Lehekülgi: 1 2 3 |
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
|
mara6
huviline
Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 200kw 2016
|
postitati 19.11.16 20:31
|
|
|
Kommunismi ilmingud,võtame nendelt kellelt on võtta.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 19.11.16 20:32
|
|
|
"Seadus peaks plaanide kohaselt jõustuma 2018. aastast. Samas tuleb arvestada, et nende numbrite puhul on tegu esialgsete plaanidega ja need võivad
ka muutuda."
Paks Kadri lihtsalt ei oska muud moodi endale tähelepanu tõmmata.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 19.11.16 22:19
|
|
|
Sellest on küll raske aru saada, miks peaks 201 kW mootoriga auto omanik 7 korda rohkem maksma kui 130 kW mootoriga?
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 19.11.16 22:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Sellest on küll raske aru saada, miks peaks 201 kW mootoriga auto omanik 7 korda rohkem maksma kui 130 kW mootoriga?
|
See on moodne maksude kogumise süsteem lammastele.
Enamus sõiduautosid jääb 130kw sisse.
130kw omanikud maksavad rõõmuga, sest 7 korda odavam naabrist.
Sendi haaval korjatakse ja kilekotiga veetakse laiali - ei miskit uut.
Eks selliseid "rahva hüvanguks" makse tuleb veel nt suhkrumaks.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 19.11.16 22:56
|
|
|
Ma sain aru, et see jama on lahendatud natuke loogilisemalt. 0-130kW = 2,5€, 131-200=7.5€, 201 - ... =17.5€
Seega selline vähe püssim 300kW kärakas:
130x2,5=325
(200-131)*7,5=517,5
(300-201)*17,5=1732,5
=2575€
Mitte 300*17,5= 5250€
Et oleks raskem!
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 19.11.16 23:33
|
|
|
Et nagu astmeline tulumaks (ilmselt saame ka seda näha tulevikus)? Võibolla küll, ei ole väga põhjalikku infot sel teemal kuulnud.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 20.11.16 05:09
|
|
|
Eks see pall jälle Läti rõõmuks veeretatakse. Mul pole küll vahet, mis numbriga ringi sõita kui kilowatijanu peale tuleb.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 20.11.16 06:01
|
|
|
See on siiski maks mis tuleb esmaregistreerimisel tasuda, paljud siit nüüd uuena suure kilovati arvuga autot lähevad ostma? Kui 300kW auto maksab
uuena 50 000€ (sellise jõuga auto üldjuhul veel tunduvalt kallim), siis see 2500€ maksta registreerimise eest ei ole nüüd nii ulmeline ka, et minna
autot teise riiki arvele võtma. Soomes on Vero maks juba aastaid olnud, see peaks seal veel kallim olema.
Mujalt riigist ei ole lihtsalt enam eriti mõtet võimsamat kasutatud autot tuua, seega jõuab siia ka aina vähem huvitavamaid autosid.
Ebanormaalseks teeb minu arust asja see, et kW suurenemisel tõuseb lisaks veel makstav summa ühe kW kohta. Loogiline oleks üks kindel summa ühe kW
kohta, see kellel neid rohkem, maksab nagunii suuremat maksu. Praegusel juhul on see sellise ''jõukamalt võtame eriti palju'' maiguga.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 20.11.16 10:47
|
|
|
Väga tore ju. Järgmine aasta tuleb osta paar kallimat üle 200kw autot ja "nautida hinnatõusu".
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
marxmacher
huviline
Registreerunud 17.06.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.16 16:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Eks see pall jälle Läti rõõmuks veeretatakse. Mul pole küll vahet, mis numbriga ringi sõita kui kilowatijanu peale tuleb. |
Eestis teatavasti on juba 2 astmeline - tulumaksuvaba ja maksustatav
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 21.11.16 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud
uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)? |
Tõenäoliselt kui valistus paigas, siis tulevikus maksustatakse igat omanikuvahetust. Muidu jääb maks riigieelarvesse laekumata, sest kel pea lõikab,
ei pea maksma.
Aga üldiselt selline ühekordne maks on pisut jabur. Valusalt astutakse varbale neile, kes 300+kW masina ostavad nö pühapäevaks ala 50km sõitmiseks.
Põhimõtteliselt need 300+kW masinad on uuena kallimad ja riigile peaks nende ostust laekuma oluliselt rohkem KM-i.
