Lehekülgi: 1 2 |
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.16 06:21
|
|
|
Audi A4 B5 1.8TQuattro - 1996 - MartenTe
Tervist jällegi. Vahepeal olen paljude muude asjadega tegelenud kui autodega kuniks septembris sattusin ühe bemmi käraka otsa. Bemm ise lahja 1.6, sai
kapoti alla surutud turbo ja lõppude lõpuks ka müüdud. Raha oli näpus ja tekkis idee mõni (sõitev) quattro osta. Ainukesena turul suurema mootoriga ja
nelikuna. http://www.auto24.ee/used/2366024 . Küljes on tal Bose helisüsteem,
kärukonks, kliima, istmesoendused, elektrilised aknad, rooli kõrguse reguleerimis võimalus jpm. Sisu on tal väga toekas, väga mugavad istmed on. Kuna
auto eelmine omanik tegeles ehitusega siis tarvikute vedamisega oli salong väga räpane. Kärcheri auru tolmuimejaga sai sisu üsna heaks juba. Sildasi
on ennem mind juba kõvasti remonditud kuid tegemist jagub. Tagapidurid on saanud uued klotsid, aga uued olid need kettad viimati 96ndal aastal. Kolb
sadulas kinni jäänud ja nokitsemist rohkem. Plaanis on tagareduktoril simmerid ära vahetada, pidurid korda teha, käiguhoovastik tihedamaks, käigukasti
puksid/padjad ära vahetada, rihmad rullikud ja natukene on ka värvimist tahtvad detailid. Pilte pole ise teinud kuid müügikuulutusest leiab mõned.
Mida oskate mootori kohta rääkida? Jõudlust on tal vähevõitu. Kuidas antud mootorid ennast ülalpeavad?
|
|
|
Evil
huviline
Registreerunud 23.09.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 Quattro
|
postitati 17.11.16 18:41
|
|
|
Pole küll sama mootor aga omasin peaaegu 6 aastat 2.6 mootoriga A4 Q sedaani. Õli üldse ei võtnud ja maksimum, mis mootoriga selle aja jooksul lasin
teha, oli hammasrihma komplekti vahetus koos veepumbaga, tühikäigumootor ja sisselaskekollektori tihendi vahetus. Megahea mootor oli hooldamise poole
pealt, mida ma ei saa öelda praeguse 1.8T kohta.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.16 21:10
|
|
|
Olen tegelikult isegi 1.8TQ auto otsinguil tegelikult, aga see praegune on kuidagi hinge pugenud juba! 😀 Täna 17.11.16 said tagumised
suppordid rem. Komplektid, uued kettad ja klotsid. Vanad tihendid olid ikka väga läbi, ilmselt oli sellele kaasa aidanud ka eelmise mehe remondi
oskamatus. Paigaldusel olid tihendid juba viga saanud. Kässar on nüüd väga hea kuid jalapidur siiski jupsib. Kui mootor ei käi (pidurivõim pole
rakendatud) on pedaal täpselt selline nagu pidur olema peab. Kui autoga sõita ja pidur põhja lajatada siis on pedaal vedel ja koguaeg ABS ragistab.
Pidurdamist sisuliselt ei toimu!! Oskab keegi viga aimata? Esimesed kettad klotsid on ka plaanis ära vahetada uute vastu, aga hetke olukord pole üldse
kiita. Kas on võim vigane või jupsib ABSi pump? Täna kontrollis ka hammasrihma ära, 400000 km pealt on uus rihm pandud koos rpolivõimu pumba ja
veepumbaga.
