Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Turbo probleem. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2951)
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 21.11.16 08:43 Tsiteeri
Turbo probleem.



Tere.

Mure selline ,et kiirendades turbo undab(mida on kuulda ka salongi). Ei vilise,ei kolise aga just nimelt undab.

Autoks A6 quattro (Avant) 2,5 tdi 132kw bau 2004a.

On kellegil sarnaseid kogemusi ja on saanud probleemile lahenduse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.16 08:46 Tsiteeri


Arusaadav.:D


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 21.11.16 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Arusaadav.:D



Esialgselt läks postitus lappama :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.16 12:18 Tsiteeri


Äkki vilistab? Katid on all või ära võetud? Mul samamoodi viliseb gaasi andes täitsa ok on lõtke ja lekkeid pole, ilmselt nii peab olema :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.11.16 12:57 Tsiteeri


Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 21.11.16 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sibidisah
Äkki vilistab? Katid on all või ära võetud? Mul samamoodi viliseb gaasi andes täitsa ok on lõtke ja lekkeid pole, ilmselt nii peab olema :)


Täpselt ei saagi aru rohkem rohkem nagu undab. :/ Kaevates youtubes siis see vilin on nati teise kõlaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 21.11.16 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle.


Teeks seda hea meelega, aga poole suurem asi remondimees ,et ise turbot lammutama hakata. :)
Peab vist murega BR Turbo poole pöörduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.11.16 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel26
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle.


Teeks seda hea meelega, aga poole suurem asi remondimees ,et ise turbot lammutama hakata. :)
Peab vist murega BR Turbo poole pöörduma.


Selleks ei pea vägasuur remondimees olema. See lõdvik peaks v6 puhul suht lihtsa kohapeal olema Panen sulle pildi mille pead eemaldama. Selleks vaja sul laiapeaga kruvikat või 7 padrunit, et lõdvikul klamber lahti keerata. Siis võta näiteks telefon ja tee pilt, et näha tiiviku labade olukorda. Järgmiseks proovi võtta näppudega turbo võllist kinni ja loksuta üles alla ja edas tagas. Üles alla on lõtk lubatud aga edasi tagasi ta lõtkuda ei tohi. Kui labad on korras ja pikilõtku pole siis ära ennast rohkem sellega vaeva. Ilmselt kui kuskile br turbosse või musse kohta lähed soovitatakse sulle turbo vahetust isegi siis kui sellele väga midagi viga pole. Samuti võisid proovida seda turbo küljes olevat vaakumklapi otsa liigutada, et kas liigub ilusti üles alla, et välistada geomeetria kinni olemist.

https://www.upload.ee/image/6371159/06.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tanel26
huviline

Avatar


Registreerunud 22.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2004a. 2,5TDI Quattro Bau 132KW

postitati 22.11.16 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Tsitaat:
Algselt postitas: Tanel26
Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Kõige lihtsam on sul võtta korra turbo küljest lõdvik lahti ja kontrollida lõtkud ja tiiviku olukord üle.


Teeks seda hea meelega, aga poole suurem asi remondimees ,et ise turbot lammutama hakata. :)
Peab vist murega BR Turbo poole pöörduma.


Selleks ei pea vägasuur remondimees olema. See lõdvik peaks v6 puhul suht lihtsa kohapeal olema Panen sulle pildi mille pead eemaldama. Selleks vaja sul laiapeaga kruvikat või 7 padrunit, et lõdvikul klamber lahti keerata. Siis võta näiteks telefon ja tee pilt, et näha tiiviku labade olukorda. Järgmiseks proovi võtta näppudega turbo võllist kinni ja loksuta üles alla ja edas tagas. Üles alla on lõtk lubatud aga edasi tagasi ta lõtkuda ei tohi. Kui labad on korras ja pikilõtku pole siis ära ennast rohkem sellega vaeva. Ilmselt kui kuskile br turbosse või musse kohta lähed soovitatakse sulle turbo vahetust isegi siis kui sellele väga midagi viga pole. Samuti võisid proovida seda turbo küljes olevat vaakumklapi otsa liigutada, et kas liigub ilusti üles alla, et välistada geomeetria kinni olemist.

https://www.upload.ee/image/6371159/06.jpg


Suurimad tänud info eest 🙂 proovin järgi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]