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt
näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 21.11.16 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt
näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem. |
Noh aga see ongi ju reaalselt asja mõte, võtta sealt kust võtta on. Riigil on raha vaja, muu on ainult suitsukate ja maskiball. Mida aeg edasi, seda
rohkem neid makse hakkab tulema, see on reaalsus.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.11.16 22:08
|
|
|
Kust mujalt võtta saab kui mitte sealt kus on?
Aga nii põhimõtteliselt mul ei oleks küll midagi selle vastu kui maailm oleks kuidagi veidi võrdsemalt ära jaotatud, mitte niimoodi, et 50% maailma
rikkusest on 2% inimeste käes (umbes nii pidavat praegu olema) ja omakasu/ihnus/ahnus oleks esikohal. Näitena: kas see on kuidagi nende käputäie
miljardäride teene, et Maa sees miljoneid aastaid tagasi nafta tekkis ja nad seda nüüd omavad ja jagavad nagu olekski see koguaeg nendele kuulunud?
Võibolla ühel päeval keegi püstitab Maa ja Päikese vahele hiigelsuure päikesepaneeli, mis pool Maad Päikese eest ära varjab ja hakkab siis varjus
olevatele inimestele seda Päikesest saadavat elektrit müüma.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.11.16 04:00
|
|
|
Enamusele Eestlastele ei meeldi millegipärast kapitalismi põhitõed ja hakatakse tegema mingit sotsialistlikku kapitalismi. Valitsus k.a. Sellele
oleks pidanud 25a. tagasi mõtlema, nüüd pole mõtet kiunuda, kui raha pole ja soov oleks kõigile võrdselt jagada. Alati võib ju sobivasse kohta kolida
ja mitte tunnistada, et rikkus = töökus + tarkus ja seda ei saa kunagi enamusel olema.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.16 07:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt
näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem. |
Nõustun täielikult.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.11.16 09:14
|
|
|
Inimene harjub kõigega.
Kellel vaja sõita 300kw masinaga see maksab.
Soomes on aastamaks auto kaalu/co2 kütuseliigi põhine.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 22.11.16 14:27
|
|
|
Tsitaat: |
Seega selline vähe püssim 300kW kärakas:
130x2,5=325
(200-131)*7,5=517,5
(300-201)*17,5=1732,5
=2575€
|
Tegelikult on see esimesele omanikule üsna nohu, arvestades uute 300+ või 400+ kw masinate hindasid. Audide puhul alla 100K vist midagi eriti ei
saagi, kui lisavarustusega masinaid vaadata. RS3 on kõige odavam ~270kw'ga.
Kõige rohkem kotib see maks järgmisi omanikke ja näiteks neid, kes tahavad D2 265kw Audi S8't Eestisse importida. Selle hinnale lisandub 1962,5€ +
192€ ARK ning naljalt keegi sellist autot enam siia ei too.
Ma miskipärast arvan, et see maks ei hakka puudutama kasutatud Eesti-siseste autode turgu, sest muidu läheks veel suuremaks susserdamiseks ostu-müügi
lepingutega ning keegi ei regaks enam autosid ümber oma nimele. Samuti võib siis V8-mootoritega kasutatud autode turule kriipsu peale tõmmata. Ostsid
Audi 80'ne 200€'ga? Tore - anna 325€ riigile. Ostsid Audi A8 220kw 1000€'ga? Tore - anna 1175€ riigile.
Arutleme siin siiski 2018a maksust ning kahjuks kuuleme maksuarutelusid ja selle muudatusettepanekuid iga päev veel ajalehtedes 13 kuud.
Tuleb olla õnnelik, et plaanitakse maksustada kilovatte, mitte hobujõudusid samal skaalal.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.11.16 15:05
|
|
|
See maks sellisel kujul on ebaseaduslik. Täpselt sama asi on läbitud näiteks Rumeenias, kus tehti samamoodi kubatuuri/võimsuse põhine maks.
Kaebatakse lihtsalt kohtusse, sest see läheb vastuollu euroliidu direktiividega.
Rumeenias lahendati asi lõpuks ikkagi nii, et maksutati saastepõhiselt, mis oli ka seadustega kooskõlas.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 23.11.16 06:53
|
|
|
Sotsialistid ja rahandusministeeriumi ametnikud on nõuks võtnud võimsate autode omanikke täiesti alusetult nöörida. Lisaks registreerimismaksule on
ilmselt 2018 tulemas ka võimsuspõhine erisoodustus, mille vastu ma olen rohkem või vähem avalikult viimased pool aastat sõna võtnud.
