Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2,8q 142kw ATM sureb välja liikuma hakates (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1211)
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 16.11.16 05:51 Tsiteeri
Audi A6 C4 2,8q 142kw ATM sureb välja liikuma hakates



Tere,

auto töötas eile õhtuni tõrgeteta. Täna hommikul hakkasin liikuma, tagurpidi liigub, kui D peale tõmban, käib kõvem jõnks läbi ja auto sureb välja. Lisaks ei tööta tahhomeeter ja õlisurve tuli lööb ka põlema. Õli on sees. Kust alustada - elektroonikast või kastist?


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 16.11.16 08:07 Tsiteeri


Kaabel taha. Veakoodid ära salvestada. Veakoodid kustutada. Auto käima, veidi tagurdada ja D peale, välja sureb siis uuesti kaabel taha ja vaadata mis vead tagasi tulid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 16.11.16 09:58 Tsiteeri


Päevasel ajal näen armatuurist käike ka - kõik tuled põlevad, seega kast avariis. Kus tal see kasti aju asub, kuskil vett saavas kohas?


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 16.11.16 17:18 Tsiteeri


Sain nüüd kuidagi liikuma - lülitasin D peale ja lasin koheselt piduri lahti. Nüüd ei surnudki välja, tahhomeeter peksis villast, näitas suva pöördeid, õlituli kustus ka ära kui tahhokas midagigi näitama hakkas. Kast oli endiselt avariis, andis ainult 1. käigu, tiirutasin natuke, sai soojaks ära ja lõpuks hakkas ka normaalselt tööle. Seega ikkagi vast elektroonikaviga, mitte mehaaniline. Ajud on kuivad, kuskil vees ei ole. Igaks juhuks võtsin sõbralt treila, katsun homme kuskile juhtme otsa ta toimetada, ehk näitab midagi.
EDIT jahtus paar tundi, panin käima, jamad tagasi. Paarutasin natuke, sain mootori soojaks ja jälle nö korras.


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 17.11.16 15:31 Tsiteeri


Kuna ükski minust mõistlikus kauguses remonditöökoda mõistliku aja jooksul minu probleemiga tegeleda ei tahtnud, ostsin siit foorumist omale VCDS kaabli. Kastis järgmised vead:

Address 02: Auto Trans Labels: None
Part No: 4A0 927 156 AL
VCID: 70E848EF30B0B4BEAD-4978

3 Faults Found:
00543 - Maximum Engine Speed Exceeded -- Engine Warranty VOID! ;-)
35-10 - - - Intermittent
00529 - Engine Speed Signal Missing
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00526 - Brake Light Switch (F)
27-00 - Implausible Signal

Kustutasin ära ja auto sõidab ilusti. Päris rahu veel ei anna, sest mingi asi need vead pidi tekitama pööreteandurile - kas andur ise või juhtmestikus mingi jura. Eks näis, kas tuleb tagasi.
Ja paganama pihta - mootoril garantii ka nüüd nigu noaga lõigatud :D


Endine "insche"
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]