Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Automaatkasti ja difri õli vahetus. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 8649)
Piilupart83
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 3,2 quatrro 188 kw

postitati 20.11.16 14:18 Tsiteeri
Automaatkasti ja difri õli vahetus.



Tere.

Plaanis oleks vahetada lähiajal tiptronicu kasti õli ja difrite õli.Forssist sain päringu,et kastiõli vahetus koos filtriga maksab 500 euri ja liiter õli on kuni 60 euri. See ikka ulme hind, isegi rallimasinatel pole nii kallist õli sees.
On keegi pannud mingit järelturu õli sisse,ilma et midagi halba juhtuks.
Lasen teha tava õlivahetust,seega peab sisse minema sama värvi õli,mis sees oli.Dynaamilist ma ei julge lasta teha,palju kuulnud seda,kuidas see kasti metsa keerab.
Difriõli pakuti mulle 3 liitrit 90 euri.Mõlema puhul minu jaoks tundmatu õli SWAG.
Mõni tark oskab midagi soovitada ?

Autoks siis a6,2004 3,2 FSI quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.11.16 14:33 Tsiteeri


Ei ole ilus küsimusele vastata küsimusega, kuid: Kas sa teed mootoriõli vahetusel ka ainult poole õli vahetuse?
Ei ole mingit süüd kartta dynaamilist õlivahetust, ainuõige lahendus antud tüüpi kastile.
Mis puudutab õli värve, siis värv ei määra miskit, vaid nõuded ja vastavus sellele.
Forss on pädev tegema selle õlivahetuse ja tagama sulle õige õli.
Ja oma aeg kulub ka difri õlide vahetusele, seega on hind usutav.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.11.16 16:24 Tsiteeri


Minu Phaetonile tegi Hõbenool pakkumise 512.- koos lisadega. Kõlab usutavamalt, kui Forssi pakkumine...

https://www.upload.ee/image/6368165/Screenshot_1.png

Tere,

Tänan, et meie poole pöördusite. Automaatkäigukastidel tuleks dünaamilist õlivahetust teostada: CVT/Variaator/Multitronik puhul iga 40 000-50 000 km läbimisel; DSG, S-Tronic, Powershift 50 000 – 60 000 km tagant ning tavaautomaatidele 80 000 – 125 000 km või 8 aasta möödumisel. See on info automaatkäigukasti tootjatelt (mitte autotootjatelt) ja on tõesti soovituslik, sest sellise intervalli puhul on äärmiselt väike tõenäosus, et rikkeid põhjustaks vananenud abrasiivne ning vale friktsioonarvuga õli. Autotootjad seevastu mainivad enamasti lakooniliselt „Lifetime e. eluaegne“ toomata ära mitu km see siis tähendab. Tegelik põhjus on soov auto kulusid erinevates testides võimalikult madalana hoida ja näidata ning lisaks on põhihuvi, et auto esimesel ja teisel kasutajal ei tekiks probleeme. Selle eluea peab käigukast tavaliselt probleemideta vastu, sest statistiliselt on see 150 000 – 200 000 km või kuni 7 aastat.

Õlikogus mis kulub dünaamilisel õlivahetusel (pakkumises toodud), on informatiivne ja see sõltub käigukasti seisukorrast (läbisõit, kasutusintensiivsus ja ka näiteks millistes tingimustes on sõidukit kasutatud). Tavaliselt tähendab see ca 2-3 liitrit õlikulu lisaks käigukasti netomahule (tavaline käigukast on 7-10 liitrit), kuid näiteks kuumema kliimaga maadest (Itaalia, Prantsusmaa, jne) imporditud masinatel kulub 1-2 liitrit rohkem õli kui nt Rootsist pärit autodel. Üldiselt jääb kogus 12-14 liitrini (vastavalt sellele muutub ka lõpphind kas odavamaks või kallimaks), aga on ka väga halvas seisukorras autosid millel kulub isegi mõni liiter rohkem õli kui tavaliselt.
Orienteeruvalt kulub käigukasti dünaamiliseks õlivahetuseks kuni 2 tundi. „Dünaamiline õlivahetus“ sisaldab kogu töö-protsessi nii dünaamilise õlivahetusseadmega kui ka diagnoositestriga, lisaks veel proovisõitu (adapteerimist) ning puhastus- ja üldkulumaterjale (v.a õli, see on eraldi pakkumises välja toodud).
Enne iga dünaamilist õlivahetust tehakse autole diagnostika (veakoodide ja muude parameetrite lugemine ja proovõisit). Proovõisõidu raames tõstetakse käigukasti temperatuuri ja suurendatakse koormust (tugev kiirendamine sõites, kohapeal edasi- ja tagurpidi koormamine). Selline koormamine on võrreldav sportliku sõidustiili ja raskemate koormuste (järelveetav haagis vms) vedamisega, mida autotooja on ette näinud ja mida korras käigukast peab probleemideta taluma. Kui käigukasti juhtplokis, mehaanika osades, turbiinis, õlipumbas vms on kulumisest tingitud vead, siis enamasti tulevad nad sellise testimise käigus välja või isegi väga harvadel juhtudel ka purunevad. Teatud käigukastidel kustutatakse ka käigukasti paranduskoefitsiendid juhtplokist (adaptsioonide nullimine) ja ka see võib juhtploki ja käigukasti kulumisest tingitud vead välja tuua. Testimist viiakse läbi seetõttu, et võimalikult põhjalikult hinnata kas käigukast on veel korras ja õlivahe tusel mõtet või tuleb hakata teostama käigukasti remonttöid.

Me ei kasuta juba mitu aastat dünaamilise õlivahetuse käigus pesuainet, sest algusaastatel peale umbes 500 sõiduki testimist veendusime, et ta ei tee seda efekti mida müüja lubab. Praegu teenindame ca 1000 autot aastas ja oleme veendunud, et see oli õige otsus. Puhastusprotsess toimub ikka uue õli jõul, sest tegelikult on õlis väga kvaliteetsed puhastamismanused juba sees. Suurim mustus paikneb hüdrosiduris (mootori ja käigukasti vahel) ja sealt saab seda ainult dünaamilise õlivahetusega kätte. Lisaks jääks alati pisike kogus pesuainet käigukasti ja uutematel sõidukitel on see väga kriitiline. Kui mõni klient siiski ekstra soovib seda, siis saame ka antud teenust pakkuda.
Kui soovite aega broneerida E-maili teel, siis edastage meile ka enda kontakttelefon.


Parimat,
Hõbenool OÜ
Automaatkäigukastide hooldus ja remont
www.hobenool.eu
Tel.: +(372) 52 27858

Asko Meos
Hõbenool OÜ


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]