Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diffriluku kasutamisest (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2231)
zulzu
huviline



Registreerunud 25.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: vtec

postitati 29.05.05 19:53 Tsiteeri
Diffriluku kasutamisest



kas kõval pinnasel(asfalt,betoon) kohalt kiirendades annab taga diffri lukustamine mingi abi, või pigem on asi kahjulik, st lõhub? ei ole ise just mingi asjatundja eriline, keegi võiks üldse pikemalt seletada, kuda see asi seal täpselt toimib, milliseid sõiduvõtteid kasutada jne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.05.05 05:47 Tsiteeri


Kõvalt pinnaselt kiirendades kasutan küll lukku. Jõud peaks ühtlasemalt jaotuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200

postitati 30.05.05 06:06 Tsiteeri


ei ole ise julgend proovida ,olen kuulnud ,et üle esimese käigu ei tohi lasta (ei tea kas vastab tõele):cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.05.05 06:12 Tsiteeri


Lukk läheb ise maha kui kiirus ületab 30km/h


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.05 06:16 Tsiteeri


Tegelt siis kiirendamisel alles siis kui sa teise käigu paned, et jah elektrooniliselt lastakse asi 30 pealt maha, kuid kuna jõud taga on siis minuteada ta maha ei suuda tulla... nii kui siduri lahutad järgmise käigu jaoks alles laseb asja lahti.
Suurt mõtet kõval pinnasel asja kasutada pole, sest ratast ju ringi asi nagunii ei tõmba... nu jah juba järeleaidatud masinad hakkavad vist vaikselt ratast ka libistama kuid seda vägagi vähe. Samas ei tohiks selle kasutamine suurt halba otsejoones kiirendamisel teha... et veerevad ju mõlemad rattad seal ühtalselt nagunii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tacco
huviline



Registreerunud 24.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.05 06:20 Tsiteeri


Minuarust pole küll mõtet kasutada. Kas saate kõva pinnase peal ilusti ja pikalt kõik 4 ringi? Siin klubis on vast paar nii võimast autot, mis kehvemate rehvidega korraks 2. käigul rattad ringi saavad. Prr pani enda S6-ga kiirendust sõites just kehva pidamisega rehvid, et alguses kohe ratas ringi lasta ja kõrgematelt pööretelt startida. Turbomootorite omanikud saavad aru küll miks.

Lukud ikka poris müttamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.05.05 06:23 Tsiteeri


Sõbral läks S2-l poolassi ots. Startis koguaeg ilma lukuta. Nüüd on alati lukk sees ja pole probleeme olnud. Muidugi ei pruugi see ka sellest olla. Jõudu ca 300hp.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.05 06:27 Tsiteeri


Vaevalt see sellest on. Ilma lukuta startides tegelt veetakse mõlemaid rattaid ju võrdselt... et lukust tegelikult kasu pole... miski kasu tõesti võib tulla sellisel masinal millel juba startides rattaid kaapima võtab, kuid kui suur sealgi see kasu on:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.05.05 06:45 Tsiteeri


Ju see jah rohkem harjumus mul. Halba ta ka teha ei tohiks. Kui just ei keera:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.06 06:34 Tsiteeri


ei hakanud uut teemat difriluku kohta tegema. asi nimelt selles, et lukku sisse lülitades läheb armatuuris abs tuli põlema? ennist vist nii ei olnud või...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.10.06 06:52 Tsiteeri


Oli enne ka nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 28.10.06 09:51 Tsiteeri


Kuigi võimalik, et see pole ainuke põhjus, lülitatakse ABS välja vist selleks, et poleks võimalik rattaid erineva kiirusega pidurdada kui diffriploki tõttu tahetakse rattaid korraga vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]