Tanel26
huviline
Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW
|
postitati 21.11.16 08:43
|
|
|
Turbo probleem.
Tere.
Mure selline ,et kiirendades turbo undab(mida on kuulda ka salongi). Ei vilise,ei kolise aga just nimelt undab.
Autoks A6 quattro (Avant) 2,5 tdi 132kw bau 2004a.
On kellegil sarnaseid kogemusi ja on saanud probleemile lahenduse?
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.16 08:46
|
|
|
Arusaadav.
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
Tanel26
huviline
Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW
|
postitati 21.11.16 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Arusaadav. |
Esialgselt läks postitus lappama
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.16 12:18
|
|
|
Äkki vilistab? Katid on all või ära võetud? Mul samamoodi viliseb gaasi andes täitsa ok on lõtke ja lekkeid pole, ilmselt nii peab olema
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.11.16 12:57
|
|
|
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle.
|
|
|
Tanel26
huviline
Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW
|
postitati 21.11.16 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sibidisah
Äkki vilistab? Katid on all või ära võetud? Mul samamoodi viliseb gaasi andes täitsa ok on lõtke ja lekkeid pole, ilmselt nii peab olema |
Täpselt ei saagi aru rohkem rohkem nagu undab. :/ Kaevates youtubes siis see vilin on nati teise kõlaga.
|
|
|
Tanel26
huviline
Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW
|
postitati 21.11.16 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle. |
Teeks seda hea meelega, aga poole suurem asi remondimees ,et ise turbot lammutama hakata.
Peab vist murega BR Turbo poole pöörduma.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 21.11.16 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanel26
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle. |
Teeks seda hea meelega, aga poole suurem asi remondimees ,et ise turbot lammutama hakata.
Peab vist murega BR Turbo poole pöörduma. |
Selleks ei pea vägasuur remondimees olema. See lõdvik peaks v6 puhul suht lihtsa kohapeal olema Panen sulle pildi mille pead eemaldama. Selleks vaja
sul laiapeaga kruvikat või 7 padrunit, et lõdvikul klamber lahti keerata. Siis võta näiteks telefon ja tee pilt, et näha tiiviku labade olukorda.
Järgmiseks proovi võtta näppudega turbo võllist kinni ja loksuta üles alla ja edas tagas. Üles alla on lõtk lubatud aga edasi tagasi ta lõtkuda ei
tohi. Kui labad on korras ja pikilõtku pole siis ära ennast rohkem sellega vaeva. Ilmselt kui kuskile br turbosse või musse kohta lähed soovitatakse
sulle turbo vahetust isegi siis kui sellele väga midagi viga pole. Samuti võisid proovida seda turbo küljes olevat vaakumklapi otsa liigutada, et kas
liigub ilusti üles alla, et välistada geomeetria kinni olemist.
|
|
|
Tanel26
huviline
Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW
|
postitati 22.11.16 06:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanel26
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle. |
Teeks seda hea meelega, aga poole suurem asi remondimees ,et ise turbot lammutama hakata.
Peab vist murega BR Turbo poole pöörduma. |
Selleks ei pea vägasuur remondimees olema. See lõdvik peaks v6 puhul suht lihtsa kohapeal olema Panen sulle pildi mille pead eemaldama. Selleks vaja
sul laiapeaga kruvikat või 7 padrunit, et lõdvikul klamber lahti keerata. Siis võta näiteks telefon ja tee pilt, et näha tiiviku labade olukorda.
Järgmiseks proovi võtta näppudega turbo võllist kinni ja loksuta üles alla ja edas tagas. Üles alla on lõtk lubatud aga edasi tagasi ta lõtkuda ei
tohi. Kui labad on korras ja pikilõtku pole siis ära ennast rohkem sellega vaeva. Ilmselt kui kuskile br turbosse või musse kohta lähed soovitatakse
sulle turbo vahetust isegi siis kui sellele väga midagi viga pole. Samuti võisid proovida seda turbo küljes olevat vaakumklapi otsa liigutada, et kas
liigub ilusti üles alla, et välistada geomeetria kinni olemist.
|
Suurimad tänud info eest 🙂 proovin järgi
|
|
|