kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.16 19:36
|
|
|
Mure S6 2.2 20v imelikk hääl mootoris
Pole küll teemakohan aga eileidnud kohta kuhu alla postitada .
Juhtus siis selline lugu et auto suri välja ja peale seda hakkas kapotialt tossu tulema , kapotti avades selgus et jahutusvedelikk kees/auras , okei
, sai oodatud milla auto jahtub nattu ja käima proovitud , kuid siis selgus naljakas lugu et pöördeid nattukene üle 2 k rpmi lasta tekkib mootoris
imelikk plagin , kragin , ehk seoses sellega otsiksin mõnda targemat inimest kes nende mootori eluga kursis ja sooviks mind aidata , olemas ka video
mootori tööst ja ühtlasi vaatasin ka klapikambri kaane alla ja kõik tundub justkui korras olevat ... olen suhelnud ja uurinud ja kaalunud juba
igasuguseid asju , kuid siiski ootan abi .
Tänud igasugu vastuste eest.. meelsasti suhtlen edasi ps või räägin täpsemalt mujal
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.12.16 21:33
|
|
|
Kus see mujal on, Tallinnas, Tartus või Türil?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 06.12.16 09:10
|
|
|
Pane oma video link siia üles, mujal võid sa muid asju teha.
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.12.16 07:02
|
|
|
See auto tundub mitme veaga.
1. Kust see vesi tal üldse välja tungis, kas paisupaagi korgi vahelt või kuskilt mujalt? Ja kas see nüüd on korras, et niimoodi julgelt käivitad?
2. kui selline hääl mootoris, siis esimese asjana ma laseks õli välja ja vaataks, ega mingeid metalliosi hulgas pole; kui õli puhas, siis alles
julgeks edaspidi käivitada ja põhjust otsida.
Kui see tõesti on saaleviga (video suht kehva kvaliteet!), siis iga järjekordne käivitus ja gaasitamine võtab vändalt maha ühe remontmõõdu. 3-4 on
üldse kokku, pärast viska minema või tee väntvõllist jõulupuu.
3. Kui ma teen mootori häältest videot, siis enda ja sõprade verbaalse kõhulahtisuse ajutiseks pidamiseks kasutaks macgyver`i teipi, kui muidu vait
oldud ei saa.
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 07.12.16 07:12
|
|
|
Kas tagurpidi käivitamiseks pole erilist julgust vaja?
Sorry, ei suutnud vastu panna, su haugatused valimatult iga postituse all on lihtalt vastik lugeda.
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
... siis alles julgeks edaspidi käivitada
|
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.12.16 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: paranormaalne
Sorry, ei suutnud vastu panna, su haugatusi valimatult iga postituse all on lihtalt vastik lugeda.
|
Mis seal väites sisulist valet oli? (ok, sõnastus oli s..t)
Ja ole lahke, kui sul edaspidi satub ette mõni saalevea kahtlusega mootor, siis minupoolest hüppa kahe jalaga gaasipedaalile ja vaata, mis saab.
Mina tegin selle 25a tagasi ära, ega muidu ei teaks, et parem on karta kui kahetseda.
P.S. Muutsin ka sinu sõnastust pisut paremaks. ...sest hoolimata oma
värdsõnade leksikoni koostamisest, sa ise eriline literaat just ei ole.
.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.12.16 09:32
|
|
|
Neile veel leidis mingihetk tagasi 50euroga väntvõlle. Ega see rem. mõõtu lihvimine odavam ei tule. Tõesti kui uus väntvõll maksaks 800+ euri siis ma
ei tuuritaks seda väga. Kepsusaale ära siis keps tuleb ka igaljuhul välja vahetada. See tähendaks ülemine ots ka lahti võtta. Üldjoontes tuleks
mootori täielik rem.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.12.16 10:51
|
|
|
Väntvõllid on õnneks 2.2-l samad nagu pea kõigil teistel sama ajastu reasviiestel.
Seetõttu on kasutatud väntvõlli hind madal ning kuna neid on saada igasugustest 2.3 vabalthingavatest hulgi, siis on nad ka üldjoontes heas
seisukorras.