Prj'l on selles osas õigus, et Rumeenias tõesti see kW põhine maks asendati CO2 emissiooni põhisega, aga lõpptulemus jääb üsna sama. Võimsuspõhise
erisoodustuse puhul tuleb ilmselt 2018 jaanuaris hoida firmaauto liikumatuna, 10. veeburaril 2018 jätta erisoodustuse deklaratsioon esitamata, kutsuda
omale maksuamet revisjoni tegema ja jaanuarikuu tasumata erisoodustusmaksu kohta väljastatud maksuotsusega kohtusse minna. Ei ole võimalik maksustada
erisoodustust arvestamata sõiduki tarbimismahtu. Erisoodustus on mitterahaline palk, mida maksustatakse hüve väärtuselt, kuid kui keegi autot ei
kasuta, siis pole keegi ka hüve saanud. See on juba Riigikohtus läbi vaieldud.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 05.12.16 15:36
|
|
|
Noh,
jah.
Seda uudist ei suuda enam kuidagi hästi seedida.
|
|
|
|
mara6
huviline
Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 200kw 2016
|
postitati 05.12.16 16:41
|
|
|
Järgmiste valimistel saab ref.tõenäoliselt häälterekordi.See on bolševike võim praegu.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.12.16 16:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Eks see pall jälle Läti rõõmuks veeretatakse. Mul pole küll vahet, mis numbriga ringi sõita kui kilowatijanu peale tuleb. |
Lätis juba kehtib automaks, aastas tuleb 2010a. 176kw A6 pealt maksta u. 200 eur aastas. Vähemalt Riias on see nii, kas ka kogu riigis, seda ei
tea.
Aga noh, tsentriahvide plaan vaesemaid "aidata" on täies hoos
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
outlaw1
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.16 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud
uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)? |
Tõenäoliselt kui valistus paigas, siis tulevikus maksustatakse igat omanikuvahetust. Muidu jääb maks riigieelarvesse laekumata, sest kel pea lõikab,
ei pea maksma.
Aga üldiselt selline ühekordne maks on pisut jabur. Valusalt astutakse varbale neile, kes 300+kW masina ostavad nö pühapäevaks ala 50km sõitmiseks.
Põhimõtteliselt need 300+kW masinad on uuena kallimad ja riigile peaks nende ostust laekuma oluliselt rohkem KM-i.
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt
näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem. |
Allolevast artiklist võib ju järeldada, et rohkem peab maksma igal omanikuvahetusel mitte ainult uue auto ostu puhul
S.t hetkel u.60 euri, siis edaspidi 200-300eur rohkem. Ulme!
http://majandus24.postimees.ee/3935283/automaksu-tuleb-hakata-maksma-igal-omanikuvahetusel
|
|
|
Typhome
|
postitati 05.12.16 20:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw1
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kas selle valguses võiks prognooosida mingil määral võimsamate mootoritega kasutatud autode hinnatõusu (eeldan, et registreerimismaks on mõeldud
uutele autodele, mitte omanikuvahetuseks ümber registreerimise korral?)? |
Tõenäoliselt kui valistus paigas, siis tulevikus maksustatakse igat omanikuvahetust. Muidu jääb maks riigieelarvesse laekumata, sest kel pea lõikab,
ei pea maksma.
Aga üldiselt selline ühekordne maks on pisut jabur. Valusalt astutakse varbale neile, kes 300+kW masina ostavad nö pühapäevaks ala 50km sõitmiseks.
Põhimõtteliselt need 300+kW masinad on uuena kallimad ja riigile peaks nende ostust laekuma oluliselt rohkem KM-i.
Kui asja point oleks "suurem kW saastab rohkem", siis mõistlik oleks maksustada kütuseliitrit täiendava aktsiisiga. Hetkel on tegemist lihtsalt
näomaksuga - kel pikem molu maksab rohkem. |
Sellest artiklist võibki järeldada, et rohkem peab maksma igal omanikuvahetusel
S.t hetkel u.60 euri, siis edaspidi 200-300eur rohkem. Ulme!
http://majandus24.postimees.ee/3935283/automaksu-tuleb-hakata-maksma-igal-omanikuvahetusel |
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Noh,
jah.
Seda uudist ei suuda enam kuidagi hästi seedida. |
Vaatasin enda auto (A4 1.9TDI 81kW quattro) CO2 mnt.ee lehel.. CO2 158 (g/km)
298€ (151-160 g/km) + omanikuvahetuse hind 61€ (ARK-is)/48€ (internetis) = 346...359€
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |