Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 ei puhu sooja (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3406)
ainkk
huviline



Registreerunud 24.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6 74kW 98

postitati 13.11.16 14:02 Tsiteeri
A4 B5 ei puhu sooja



Tere,

Ei leidnud siit päris sarnast teemat ning sellepärast otsustan õnne proovida.

Mure järgmine-
A4 b5, kliimaga variant, ei puhu sooja. Mootor läheb ilusti soojaks, termostaat on vahetatud, salongiradika torud lähevad soojaks. Käisin siis Tartus teguri autoremondis kus öeldi, et salongiradikas, ei tahtnud nagu eriti uskuda ning käisin ka Tareli autoremondis kus väideti, et veepump ning kontrolliti ka kliimaklappe, et need pidid töötama. Ei jäänud süda rahule ning kiskusin ise armatuurialuse lahti ning vaatasin, kliimaklapid töötavad ilusti, seejärel võtsin salongiradika toru lahti ning jahutusvedelikku sealt ei tulnud. Jahutusvedelikku tuleb siis kui gaasi anda. Mida rohkem gaasi anda, seda rohkem tuleb. Loogiliselt peaks siis ju auto hakkama sooja puhuma kui sõidan kõrgete pööretega, nii ma siis proovisin, ka see ei aidanud.

Kas tegu siis veepumbaga või millegi muuga? On kellelgi sarnast olukorda ette tulnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 13.11.16 14:17 Tsiteeri


Kui sõites ja kohal tiksudes keema ei lähe, peaks ju veepump töötama.
Kui töötava mootoriga soojendusradikast vedelikku ei tule vaid ainult pööretega, siis vaheta radikas.
Eelnevalt võid kontrollida töösooja mootoriga salongi minevat ja tagasi tulevat temperatuuri radika otstel. Kui väljund on tunduvalt madalam, siis radikas umbes. Eeldatavalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 13.11.16 14:26 Tsiteeri


Ennem kui kukud radikat vahetama, võiks mõelda ,et äkki õhutaks süteemi korralikult ära ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ainkk
huviline



Registreerunud 24.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6 74kW 98

postitati 13.11.16 14:29 Tsiteeri


Sir-mac: tänud, homme kindlasti proovin.
Aiku : Süsteemis õhku ei tohiks olla, kuna väidetavalt õhutati töökojas, aga kuidas B5 õhutamine üldse käib? Kas nina kuskile kõrgele ja kork ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 13.11.16 14:42 Tsiteeri


Sinu jutust saan aru,et peale töökojas käiku lasid ise veel soojendus radikasse minevad torud lahti. Sealt see õhk näiteks süsteemi sattuda võiski. Ma et tea kuidas asi on A4-jal ,aga A6 on selleks enne soojendus radikat,tulemüüri juues plastikust spetsiaalne õhutus ventiil,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ainkk
huviline



Registreerunud 24.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6 74kW 98

postitati 13.11.16 14:48 Tsiteeri


Isegi kui nüüd uuesti õhk sisse tuli siis sellel ei ole ju mingit vahet, kui töökojas ära õhutati ning siis ikkagi sooja ei tulnud, järelikult ei saa olla asi ikkagi selles, et õhk süsteemis. Nüüd peaks uuesti õhutama küll, aga ilmselt see midagi ei muuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 13.11.16 14:52 Tsiteeri


Pigem on kehv veepump küljes kuna keema ei lähe ja salongi radikasse ei tule korralikult.
Ise kontrolliks nii,et külma mootoriga tõmbaks lahti salongiradika pealevoolutoru(parem poolne kapotialt vaates), tõmbaks pöörded umbes 3000 juurde ja siis võiks sealt ühtlaselt tulla vedeliku.
Kui sa ütled *radikast ei tule vedelik läbi* siis on selge,et radikas ise on umbes(või osaliselt umbes).
Õhutad vasakpoolsest salogiradika torust. Lõdviku peal näed väikest auku, sellest august hakkab õhk välja tulema kui eemaldad klambri ja tõmbad voolikut ettevaatlikult umbes cm eemal.
Mootor käima ja pööret umbes 3000pm ja lased kuni näed ,et mulle pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ainkk
huviline