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.16 15:05
|
|
|
Jahutusvedelikk tuli välja paisupaagi korgi alt , peale seda situatsiooni pole autot käivitanud ega tuuritanud , vaid auto on seinud , üritasin õli
kontrollida ja leida selle seest raua puru õlivarda kaudu , ja ühtlasi olen ka vaadanud klappikambri kaane alla , kuid tean et karteri punni otsas on
magnet mis eeldatavasti peaks rauapuru enda külge tõmbama , kui mul oleks siin koht ja võimalus neid asju vaadata siis oleksin ammu tegutsenud juba
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.12.16 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo12
Jahutusvedelikk tuli välja paisupaagi korgi alt , peale seda situatsiooni pole autot käivitanud ega tuuritanud , vaid auto on seinud , üritasin õli
kontrollida ja leida selle seest raua puru õlivarda kaudu , ja ühtlasi olen ka vaadanud klappikambri kaane alla , kuid tean et karteri punni otsas on
magnet mis eeldatavasti peaks rauapuru enda külge tõmbama , kui mul oleks siin koht ja võimalus neid asju vaadata siis oleksin ammu tegutsenud juba
|
Ok, kork vaheta ära ja see pole suur viga. (esialgu)
Õlivarda kaudu rauapuru sa mootoris kontrollida ei saa, sest raud on õlist raskem ja ladestub põhja.
Ja mootoris üleüldse on raske rauapuru tekitada sest pole rauda, mis kuluks. (see on rohkem kastide teema, sest seal on laagrid)
Sest mootoris on omavahel libisevad detailid tehtud pehme-kõva reegli järgi. Saaled on pehmed ja väntvõll kõva. Nukk on kõva ja saaled pehmed. jne.
Alati kulub pehme pool. Ja kõva raud ei kulu, kui mingit jama pole. Nukk vastu tõukureid õli olemasolul peaaegu ei kulu.
Aga seda pehmet saab vaadata õli hulgas pärlmutrit tekitamas.
Kui sul oma garaazi pole, raha pole, et kuskile garaazi lükata jne, mis siis üldse selle teemaalgatuse eesmärk on?
Foorumi kaudu või telefoni teel auto korda teha? See pole ju võimalik.
.
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.16 16:18
|
|
|
Kust sa loed välja seda et mul raha pole ? loe mu postitus läbi ja omast arust seal mainitud selgelt , et otsin isikut kes tunneks neid mootoreid ja
oleks nõus üle vaatama ja siis edasi räägiksin selle inimesega ise , kes viitsib seda teha ja tahaks , mitte mu eesmärk eiole see et auto foorumi
kaudu korda teha , sorry jah et siin välismaal mul garaazi pole , sest eipea seda siin vajalikkuks kuna vaid töötan siin !
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.12.16 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo12
otsin isikut kes tunneks neid mootoreid ja oleks nõus üle vaatama ja siis edasi räägiksin selle inimesega ise , |
Soomes on neid vendi palju rohkem, kui Eestis.
Või, loodad, et keegi sõidaks Eestist laevaga Soome seda üle vaatama? Ei saa aru...kuna postitus oli tehtud Eesti foorumisse....????
Sellest ju saad ometigi aru, et see, kes on Eestis kõva mootorispets, see ei ela Soomes...
Tal Eestiski tööd kuhjaga.
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.16 16:42
|
|
|
Eiviitsi siin vaidlust ega arutelu teha , kui jäi arusaamatuks siis jäi , jah siin muidugi on neid rohkem , aga auto toon kindlasti eesti , kuid
tundub et kui mõnel sitt tuju siis vaja haukuda ja norida teiste kallal , selle asemele et mõleda või siis küsida kui midagi arusaamatu !
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 07.12.16 17:34
|
|
|
Tuner.ee
Vagrem.ee
Acgarage.ee
Ja ma ise ka kodus nende mootoritega (differ.ee)
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 07.12.16 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo12
otsin isikut kes tunneks neid mootoreid ja oleks nõus üle vaatama ja siis edasi räägiksin selle inimesega ise , |
Soomes on neid vendi palju rohkem, kui Eestis.
Või, loodad, et keegi sõidaks Eestist laevaga Soome seda üle vaatama? Ei saa aru...kuna postitus oli tehtud Eesti foorumisse....????
Sellest ju saad ometigi aru, et see, kes on Eestis kõva mootorispets, see ei ela Soomes...
Tal Eestiski tööd kuhjaga. | Moded vöiks midagi ette vötta
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 07.12.16 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kristo12
selle asemele et mõleda või siis küsida kui midagi arusaamatu ! |
Kõik juba mõledavad siin ja ootavad pikisilmi sinu autot, millal ükskord "eesti" tuuakse.
