tafka88
huviline
Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 25.11.16 21:31
|
|
|
V8 pidurid
Tere, kes oskab rääkida lähemalt v8 piduripüstakute vahetusest a8 omade vastu?
või postkasti kirjutada või u2u 56111304
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.11.16 23:18
|
|
|
Erinevad sillasüsteemid v8 d11 kerele sobivad s4 s6 püstakud.
|
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.16 02:02
|
|
|
Põhimõtteliselt, kui oled peaaegu 8aastat audiklubi kasutaja olnud, siis peaks ikka selge olema kuhu, mida ja kuidas postitada.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
tafka88
huviline
Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 24.12.16 23:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Põhimõtteliselt, kui oled peaaegu 8aastat audiklubi kasutaja olnud, siis peaks ikka selge olema kuhu, mida ja kuidas postitada. |
Põhimõtteliselt, kui antud teema kohta midagi tarka rääkida pole, siis pole mõtet targutada!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.12.16 23:33
|
|
|
Sellise suhtumisega ei maksa mingit normaalset vastust ka loota.
|
|
|
|
tafka88
huviline
Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 24.12.16 23:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Sellise suhtumisega ei maksa mingit normaalset vastust ka loota. |
Vastust pole küsimusele saanudki, aga andke andeks , kogemata tegin vale teema alla küsimuse.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 25.12.16 08:18
|
|
|
Said ju vastuse, kohe esimeses postituses KeveN'ilt:
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Erinevad sillasüsteemid v8 d11 kerele sobivad s4 s6 püstakud. |
A8'l on mitmikhoobvedrustus, kui tahad UFOdest lahti saada, siis võta C4 S4/S6 püstakud. 2,8 100 omad lähevad ka, aga neil on väiksed pidurid.
|
|
|
|
tafka88
huviline
Registreerunud 01.02.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal
Auto: audi v8
|
postitati 25.12.16 10:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Said ju vastuse, kohe esimeses postituses KeveN'ilt:
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Erinevad sillasüsteemid v8 d11 kerele sobivad s4 s6 püstakud. |
A8'l on mitmikhoobvedrustus, kui tahad UFOdest lahti saada, siis võta C4 S4/S6 püstakud. 2,8 100 omad lähevad ka, aga neil on väiksed pidurid.
|
Kuskilt lugesin, et keegi oli a8 piduritele ümber ehitanud, aga tänud asjalikke vastuste eest.
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 25.12.16 11:04
|
|
|
Kui ma nüüd ei eksi siis saab a8 suportid ja kettad v8 püstakute külge ühe vaetüki ning rummu treimise abiga.
Lihtsam variant on võtta C4 kere pealt püstakud ning need toppida alla. Soovitatavalt S4/6 omad kuid saab ka 2,8 mootoriga isendi piduritega hakkama
(on küll väiksem ketas, kuid tõestatud, et toimib ning saab ka auto seisma nendega)
C4 püstakute kasutamisega on aga ka üks probleem. Nimelt kuna c4 õõts on kuskil 1cm jagu pikem kui c3/d11 õõts siis jäävad rattad ka tänu sellele
koopasse sissepoole.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 25.12.16 22:25
|
|
|
Kas V8 pidurite ümbertegemisel pidurdusvõime suureneb või tehakse seda rohkem majanduslikust mõttest? Või on see omaaja tippsaavustus, mida pandi vaid
luksussedaan V8'le ja sportmudelite 200 20V, S4'le külge, oma aja ära elanud süsteem?
Nüüd vist on esindustes hind 475€ tükk euri ja tootmine ka vist lõpetati paar aastat tagasi ära.
https://ranwhenparked.net/2009/11/17/what-lies-beneath-audi-ufo-brakes/
Ise mäletan, et V8 jäi seisma küll kui vaja, UFOdega. Tuhnisin veidi hooldusraamatus ja leidsin:
1600.- ufo kettad 2009-05-05
800.- klotsid ette+taha 2009-05-05
ehk siis 2400EEK'ga ~155€'ga sai mingitmoodi hakkama.
V8 esimene omanik kirjutab 1992. aastal nii:
The V8 brakes are simply wonderful. There are few cars that I've driven where it actually feels good to brake hard. This is one of them.
The brakes only come alive when used hard.. When they are cold, one has to almost shove it hard to keep the car from creeping forward in "D". I
usually shift it to "N" at red lights.
http://www.audifans.com/archives/1991/07/msg00024.html
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 26.12.16 05:58
|
|
|
Kahtlemata paraneb sooritus . Ketas on suurem ja kolbe saab olema topelt .
Sinu hooldusraamatu numbrid kõlavad väga ulmelised . 2007 aasta vahetasin oma autol kettaid . Eestis küsiti juba siis kosmilisi summasid . Tellitud
said Helsingi Audi esindusest . Toodi rootsi laost ja kokku maksin 4800. See oli sellel hetkel üle poole odavam kui eestist võetud pakkumised .
Järgmise päringu hinnaskaala jäi suurusjärk umbes sama mis täna .
Ja see ülistus ufo piduri kohta .....
Suurel kiirusel kuumenevad hetkega üle . Oma kogemustest võin öelda et kriitilisel hetkel usaldan oma naist rohkem kui neid pidureid .
Miilil sain nibin-nabin pidama enne raja lõppu. Kiirus 208 km/h
Trassil 240 ja tänan jumalat , et Vito mees sai aru minu väikeset murest. Vastasel juhul oleksin sellest roostehunnikust läbi sõitnud . Pidurid
toimisid mõned sekundid ja siis läks juba nutuseks ära.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 26.12.16 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Ketas on suurem ja kolbe saab olema topelt .
|
Parandage kui ma nüüd eksin, kuid kas mitte üfo ketta läbimõõt ei ole samuti kuskil 315mm kanti (täpset numbrit ei mäleta) nagu ess kuue ketas.
Süsteem loodi selleks, et saaks võimalikult suure ketta võimalikult väikse velje sisse mahutada, tänu sellele istub v8 alla ka 15" velg, mis S6 alla
jälle ei istuks.
Kolbe on aga tõesti kaks korda rohkem.
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 26.12.16 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Ketas on suurem ja kolbe saab olema topelt .
|
Parandage kui ma nüüd eksin, kuid kas mitte üfo ketta läbimõõt ei ole samuti kuskil 315mm kanti (täpset numbrit ei mäleta) nagu ess kuue ketas.
Süsteem loodi selleks, et saaks võimalikult suure ketta võimalikult väikse velje sisse mahutada, tänu sellele istub v8 alla ka 15" velg, mis S6 alla
jälle ei istuks.
Kolbe on aga tõesti kaks korda rohkem. |
Minu autole läksid alla 321×30
Seega , pinda rohkem .
|
|
|
|