Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.3 mootoriga probleem (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1317)
herreb
huviline



Registreerunud 21.11.16
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.16 15:13 Tsiteeri
2.3 mootoriga probleem



2.3 mootoriga probleem. auto peale päeva seismist umbes (vahel ka vähem) ei taha korralikult käima minna enam. Peale pikka ketramist läheb lõpuks käima ja siis hakkab puterdama. välja päris ei sure aga ei tööta korralikult ning ajab bensuhaisu üles. Peale kuskil 5km sõitu on kõik korras jälle. kas kellegil on olnud sarnast probleemi või teab kuidas asja lahendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 21.11.16 15:29 Tsiteeri


Tallinnas Speedster OÜ ja Viljandis Särg AA OÜ lahendavad selle probleemi. Esindus sellega hakkama ei saa. Kui aga raha palju on ja tahad ise pusides ja oma vigadest õppides hunniku osasid niisama uued osta (mida tegelikult polegi vaja vahetada), siis võib ka nii teha.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 21.11.16 17:02 Tsiteeri


Tundub, et niiskus jagajakaane all, pane uus jagajakaane ja rootor, pole kallid osad ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 21.11.16 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madisx
Tundub, et niiskus jagajakaane all, pane uus jagajakaane ja rootor, pole kallid osad ka.


Alustuseks ehk kuivatada-puhastada, et teha tšek-in. Osta oleks kõige lihtsam, aga kui pole kindel, milleks kulutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.11.16 19:10 Tsiteeri


Soristavate pihustite järgi võib kah lõhnata. Kogu seisma jätmise järgne surve plöristatakse lihtsalt silindritesse vaikselt ja uputab üle. Proovi külmkäivitus pihusti lahti ühendada ja umbes nii 30min-1h seismise järel uusti käima panna. Kas on mingeid erinevusi võrreldes sellega kui külmkäivitus pihusti on küljes. Aga tegelikult jah, sel masinal on neid murekohti mitmeid, mis tekitavad ligilähedaselt samasuguseid sümptome, aga viga tuleb kümnest erinevast kohast - korralik diagnostika abiks teadjatelt meestelt. Nüüdisaja kaablikunnid ei oska sellise mootoriga midagi peale hakata, nii et ära võta igatühte kui diagnostikut ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.4% - SQL: 78.6%]