P.S. Kas sa kunagi koolis ka said aega käia? Huvi pärast küsin...
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 07.12.16 20:59
|
|
|
Kuulge, mehed. Rahunege nüüd maha. Teemaalgatajal on siin teemas mitmeid viiteid kuhu oma auto viia. Tõsi on see, et mõlemal Teil on omajagu õigust.
Stihlil, et üle interneti seda autot ei remondi niikuinii ja selliste helide saatel oleks paslik autot mitte käivitada. Kuna on aru saada, et
võimalused ise kohe põhjaalt uurida puuduvad, siis võiks selle auto tõesti andrec soovitatud kohtadesse viia ja ise leiutamise lõpetada. Teisalt ei
saa ma aru, milleks on vaja niipalju furoori lihtsast asjast tekitada? Ühesõnaga, kõigile midagi õpetuseks.
Palume meeskonnast vaid seda, et antagu teada, mis auto arengud edasi toovad. Kas saab korda ja mis vea põhjuseks on.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
TartuAudi
huviline
Registreerunud 14.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2.3 E (1992) e. "Lendav sakslane"
|
postitati 07.12.16 23:39
|
|
|
Video vaatamise/kuulamise põhjal eeldan et tegu väntvõlli saale(de) kolinaga.
Ega enne midagi täpsemalt teada ei saa, kui viid auto mõne pädevama tegelase juurde, too asja laiali võtab ja vaatab, mis "karul kõhus on."
Mu kunagine tööauto, mis oli ka VAG päritolu, hakkas ka mõni aasta tagasi ühel hommikul samasugust häält tegema.
Asi oli aga selge niikui õlivarda välja tõmbasin- mootoriõli "sätendas". Ühesõnaga- tolle mootoriga oli "finiitum" Nii et tuttav teema.
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 08.12.16 07:11
|
|
|
Tuttav heli, olen AAN mootoril mitmeid kordi sellist heli kuulnud ja kõik korrad on olnud üks ja sama viga, kepsu saaled. Saaled kallid pole ja
arvestades töö mahukust on vahetus suhteliselt kiire ja lihtne.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 08.12.16 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Tuttav heli, olen AAN mootoril mitmeid kordi sellist heli kuulnud ja kõik korrad on olnud üks ja sama viga, kepsu saaled. Saaled kallid pole ja
arvestades töö mahukust on vahetus suhteliselt kiire ja lihtne. |
Kui kepsusaale ära, siis ei piisa ainult saale vahetamisest ju. Keps ja väntvõll ka nahkas.
Teema algatajale veel üks viide, kust võimalik juba taastatud mootor osta:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=169826&page=1&highlight=vems#pid815838
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.16 09:16
|
|
|
Tänan kõikki asjalikke vastuste eest , kindlasti annan teada mis autoga edasi saav .. Kasutajale stihl , olen koolis käinud lausa 12a ja einori ja
soovi kellegiga tüli , vaid uurisim lihtsalt kuhupoole pöörduda kes oleks asjalikk ja pädev vend , aga kuna tema vastused ja sissekanded tunduvad
sellise üleoleva ja vastikku suhtumisega siis ajan see ennastki kurjaks , kuid targem on see kes annab järele ... Seega eks annan teada kuid midagi
selgub ja olen asjale lahenduse leidnud Tänud ..
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 08.12.16 09:34
|
|
|
Eks see kooli jutt võis tuleneda ka Sinu kirjastiilist. Viska siia pilk peale ja kõik saab korda.
http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules
Tihtipeale neid ei loeta ja siis tekivadki ümbernurga nähvamised. Kõik reeglid on selleks, et foorum oleks kenasti loetav ja informatiivne. PS! selle
säilimisele saab igaüks meist oma panuse anda.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 08.12.16 10:30
|
|
|
Enne kui saalede kallale lähete vaadake plokikaane tihend üle, samasugust häält on põhjustand ka kahe silindri vahelt ära põlend tihend.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
kristo12
huviline
Registreerunud 09.10.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.16 17:37
|
|
|
Üldjoontes võib teema lukku panna , kuna sain uue mootori , aga kuna minu auto on atm siis tuleb oodata jaanuari millal saan ka kasti kitti kätte ja
teeb korraga manuaaliks .. Tänud kõigile info eest ja abi eest ..
Kristo
|
|
|