humax
huviline
Registreerunud 14.06.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2,2T 88a.
|
postitati 01.12.16 10:42
|
|
|
Audi 100 c4 2,8 V6 mootor suitseb CO kõrge
Tere
Selline küsimus siis et mis võiks olla põhjuseks, mooor suitseb ja co on kõrge seoses sellega ei saanud ka ülevaatuselt enam läbi.
Suits on selline heledam valge ja oleks ka nagu sellist "toore" lõhna tunda.
Kummaline on see et seda suitsemist on ka varem ette tulnud aga siis mingil hetkel kaob nagu ise enesest ära .....
Õli ei võta ja dosool ka ei vähene seega julgeks elimineerida vedelikkude sattumise silindrisse.
Sai käidud ka arvutitaga aga sealt ühtegi viga välja lugeda ei suudetud.
Äkki on kellegil mingi idee mida kontrollida või kus poolt asjale läheneda.
Tänud ette.
Humax
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.12.16 12:22
|
|
|
Lisa see heitgaasi testi foto siia
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.12.16 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: humax
Tere
mooor suitseb ja co on kõrge seoses sellega ei saanud ka ülevaatuselt enam läbi.
|
See, et moor suitseb, on savi, andku minna. Talveaeg ka, kõik autod tossavad.
See, et co on kõrge, on paha. See on ka bensukas rahakotil ilmselt tunda.
Mis nad seal ÜV-l pakkusid et viga on? Lambda ei tööta korralikult või mis...Kas kõrgel pöördel piinati mootorit?
|
|
|
|
humax
huviline
Registreerunud 14.06.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant 2,2T 88a.
|
postitati 01.12.16 16:01
|
|
|
Heips,
Paberit ma sealt ei sanud, taadu pani korra juhtmed külge ja sellega asi piirdus ( ta eireanud ka et oleks käinud )
Ütles et ta ei taha oma masinat ära lõhkuda ja parem oleks kui ma üldse tema aega ei raiskaks.
Nüüd mis puudutab lambda andurit siis seda ei oska nii kahtlustada.
Olen ühel autol seda vahetanud aga siis oli kohe tunda külma mootoriga kuidas pöörded kõikusid.
Mida olen selle autojuures veel iseäralikku märganud on see et k8uuma mootoriga ei taha kohe käivituda,
et siis tahab mitukorda ja pikemat "käiamist"
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.16 16:33
|
|
|
Mõõteväärtusi on vaja näha, et midagi kahtlustada või kasvõi oletada.
Kui TÜV eest maksid siis viisakas on väljastada ka nende min mõõteväärtustega TÜV standard väljatrükk. Muul juhul külastada mõnda teist TÜV-i või veel
parem panna aeg mõne diagnostiku juurde.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.12.16 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mõõteväärtusi on vaja näha, et midagi kahtlustada või kasvõi oletada.
Kui TÜV eest maksid siis viisakas on väljastada ka nende min mõõteväärtustega TÜV standard väljatrükk. Muul juhul külastada mõnda teist TÜV-i või veel
parem panna aeg mõne diagnostiku juurde. |
Nüüd on ju mingi teema sellega, et teist ÜV punkti korduva saamisel enam külastada ei saa...
..........
Aga jah, diagnostik on hea mõte. Väljatrükk oleks temalgi abiks, mismõttes paberit ei saanud?
Kus krdi kohas sa, teema tegija, käisid siis?
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.16 17:48
|
|
|
Nu kui arvet ei esitata siis vähe usutav, et midagi üldse registrisse läheb.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.12.16 20:16
|
|
|
Uus koht ja uus katse, kui nüüd andmed paigas, siis esimesse kohta tagasi, kus korduva said gaaside pärast ja vaie sisse.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 01.12.16 21:04
|
|
|
Ma täpselt ei tea, kas ütlen nüüd rumaluse, aga ise sõidan enne ülevaatust auto alati soojaks ja järjekorras olles lasen mootoril tiksuda, pole
kordagi mingit jama stendis olnud, auto 21a. vana, mootor samuti 2,8.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 02.12.16 05:20
|
|
|
Kui CO väga mööda on, siis ei aita ka kuum mootor ega bensiin 98. Põhimõtteliselt võib ka alkülaatbensiiniga proovida, kindlasti CO on tunduvalt
parem, kuid kui olukord väga hull on, ei pruugi seegi aidata.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.12.16 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Ma täpselt ei tea, kas ütlen nüüd rumaluse, aga ise sõidan enne ülevaatust auto alati soojaks ja järjekorras olles lasen mootoril tiksuda, pole
kordagi mingit jama stendis olnud, auto 21a. vana, mootor samuti 2,8. |
Enam-vähem sama minulgi, 21.a vana 2,8, seni ilma mootorit puutumata sõitnud. Ainus asi, mis veidi segab CO ja muude näitajate rohelisse ajamist, on
universaalkatid- neid tuleb väheke kuumutada, vaatamata sellele, et mootor töösoe. Originaalidega ehk nii ei oleks. Muidu aga kõik ÜV-d alati ise
paika saanud.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.12.16 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Ma täpselt ei tea, kas ütlen nüüd rumaluse, aga ise sõidan enne ülevaatust auto alati soojaks ja järjekorras olles lasen mootoril tiksuda, pole
kordagi mingit jama stendis olnud, auto 21a. vana, mootor samuti 2,8. |
See nii ongi ja pole üldse rumalus.
