prgazmo
huviline
Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant 1995
|
postitati 28.10.16 11:58
|
|
|
Audi b4 2.0 66kw 1995 töötab imelikult
Tere. Olen suhteliselt uus audipeal ja suht noobike autole diagnoosi panema.
Probleemiks on siis see, et külmkäivitusega autol pöördemoment kõigub ülesse ja alla (umbes kusagil 100 ülesse/alla umbes iga 30-60 sekundi tagant)
ning kui külma mootoriga sõitma minna siis kohalt läheb ilusti minema kuid edasi liigeldes korraks kaob täielikult jõud ära.. tahab nagu välja surema
hakata ja seda iga käiguga..
Kohati nagu tundub et kas see võib olla seotud küttefiltriga ? aga samas kui mootor soe juba siis selliseid probleeme ei ole..
Kellelgi veel olnud sellist probleemi :S ?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 28.10.16 12:31
|
|
|
Vaakumilekked, mootori ajule temperatuuri edastav andur, lambda - selle võib ju testiks üldse küljest tõmmata (kui üldse eksisteerib). Neid vea
võimalike põhjustajaid võib muidugi nii vanal autol olla sellises kohas, kust isegi otsida ei oskaks . Ise seal niikuinii väga selget dianoosi ei pane kui just vaakumvoolikud kapoti all auguliseks pole röövloomad
närinud . Pädev diagnostik alati abiks.
Need filtrid ja pumbad on pisut kaheldav sellise vea põhjustajana.
|
|
|
prgazmo
huviline
Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant 1995
|
postitati 28.10.16 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Vaakumilekked, mootori ajule temperatuuri edastav andur, lambda - selle võib ju testiks üldse küljest tõmmata (kui üldse eksisteerib). Neid vea
võimalike põhjustajaid võib muidugi nii vanal autol olla sellises kohas, kust isegi otsida ei oskaks . Ise seal niikuinii väga selget dianoosi ei pane kui just vaakumvoolikud kapoti all auguliseks pole röövloomad
närinud . Pädev diagnostik alati abiks.
Need filtrid ja pumbad on pisut kaheldav sellise vea põhjustajana. |
Hmm... seda polegi mõelnud.. peaks vaatama jah need voolikud üle.. võib olla saan ise lahendatud selle loodetavasti.. ei raatsi autot ka ära anda siis pole vapsee millegiga tööl käia
Kõigerohkem kartsin ma seda pritsungi poolt või .. oh kurja aga kas võib olla, et õhufilter hoopis äkane.. samas krt siis oleks juu soojast peast ka
samad jamad..
katsetan su pakutud variandid homme läbi siis saab jälle targemaks või null punktis tagasi
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 29.10.16 08:04
|
|
|
Pritse all olev kummipadi vata ka üle, see praguneb ka vahest ja annab lisaõhku.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
prgazmo
huviline
Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant 1995
|
postitati 29.10.16 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Pritse all olev kummipadi vata ka üle, see praguneb ka vahest ja annab lisaõhku. |
Okei..Suured tänud näpunäite eest
|
|
|
prgazmo
huviline
Registreerunud 07.10.16
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 avant 1995
|
postitati 01.11.16 15:08
|
|
|
Nuu jah.. kahjuks pold nendest mitte miski vigane kõik okalidokali .. aga
ikka viga ei tea.. kuid siiani liikleb
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.11.16 18:20
|
|
|
Osta pudel tavalist brake cleanerit. Aja auto mootor soojaks, hoia tulekustuti käepärast ja tühikäigul töötamise ajal pihusta seda kõikidele
kummivoolikutele, mis sisselaskega seotud on. Kõik need paagi aurude otsad jne. Peaaegu valimatult sisselaske peale. Väljalaskest hoidu. (käib pauk,
muidu)
Kui mootori pöörded ei muutu, siis võta lahti aju temp. anduri pistik, mõõda ära anduri takistus kuuma mootoriga ja pane siia kirja.
Siis vaatame edasi. Arveldame siis, kui viga leitud.
Foorumi kaudu autoremont: katse 1.
Õpilasel on lubatud esitada töö käigus tekkivaid asjalikke (!!!) küsimusi.
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 01.11.16 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Osta pudel tavalist brake cleanerit. Aja auto mootor soojaks, hoia tulekustuti käepärast ja tühikäigul töötamise ajal pihusta seda kõikidele
kummivoolikutele, mis sisselaskega seotud on. Kõik need paagi aurude otsad jne. Peaaegu valimatult sisselaske peale. Väljalaskest hoidu. (käib pauk,
muidu)
Kui mootori pöörded ei muutu, siis võta lahti aju temp. anduri pistik, mõõda ära anduri takistus kuuma mootoriga ja pane siia kirja.
Siis vaatame edasi. Arveldame siis, kui viga leitud.
Foorumi kaudu autoremont: katse 1. |
Brake cleaneriga tasub möllata ka pidurivõimu juures ning vaakumtorujuures koldest pidurivõimuni.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|