|
|
|
pillekas
huviline
Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.16 07:05
|
|
|
See 2.8 30v liigub ikka väga hästi, kui on heas korras.Viga pole sellel mootoril midagi, peab hästi vastu.Oleneb, kuidas eelnevad omanikud seda
hooldanud on.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.16 06:26
|
|
|
Vahepeal olen ainult kallanud ja tallanud. Nüüdseks on kolisema hakanud vasak tagumine kokku/lahkujooksu kaika puks. Tuleb millaski ette võtta. Hetkel
natukene kriitilisem olukord on genekaga! Eile panin auto käima, et sooja autoga parem koju sõita ja 15min hiljem autosse istudes põleb aku tuli ja
akus 8v voolu! Ehk on harjad läbi vms?! Pöörde pealt samuti laadimist ei toimu. Genekas on päris absurdses kohas, ilmselt tuleb nina maha võtta, et
kuidagi ligi pääseda. Ehk on kellegil mõistliku raha eest pakkuda toimivat genekat?!
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.16 08:37
|
|
|
Töötava autoga on lausa lust sõita! Reedel sai Tallinnas käidud ja tagasi
tuldud öösel pimedas. Tekkis selline mõte, et uuematel A4jadel on ju xenonid, miks ei võiks neid olla ka sellel? Kas juhtmestik on plug n play, või on
mingeid lisatarvikuid veel vaja? Ühed tuled oleks hetkel saadaval, kuid juhtmestikku ei tahaks lõikuma hakata... kinnitused on nagunii erinevad nagu
olen aru saanud. Kui kellegil on pakkuda siis võtaks koeravõrgu ka ligi!
|
|
|
kolmelehmajook
huviline
Registreerunud 27.07.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 / A6 C5
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 14.12.16 08:40
|
|
|
Mina olen oma a4-dele ise need üleminekud teinud, õigemini pre-fl tule sisese juhtmestiku olen fl tule sisse ümber tõstnud. Saab väga ideaalselt ja
kergelt hakkama.
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.16 20:47
|
|
|
Sellisel juhul oleks tarvis mingit joonist mida kuhu vedada, muidu park on lähi või vastupidi . Ja jälle olen generaatori probleemide kimpus. Mõistus on otsas, harjad korras, mähis toimib aga laadimist pole.
Pea 700km ja jälle laiali. Ise olen arvamusel, et see ei saa olla seotud "si*a" genekaga. Miski muu peab seda põhjustama. Internet arvas, et
maanduse kaabel, kuigi see on mul korralik ja ühendused tegin puhtaks kui genekat sai vahetatud (700km tagasi). Ideid?
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.16 17:27
|
|
|
Kus pingeregulaator asub? Täna sain 1tunniga nina maha ja avastasin, et see genekas läks õli nahka. Otsakaane (rihmapinguti amordi vms juurest) vahelt
on vist õli lausa voolanud välja. Nii hakkasin siis mootori remonti tegema. Vahetusse läheb karteri tihendid, otsakaane tihend, kkk tihend ja uus õli
ja filter koos uue termostaadiga. Küljes on juba uus veepump ja rullikud. Rihma võiks/peaks(?) ilmselt uue ostma? Samuti panen sisse uue tosooli.
Mõtlesin panna uued klapisääre tihendid ka, aga õiged tööriistad selleks puuduvad. Ehk on kellegil midagi vastavat pakkuda?! Nüüd tõsisemalt uurima
hakates tunduvad plokikaante taga olevad plastikust tosooli torud ka mõrased vms. Vedelikku on sealt lekkinud igastahes. Kui mootori pool tehtud siis
on kavas ära vahetada tagareduktori simmerlingid, lisada uus õli. Käiguhoovastikul on mingi puks läbi ja sellegi vahetan poluretaani vastu ja lisan
uue õli kasti. Number tuleb kopsakas, aga ehk kestab niimoodi see tehnika kauem?! Igaljuhul!
Küsimustele vastuseid oodates,
Marten.