Registreerunud 24.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6 74kW 98

postitati 13.11.16 15:41 Tsiteeri


nii, proovisin ära, tuli 3000 pöörde juures ühtlaselt pealevoolutorust ning tuli ka väljatulevast torust sama ühtlaselt, õhutasin ka ära kuid hetkel ikka ei miskit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.11.16 17:13 Tsiteeri


100% on viga radikas. Olen ise kahel autol radika vahetanud samade sümptomitega ja mõlemal juhul on radikas seest olnud täiesti umbes. Võta salongi radikal mõlemad voolikud ära ja proovi läbi puhuda. Kui õhk vabalt läbi ei käi, ongi umbes.

Uus radikas kindlasti Hella Behr, mitte mingi 10-20€ suvaline (isegi mitte Valeo või muu tuntud tootja). Viimati sain paar kuud tagasi selle kätte 47€-ga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
varemax
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 b8 2,0 tdi 2008

postitati 13.11.16 17:41 Tsiteeri


Radikas umbes;).Tootja ja hinna kohapealt võin öelda,et olen ühe odava paigaldanud ja see ka sooja andis. Aga võrreldava kuumusega mida kalllim osa annab on arusaadav vahe.
Kahe radika hinna vahet ja tööhulka arvestates peaks selge olema,et 20e vahe näib tühine kokkuvõttes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 13.11.16 20:42 Tsiteeri


Panustan samuti salongi radika peale, äsja läbisin sama kadalipu, puhus salongi sooja ainult, kui mootorile pöördeid anda, kui tiksus tühjal käigul, siis puhus külma. Peale salongi radiaatori vahetust puhub sooja ka tühjal käigul tiksudes ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.11.16 14:16 Tsiteeri


Mul B3 tegi sama pulli, et sooja ei tahtnud enam anda.
Ei viitsinud mina seda salongiradikat vahetada - ilge töö ju.

Voolikud lahti, garaa˛i ees ühele radikaotsale kõver voolikujupp + lehter külge ja kiirkeedukann tavalise söögiäädikaga 1,2L keema. Ja keev äädikas otse radikasse. Alumise otsa panin ajutiselt mingi tropiga kinni, et äädikas kohe välja ei voolaks.
Siis kastmisvoolik kordamööda ühe ja teise otsa külge. Alul tuli mingit pruuni möga, pärast läks väljuv vesi kah puhtaks. Siis voolikud kõlge tagasi, uus jah. vedelik sisse ja siiani ei saa põhjakeeratud soojakraaniga sõita kuna palavaks läeb.
Ajutine lahendus, selgus, et ei olegi ajutine.

Aga teenindused sellist asja üldjuhul ei tee, nad peavad ju 100% garantii oma tööle andma andma.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ainkk
huviline



Registreerunud 24.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6 74kW 98

postitati 20.11.16 10:03 Tsiteeri


Nii, vahepeal siis niipalju, et leidsin Hella behr radika ja kolmapäeval läheb vahetusse, eks siis näis mis saab. Annan siia ka teada, ehk on kellegil sama mure ning saab abi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ainkk
huviline



Registreerunud 24.03.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6 74kW 98

postitati 26.11.16 01:54 Tsiteeri


Nii, sai siis päev enne remonti minekut pestud veel jahutussüsteem veega igati läbi, huvitav oli see, et kohati tuli mingit päris koledat vett sealt välja ning sai ka lastud salongiradikas mõlematpidi vett läbi ja vesi jooksis ilusti läbi, õhk samuti. Hakkas isegi tulema leiget õhku.
Viisin siis remonti auto ära ning kui vana radikas maas oli siis ei tulnud sealt üldse jahutusvedelikku välja, mõni tilk. Sai uus külge ning nüüd puhub auto nii kuuma õhku, et kätt vastu puhumisava panna ei saa - kõrvetab.

Aitäh kõigile kes viitsisid nõuga aidata :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]