Minu uunikumil nad iga kord viisakalt küsivad, et kas võib 3000 pööret pisut peal hoida, kuna lambda ja katt on 28a vanad ja ei taha hästi enam
töötada.
Olen vastanud, et hoia parem 5000 pööret, et mul on mootor kuum, uus õli sees ja värske rihm, see ei tee talle midagi.
Ja on kah näitajad paika läinud.
Inimlik ja professionaalne suhtumine oma töösse, ma ütleks selle ÜV punkti kohta.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.16 12:23
|
|
|
Unustate peamise: vale kütusesegu rikub varem või hiljem katalüsaatori. Valed mõõteväärtused ei ole pelgalt paberil vaid "need" ei mõju kunagi
kat-le hästi.
TÜV-le võite mingi aeg manipulatsioonidega "libedat kala" näidata aga oma auto katalüsaatorile teete lüpsi ikkagi ise ja endale sellega "karu
teene". TÜV teostaja on "kliendisõbralik", sest ta teab, kes selle päeva lõpus kõik kinni maksab.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 02.12.16 13:48
|
|
|
Kas müüt, et tegelikult enamik korras autosid peaks ka ilma katalüsaatorita ülevaatusel nõutud näidud kätte saama?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.12.16 14:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas müüt, et tegelikult enamik korras autosid peaks ka ilma katalüsaatorita ülevaatusel nõutud näidud kätte saama? |
Loll jutt. CO-d ei saa al. 1990 tulnud autodel 100% enam paika.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.12.16 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Unustate peamise: vale kütusesegu rikub varem või hiljem katalüsaatori. Valed mõõteväärtused ei ole pelgalt paberil vaid "need" ei mõju kunagi
kat-le hästi.
TÜV-le võite mingi aeg manipulatsioonidega "libedat kala" näidata aga oma auto katalüsaatorile teete lüpsi ikkagi ise ja endale sellega "karu
teene". TÜV teostaja on "kliendisõbralik", sest ta teab, kes selle päeva lõpus kõik kinni maksab. |
Ole hea ja selgita tühmaka(te)le, kui pikk aeg on ´´mingi aeg´´ , mille lõppedes ´´libeda kala´´ manipulatsioonid enam ei aita ja auto omanik on
sunnitud katalüsaatori (ja äkki ka terve tehnika kogumiku) oma rumaluse tõttu pensionile saatma.
Vale segu- kas liiga rikas v liiga lahja, veidike rase jääb ära. Põhjused?
Kui aga 2,8 mootor on viimased 11 aastat sõitnud unisex kattidega ja kogu aeg on vaja olnud neid enne rohelisse tsooni jõudmist veidi soojendada, aga
16 aastat vana 4,2 tehnika (originaalidega) pole minu valduses olles sellist ´´manipuleerimist´´ kunagi vajanud, siis milles probleem kahe erineva
mootori vahel? Kütusekulu on mõlemal igati rahuldav, 2,8 kulutab õli, 4,2 peaaegu mitte, kõik muu peaks nagu toimima vastavalt ettenähtule.
Ei ole mingi spets antud küsimustes, mis puudutavad kõiksugu mõõtmisi ja väärusi, aga ei taha ka uskuda, et TÜV teostavad ´´kliendisõbralikud´´isikud
rõõmust rõkkavad ja pummelungi korraldavad, kui saavad teada, et mingisugune vana romu, millel olid all mitte originaal katid, vaid unisexid, on maise
teekonna lõpetanud tänu sellele, et kunagi sai selle tehnika piirväärtuste normi ajamiseks mootorit veidi ´´piinatud´´.
Kas sina ostaksid 70 000 EEKi maksnud vanale autole uued originaal katid, millede ostusumma oleks u 1/3 tehnika maksumusest?
Arvan, et mitte. Läheksid ka lihtsamat rada pidi.
Seega- teemaalgataja probleemil võivad olla erinevad põhjused alates sellest, et TÜV teostaja õhtul ei saanud naiselt v sõbrannalt (halb tuju) kuni
erinevate tehnilist laadi muredeni. Pole mõtet arutada/oletada, kelle tengelpungast raha letile laotakse, mis on õige, mis manipuleerimine.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.16 16:33
|
|
|
Millel on üldse elus mõtet, filosoofid?
Väga lihtsustatud ja lihtne teadmine on see, et lahja kütusesegu sulatab katalüsaatori olulised tööpinnamaterjalid ja rikas kütusesegu tekitab
pindadele peamiselt süsiniku kae, mis takistab/peatab/hävitab katalüüsi protsessid/katalüsaatori.
