Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Müsteerium B4 2.0 66KW (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1296)
links1
huviline



Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.16 19:09 Tsiteeri
Müsteerium B4 2.0 66KW



Sõitsin Tallinnast Tartusse, käima läks normaalselt ja sõit kulges ka ilusti kuni ~80km enne Tartut läksid tuled nõrgemaks, et kaugtuled oleksid nagu lähituled, linnas sees ei saanud üldse aru, et midagi põleks. Maja juurde jõudes paigutasin masina seina poole ja lasin tuled seinale, mitte mingisugust vahet pole kabariitidel ja lähituledel. No selge, mõtlesin, et generaator läbi arvatavasti, kuid kindluse mõttes üle kontrollida. Mõeldud, tehtud! Masin käima, lasin tsipa olla, ja hakkas mõõtmine pihta.
Mitte ühtegi voolutarbijat sees - 14,45 V
Voolutarbijad sees (tuled põlesid võrreldes tolle õhtuga 5++, kont, raadio) - 14,35V

Sai isegi akult + maha võetud ja mootor jäi ilusti käima. (tollel momendil mõõtsin ka ära ja sain 14,6 V, mis kõikus +/-0,02 V)
Tekib nagu küsimus, et kui generaator laeb ja värki, siis milles võis jama olla? Ise mingi ulmeline elektrik ei ole aga minu silmis ei ole mingit probleemi, lihtsalt müstika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 15.11.16 19:14 Tsiteeri


Mingit kärsakat tunda pole? Ma pakuks, et kas tulede lüliti hakkab otsa saama või siis mõni ühendus kusagil kehva võitu. Tasuks mõõta pinget otse pirni juurest. Kui "kadu" on suur võrreldes sellega, mis aku poealt mõõtes on, siis tasuks kaaluda tuledele akult otse toite vedamist koos releedega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
links1
huviline



Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.16 19:22 Tsiteeri


Kärsakast pole märkugi. Üleeelmisel nädalavahetusel Pärnusse sõites pani mootor üldse pildi tasku keset sõitu ja tagasi käima läks suht vaevaliselt, juba siis sai hakatud aimama, et äkki generaator õhtale minemas ja siis Tallinnasse minnes eelmisel nädalal ummikus suri üldse mitmeid kordi. Ei suutnud siduritki normaalselt liigutada kui juba hakkas kõikuma tuleke armatuuris ja kuuled kui vaevaliselt käib, tuuridega sai ainult normaalselt minema. Selle vea eeldavasti ma likvideerisin, bensiinivoolik, mis peale annab, lekkis karburaatori juures. Ja siis samuti sai + klemm akult maha võetud ja mootor ilusti käis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.16 14:03 Tsiteeri


Niimoodi ei tohi tegelikult genekat kontrollida.
Väljasuremise juurde tagasi tulles, arvatavasti on probleem kaitsmeploki ja aku vahelises suures punases juhtmes. Kas aku + klemmi juures loksub või on kaitsmeploki pool klemmi juurest natuke lahti vmt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
links1
huviline



Registreerunud 27.04.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.16 18:45 Tsiteeri


Njah, uuemate masinatega ei tohiks jah niimoodi genekat kontrollida aga hetkeline masin suht nullilähedase elektroonikaga :)
Praegu on sõitmine sujuvalt kulgenud, kuid eks vaatan kaitsmeploki ühendused üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]