Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ukselülitid (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1140)
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 20.11.16 07:56 Tsiteeri
Ukselülitid



Tere päivast.
Probleem esineb selles, et signalisatsioon paigaldatud ja murekohaks ukse lahti olemise andurid.
Ukse lahtioleku lülitid jooksevad laelambi juurde, signale võtsin A piilarist juhiukse juurest signaali just sealt.
Nüüd on niimodi, et kuskil on aegrelee. Panen ukse kinni ja kohe ei lase lukku panna, laetuled peavad ennem kustuma siis saab lukku panna. Kui ei oota kuni kustuvad siis jääb karjuma niikauaks kuni ukse relee võtab massi ära ja läheb lukku.
Küsimus on selline, et kas kuskilt saab enne seda releed ka mingist kohast kõigile neljale uksele mingi signaali? Ise arvan, et kuskil vaakumpumba sees see aegrelee asub.
Autoks b4 92 aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.16 09:10 Tsiteeri


Ukse andur peaks ikka massi andma kui uks lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 20.11.16 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Ukse andur peaks ikka massi andma kui uks lahti.

Ukse lüliti annabki massi, kui uks lahti.
Aga see mass jääb kuskil 10-20 sekundit peale ukse sulgemist veel peale ja signa mõtleb et uks lahti.
Ja laevalgustus töötab ka ju massi poolse juhtimisega.
Laevalgustus töötab ka 10-20 sekundit peale ukse sulgemist edasi.
Signa läeb sel hetkel peale kui laevalgustus kustub. Ehk need tosin sekundit hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.16 10:41 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.16 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spindle
Ja laevalgustus töötab ka ju massi poolse juhtimisega.
Laevalgustus töötab ka 10-20 sekundit peale ukse sulgemist edasi.
Signa läeb sel hetkel peale kui laevalgustus kustub. Ehk need tosin sekundit hiljem.

Siin oleks skeemi vaja, vbolla tõesti hoiab aegrelee ukse lüliteid massis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 20.11.16 10:53 Tsiteeri


See signaal tuleb võtta siis iga lüliti juurest eraldi ja panna dioodid vahele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 20.11.16 11:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
See signaal tuleb võtta siis iga lüliti juurest eraldi ja panna dioodid vahele.

Aga kuna vanakooli masin, siis vaakumpumbas jooksevad ilma dioodideta kokku ja võibolla piisab kui kerest võtta ühe ukse juurest signaal.
Mul kunagi 88a. Coupel ei olnud seda laelambi releed(võibolla ei mäleta lihtsalt) aga praegu võtsin signaali samast kohast ja selline anomaalia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 20.11.16 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spindle
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
See signaal tuleb võtta siis iga lüliti juurest eraldi ja panna dioodid vahele.

Aga kuna vanakooli masin, siis vaakumpumbas jooksevad ilma dioodideta kokku ja võibolla piisab kui kerest võtta ühe ukse juurest signaal.
Mul kunagi 88a. Coupel ei olnud seda laelambi releed(võibolla ei mäleta lihtsalt) aga praegu võtsin signaali samast kohast ja selline anomaalia.


Võibolla tõesti jooksevad kokku (aga ma siiski kaldun arvama, et juhiukse signaal on eraldi). Näiteks kui lülitad tuled põlema ja teed juhiukse lahti, hakkab kellaplokis pinisema, aga teed mõne muu ukse lahti, siis ei hakka, seega ikkagi saab aru ju, mis uks on avatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spindle
huviline

Avatar


Registreerunud 08.10.12
Asukoht: Saarlane
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q1.8T

postitati 20.11.16 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: spindle
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
See signaal tuleb võtta siis iga lüliti juurest eraldi ja panna dioodid vahele.

Aga kuna vanakooli masin, siis vaakumpumbas jooksevad ilma dioodideta kokku ja võibolla piisab kui kerest võtta ühe ukse juurest signaal.
Mul kunagi 88a. Coupel ei olnud seda laelambi releed(võibolla ei mäleta lihtsalt) aga praegu võtsin signaali samast kohast ja selline anomaalia.


Võibolla tõesti jooksevad kokku (aga ma siiski kaldun arvama, et juhiukse signaal on eraldi). Näiteks kui lülitad tuled põlema ja teed juhiukse lahti, hakkab kellaplokis pinisema, aga teed mõne muu ukse lahti, siis ei hakka, seega ikkagi saab aru ju, mis uks on avatud.

ja seda kyll.
Peab m6tlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.6% - SQL: 76.4%]