Ega ei olegi midagi uut siin päikese all. Otsustage ise, kas TÜV läbimine on teie jaoks teenus või eksam?
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.12.16 18:24
|
|
|
Meaning of the life. By Monty Python or what?
Tundub olevat nagu teenuse moodi, sest eksami eest üldjuhul ei maksta. Tegelikult seadusest tulenev kohustus.
Ja kui makstakse, siis enne või, usalduse korral, pärast eksami sooritamist.
Ütlen ausalt, et mind sugugi ei huvita, mil moel näidud rohelisse saadakse (ilma doonorit kasutamata). Kui juhtmed ja muud vidinad on ÜV läbiva masina
külge ühendatud ja tulemus on OK, siis järelikult nii ka on. Kui algselt võib punase näidu põhjus olla liialt jahedas katalüsaatoris (universaal),
soojenedes (manipuleerides) aga kõik loksub paika, siis võiks ju vastu võtta seaduse, et kasutada tohib AINULT originaale. Varuosatootjate, kes
vorbivad peale OOOO, õuel oleks õnn, paljud ostjad aga, kellel sissetulek ei võimalda auto, hiljem ka varuosade, ostmisel raha kaaluda vaid ainult
lugeda, langeksid paratamatult kiirlaenude müstilisse maailma või oleksid sunnitud kasutama ühistranspordi teenuseid. Valikuvõimalusi on justkui
palju, mis?
Aga ikkagi ausalt- millised katid, kui viga on nendes ja manipuleerida ei taha, sina oma 15-20 aastat vanale autole paigaldaksid, et TÜV läbida?
Võid mitte vastata, tean vastust ette. Ja kui eksin , siis sa ei vastanud ausalt.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.12.16 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Unustate peamise: vale kütusesegu rikub varem või hiljem katalüsaatori. Valed mõõteväärtused ei ole pelgalt paberil vaid "need" ei mõju kunagi
kat-le hästi.
TÜV-le võite mingi aeg manipulatsioonidega "libedat kala" näidata aga oma auto katalüsaatorile teete lüpsi ikkagi ise ja endale sellega "karu
teene". TÜV teostaja on "kliendisõbralik", sest ta teab, kes selle päeva lõpus kõik kinni maksab. |
Rikub, rikub, lilleke. Me teame seda. Aga see, et ta 28 aastat töötanud on, ei saa samuti jääda tähelepanuta.
Mina ole rahul.
Aga originaali ma talle uut ikka ei osta, käib talle see 40€-ne Walkeri järelturu oma küll.
(Automeistril olid vahepeal mingi soodukas)
Ja kuuldavasti pidi keegi neid vanu lausa kallimalt kokku ostma - krt seda teab, mida nad sealt välja sulatada üritavad.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.16 18:39
|
|
|
Kui mootor on korras, rõhutan korras, siis ei juhtu orig. katalüsaatoriga ka 20 aastaga mitte midagi halba. Lambda vananeb, katalüsaator on niivõrd
tige tükk, et selle suudab hävitada sisuliselt ainult vilets peremees.
Vastus on see, et hoida mootor korras, et mitte halbade tagajärgedega tegeleda.
15-20 aastat vana auto ei ütle midagi ja 1000€ uue kati eest välja laduda on 50%-le kindlasti tõsine majanduskriis ja teisele 50%-le loomulik nähtus.
Ei ole minu asi arutada millisesse neist valikukastidest keegi oma "linnukese" teeb.
PS: Orig. kat sisaldab mitmeid erinevaid väärismetalle. See on nii uue kati väärtuse, kui ka kokkuostu põhjus.
https://en.wikipedia.org/wiki/Catalytic_converter
http://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=8094
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.12.16 19:25
|
|
|
Tsitaat: | 15-20 aastat vana auto ei ütle midagi ja 1000€ uue kati eest välja laduda on ...... |
Loomulikult, 15-20 aastat vana tehnika võib olla ideaalses seisukorras, aga kui masina hind küündib meie turul, kus nagu teada, ostetakse tavaliselt
läbisõitu, heal juhul 1500 piirile, siis on ju täiesti ebaratsionaalne soetada sellisele tehnikale 1000 raha maksev katalüsaator. Kui on kavas seda
tehnikat hoida ja säilitada uunikumina, siis ressursside olemasolu korral ehk veel, kui aga masin on tavakasutuses nagu tarbevahend, siis taolise ostu
tegija peaks kiiresti pöörduma perearsti poole, et saada sealt edasised suunamiskirjad.
Aga auto korras hoidmine on juba omaniku rida- mõni on hoolas ja püüab igati, teine aga parseldab masina, et mitte rihmasid ja õli vahetada, kähku
maha. Las uus õnnelik omanik jamab nende asjadega.
Inimesed on erinevad
|
|
|
|