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.16 10:26
|
|
|
Eile ohtul votsin autolt mootori maha. Karteri lahti saamine oli väga keeruline auto küljes. Kuna see mootor ei jõudnud teise käiguga lume sees isegi
kraapsu teha siis leian, et on mõistlikum võtta ette mootori remont või uus varuosa mootor. Kuna mootori remont läheb maksma ligi 500-600 euri siis ei
näe sellel erilist mõtet. Pool miljonit sõitnud auto puhul on väga keeruline ilma uusi kolbe lisamata tehase jõudu kätte saada. Uued kolvid ise
lähevad juba 500-600 maksma . Siit ka küsimus, ehk on kellegil V6 2.8 142kw
mootorit pakkuda? Ei pea olema komplektne, saan enda asjad külge panna sinna!
Tänud!
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.16 15:03
|
|
|
Või paneks 1.8t mootori? Kast jms peaks plug n play olema ju?
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.16 15:53
|
|
|
Miks kompressiooni ei mõõtnud?
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.16 21:46
|
|
|
Sellel mootoril pole mõtet kompressiooni mõõtagi. Hommikul käima pannes oli elamurajoon paksu sinise suitsu all ja lagises ja kolises rohkem kui vana
bemmi Tds... V8 mõtteid on peast läbi käinud juba mitu korda, oleks isegi mootor võtta aga hooratta ja siduriga tekib probleeme... Pealegi on mul 2
päeva peas käinud lause: "no, you dont need to tune your daily!" Aga tuleb vist teist teed minna! Kas v8 juhtmestik jms on plug n play?
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.16 21:44
|
|
|
Leidsin doonori. Tuleb 1.8t tehnika aiste vahele. Auto on välja valitud, hinnas oleme kokkuleppele saanud ja tuleb vaid ära tuua. A6 C5 on doonoriks.
Mootorikäpad on ilmselt erinevad kuid küll need ka välja leiutan. Uuendusteni!
|
|
|
VeixH
huviline
Registreerunud 23.12.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.16 04:00
|
|
|
Audi c5 1.8t istub muidu 1.1 audi a4 peale kui on varem 1 8t peal olnud vahemalt nii et kogu krempel a6 alt tosta peaks istuma
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.16 06:24
|
|
|
Stange all olev cooleri torustik samuti? Minu autol on kliima ka, v6 pump koos kronsaga sobib AEBi külge? Täna õhtul hakkan tegema, homme võiks sõita
Sõber kirjutab chipi ka peale ja eemaldab immo, nii on edasised probleemid
välistatud.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 21.12.16 07:49
|
|
|
Mootorikäpad saad samuti c5 pealt, need istuvad b5 kerega 1:1. Selles ma kahtlen, et kliimapump v6 oma sinna sobib. Cooleri toru pead mõõtma. Suurem
leiutamine ongi vast juhtmestikuga. Jõudu tööle
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 21.12.16 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartenTe
Täna õhtul hakkan tegema, homme võiks sõita |
Sorry, et su optimismi rikun, aga nagu ma aru saan, siis mootor tuleb C5 pealt. Esiteks on V6 ja R4 erinevad sillatalad, cooleri toru, tõenäoliselt ka
jahutus radikas ja veel palju pisiasju, mida ei saa C5 kere pealt B5 kere peale ringi tõsta (coolerid, igasugu õhu/vee lõdvikud jne). Lisaks
juhtmestike kokku sobitamine.
Omalt poolt võin niipalju kaasa aidata, et R4 mootori ja manuaal kastiga B5 sillatala vedeleb Jõgeval, ise järgi lähed siis saad tasuta oma projekti
tarbeks selle.
|
|
|
|
MartenTe
huviline
Registreerunud 11.09.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.16 12:46
|
|
|
Hiljuti sõber tegi v6 2.6 110kw -> 1.8t ütles et ninaraam vaja välja vahetada, kast istub 1:1le ja juhtmedtikuga ei pidavat samuti probleeme olema.
Nüüd ei oskagi seisukohta valida eks teen proovi, ei saa proovimata jätta
kui vüimalus olemas! Annan kõigest teile teada!
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 21.12.16 14:51
|
|
|
Lisaks võib olla segusiiber ja pedaal kas trossiga või elektroolniline.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |