Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 AAR süüte paikapanek (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1716)
tynt
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x rida5

postitati 24.11.16 09:52 Tsiteeri
Audi 100 AAR süüte paikapanek



Ei mõista kuidagi kuidagi Audi 100 AAR süüdet paika panna. Alustades selles, mis asendis tuleb jagaja külge monteerida. Haynes manualis pole ka kirjas mis asendis jagaja külge monteerida ja kuidas süüde paika panna.

Esimese asjana otsisin erinevaid märke ja panin selle järgi paika.
https://s4.postimg.org/6jka7o1i1/syyde1.jpg

https://s4.postimg.org/uokzpdlsp/syyde2.jpg

https://s4.postimg.org/erm7snteh/syyde3.jpg

Käib nagu kulda. Töö väga ühtlane, tühikäik nii nagu peab. Aga kui stroboga mõõta siis on näitab et süüde on umbes 5 kraadi peale ÜSS-i, ehk 20 kraadi hilisem kui tehas ette näeb (15kraadi @ 750RPM). Panin siis stroboga süüte paika. Mootor käib väga ebaühtlaselt, kuigi pihustid on väga heas korras, segu on paigas (wideband lambdaga mõõtes), tühikäik paika sätitud.

Küsimus, kas märkide järgi võis saada süüde paika ning strobo valetab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 24.11.16 12:18 Tsiteeri


Ega sul jagaja terve mänguga pole kaane küljest ära käinud ja variant, et 1 hammas mööda? Teine mure on see hammakas ja nukahammakas ise, ehk siis nende kulumisaste - omaette probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tynt
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x rida5

postitati 24.11.16 13:20 Tsiteeri


Jagaja käis üleni küljest ära jah. Haynes manualis on siuke tagantjärgitaskus, et enne küljestvõtmist oleks pidanud märgid peale tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.11.16 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tynt

Käib nagu kulda. Töö väga ühtlane, tühikäik nii nagu peab. Aga kui stroboga mõõta siis on näitab et süüde on umbes 5 kraadi peale ÜSS-i, ehk 20 kraadi hilisem kui tehas ette näeb (15kraadi @ 750RPM).


Ma arvan, et jäta sinna, kus ta hästi käib. Sel NG/AAR-il oli süüte seadmine mingi trikiga seotud. Vist oli see tema, et regullimise ajaks bensupumba releesse mingi suvaline kaitse ülevalt panna vms...muidu ei lase end regullida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.11.16 18:10 Tsiteeri


SIINon ka veidi kirjas:


NF ja AAR sisuliselt sama.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tynt
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x rida5

postitati 26.11.16 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
SIINon ka veidi kirjas:


NF ja AAR sisuliselt sama.

Tänud, selle õpetuse järgi sai süüde paika. Peale diagnostika pistikus klemmide ühendamist läks süütenurk lukku (mootori pöörded ei mõjutanud süüdet) ning sai stroboga rahulikult paika keerata. Piltidel nähtavate märkide järgi sai süüte enamvähem 0 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]