagumised supportid vaja laiali poota ja ära puhastada, esisillas ülemine polt augus kinni, töötunde aina koguneb. Kui esisild nii läbi on, siis peaks ju ise ka juba kuulma mingeid kolinaid? Korruta kaks päeva tööd mõne normaalse töökoja tunnihindega pluss varuosad ja näed, et polegi nii kallis.


Igasugused kuuldavad kolinad puuduvad, isegi kui sõita väga auklikul teel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.16 08:03 Tsiteeri


No aga lase siis kuskil mujal pädevas veermiku kontroll teha ning ära maini, et varasemalt on kuskil käinud ja tehtud.
Seejärel võrdle saadud tulemusi. Võimalik, et sul ongi esisild tuksis. See, et ei kolise, ei tähenda suurt midagi tegelikult. Oleneb täiesti detailidest, mis seal all on ning ka iga automudeli veermiku konstruktsioonist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 07.12.16 08:13 Tsiteeri


Kolinad puuduvad, siis tõenäoliselt on puksid kõik pragulised või otsas.
Tänu millel, pole sild ka paigas.
Hetkeseisuga rehvi ei söö siis pole vaja muretseda nende õõtsade pärast, aga kui rehvil küljed kulunud, siis tead kes süüdi on. IKKA ISE :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.16 08:15 Tsiteeri


Just. Koliseb pigem šarniir, aga enne kui seal piisav lõtk, et kolisema hakkaks võib tänu puksidele sild juba täiesti vedel olla ning geomeetria paigast.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.16 08:18 Tsiteeri


Sellest saab juba sõites ka aru, kui rool on ikka päris vedel ja külgtuul ka natuke mõjutab, siis peaks nagu mõtlema silla peale.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.16 08:51 Tsiteeri


Usu mind, 99% ei saa mitte midagi aru enne, kui räme kolin sees või midagi ära kukub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kareltr
huviline



Registreerunud 07.02.15
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 520D M-pakett F11

postitati 11.12.16 09:50 Tsiteeri


Tere
Kas autoasi.ee on usaldusväärne firma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 11.12.16 10:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kareltr
Tere
Kas autoasi.ee on usaldusväärne firma?


Autoasi tundub olevat frantsiis. Ehk siis lihtsalt kaubamärk, mida erinevad töökojad kasutavad. Ise olen külastanud neid 3 kohas ja pole põhjust olnud kurta. Tartus Kummisepp OÜ (kus vahetati B5-l rooliotsad ja tehti sillastend), Mustamäel Transverso OÜ (kus vahetati B6-l roolivõimu pump) ja Pirita/Lasnamäe piiril olev Jäärak AS, minu mälu järgi kuulus see mõned aastad tagasi samuti Autoasi alla, aga 100% kindel ei ole, (kus vahetati B5-l üks alumine õõtshoob ja logar ja kontrolliti velg ning kogu esisild üle, et midagi muud ei oleks äärekivisse sõidust kannatada saanud).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 11.12.16 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: kareltr
Tere
Kas autoasi.ee on usaldusväärne firma?


Autoasi tundub olevat frantsiis. Ehk siis lihtsalt kaubamärk, mida erinevad töökojad kasutavad. Ise olen külastanud neid 3 kohas ja pole põhjust olnud kurta. Tartus Kummisepp OÜ (kus vahetati B5-l rooliotsad ja tehti sillastend), Mustamäel Transverso OÜ (kus vahetati B6-l roolivõimu pump) ja Pirita/Lasnamäe piiril olev Jäärak AS, minu mälu järgi kuulus see mõned aastad tagasi samuti Autoasi alla, aga 100% kindel ei ole, (kus vahetati B5-l üks alumine õõtshoob ja logar ja kontrolliti velg ning kogu esisild üle, et midagi muud ei oleks äärekivisse sõidust kannatada saanud).


Autoasi on frantsiis jah. Endal samas positiivsed kogemused peterburi mnt asuva teenindusega ja sauel asuvaga.


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 11.12.16 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: kareltr
Tere
Kas autoasi.ee on usaldusväärne firma?


Autoasi tundub olevat frantsiis. Ehk siis lihtsalt kaubamärk, mida erinevad töökojad kasutavad. Ise olen külastanud neid 3 kohas ja pole põhjust olnud kurta. Tartus Kummisepp OÜ (kus vahetati B5-l rooliotsad ja tehti sillastend), Mustamäel Transverso OÜ (kus vahetati B6-l roolivõimu pump) ja Pirita/Lasnamäe piiril olev Jäärak AS, minu mälu järgi kuulus see mõned aastad tagasi samuti Autoasi alla, aga 100% kindel ei ole, (kus vahetati B5-l üks alumine õõtshoob ja logar ja kontrolliti velg ning kogu esisild üle, et midagi muud ei oleks äärekivisse sõidust kannatada saanud).


Kokkujooksu nad reguleerida ei oska. Jube äge tehnika on, aga tööd tehtud ei saa. Ühe teise margiga käisin, mitu tundi pusserdasid. Tulemus null. Auto olla erineval kõrgusel igast rattast. No fine. Maapinnast on ju samal kõrgusel?
Aga teemasse ka, mina julgen Sõle Priitu tuima näoga soovitada, mul pole kunagi pettuda tulnud. Sõle Neste kõrval kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 12.12.16 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: kareltr
Tere
Kas autoasi.ee on usaldusväärne firma?


Autoasi tundub olevat frantsiis. Ehk siis lihtsalt kaubamärk, mida erinevad töökojad kasutavad. Ise olen külastanud neid 3 kohas ja pole põhjust olnud kurta. Tartus Kummisepp OÜ (kus vahetati B5-l rooliotsad ja tehti sillastend), Mustamäel Transverso OÜ (kus vahetati B6-l roolivõimu pump) ja Pirita/Lasnamäe piiril olev Jäärak AS, minu mälu järgi kuulus see mõned aastad tagasi samuti Autoasi alla, aga 100% kindel ei ole, (kus vahetati B5-l üks alumine õõtshoob ja logar ja kontrolliti velg ning kogu esisild üle, et midagi muud ei oleks äärekivisse sõidust kannatada saanud).


Kokkujooksu nad reguleerida ei oska. Jube äge tehnika on, aga tööd tehtud ei saa. Ühe teise margiga käisin, mitu tundi pusserdasid. Tulemus null. Auto olla erineval kõrgusel igast rattast. No fine. Maapinnast on ju samal kõrgusel?
Aga teemasse ka, mina julgen Sõle Priitu tuima näoga soovitada, mul pole kunagi pettuda tulnud. Sõle Neste kõrval kohe.


Sõle Priidul miski firma nimi ka on? või kontakt kus saaks küsida hinnapakkumist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.4% - SQL: 55.6%]