Coltdriver
huviline
Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a
|
postitati 28.10.16 11:15
|
|
|
A6 Avant 2013a2,0Tdi 130kw automaat kütusekulu natuke kõrge
Tere!
Mure järgmine, ostsin endale paar kuud tagasi A6 Avant 2013a ja masinaga üldiselt rahul.
Asi mis härib on, et kütusekulu on u.1,5-2L/100km minu hinnangul kõrgem kui võiks/peaks olema.
Näitena mnt korralikult 90km/h sõites hoiab sellist 6,5-6,8 L. Imelik on aga see, et samadel temperatuuridel ja rehvi rõhkudega sõites kukub vahel
kulu 5-5,5 peale ning vahel on siis see eelnevalt nimetatud kõrgem.
Tean, et kütusekulu on alati kinni sõidustiilist, setingutest jne kuid antud juhul olen rakendanud ülimat ökonoomset sõidustiili ning efficient
setingut.
Enne kui diagnosti lähen sooviks uurida kas kellegil midagi sarnast enne olnud? Vahetasin ära juba õhufiltri, rehvirõhud kontrollitud (rehvid 245
laiad aga nii suur kütusekulu vahe ei tohiks olla).
Kas peale Audi esinduse Pärnus oskab keegi soovitada või oskab ise diagnosti nv ära teha?
Ette tänades!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.10.16 11:31
|
|
|
Tahmafiltrit põletab.
|
|
|
|
Coltdriver
huviline
Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a
|
postitati 28.10.16 12:28
|
|
|
Kas sellel ka ajaline mõõde, kaua teeb seda?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.10.16 13:33
|
|
|
Palju sa temaga üldse maanteele satud või sõidad ainult linnas 4km tööle ja tagasi?
|
|
|
|
mara6
huviline
Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 200kw 2016
|
postitati 28.10.16 13:59
|
|
|
Paar aastat tagasi kui omale ostsin,noolisin ka kahest,aga võrdlesin kütusekulu,siis oli vahe olematu.Mnt. sõiduga peaks jääma ikka 5 või alla
selle.90-ga sõites on kolme liitrise kulu alla 5.Seda suvel,momendil 5,5.kahese jaoks on 6.5 ilmselgelt palju.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.10.16 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Coltdriver
Kas sellel ka ajaline mõõde, kaua teeb seda? |
Nii kaua, kuni tühi on.
Ehk siis - ei. Diagnostikaga saab vaadata, kas järelpritse on aktiivne või mitte.
|
|
|
|
Coltdriver
huviline
Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a
|
postitati 28.10.16 16:04
|
|
|
Otsisin tegelikult 3,0 aga sattus ette selline hea 2,0 ning võtsin ära. 70% linnas, muud maanteel. Nüüd see nv saab rohkem maanteed, äkki siis saab
asjad põletatud
|
|
|
Coltdriver
huviline
Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a
|
postitati 29.10.16 12:51
|
|
|
Kui suur kasu mootorile, jõudlusele on DPFi eemaldus? Kuidas see kütusekulu, häält jne mõjutab?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.10.16 18:39
|
|
|
Kui sa sõidad 70% linna, siis lähebki DPF täis ning nii kui maanteele satud, hakkab põletama. Mitte midagi imelikku pole selles.
Ilma remapita ei mõju jõudlusele mitte kuidagi. Kütusekulu väheneb, häälega ei muutu midagi, kui katt sees on.
Mootorile parem, sest ei lähe diislit õli sisse põletusel ning ei aeta väljalaset jõhkralt kuumaks.
|
|
|
|
Coltdriver
huviline
Registreerunud 06.09.16
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.0Tdi S Line 2013a
|
postitati 09.11.16 09:20
|
|
|
Viimase nädala jooksul 2,0 TDi 130kw kütusekulu teemat uurinud ja tundub, et üleüldiselt ei vasta tehase numbrid reaalsusele ja seda mitte natuke vaid
päris palju.
Enda autoga sai tehtud pikem ots ja tõesti tundus, et DPFi põletus protsess oli pooleli. Peal seda väikseks ajaks kütusekulu vähenes kuid jälle linnas
sõites hüppas uuesti ülesse (mitte linna tõttu vaid suht arvuna võttes). Lisaks on 130kw mootor väga tundlik temperatuuri suhtes, külm mootor on
tunduvalt janusem kui soe ( see kehtib enamus masinate puhul kuid aeglase soojenemise tõttu on jällegi see rohkem nähtav kui näiteks mu eelmise auto
Passat CC 103kw diisel).
Kokkuvõttes võin ölda, et auto ja mootor sõiduomadustelt head kuid tehase reklaamitud kütusekulust olen ikka väga kaugel. Selle põhjal vaatan juba
endale uut masinat ja siin pigem 180kw 3,0 TDi A6
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.16 09:56
|
|
|
Ma ei tea mis tehasekulu sellelt 3.0TDI-lt oodatakse aga minu kogemusel on tehasekulu ja reaalsus paraku väga erinevad asjad.
Siis kui suverehvid veel all olid (255/35/R20) oli vist parim mida ma maanteel nägin 6.6, sealt on 5.2-ni väga pikk maa.
Hetkel all lamellid 225/50/R18 ja alla 10 kulu ma väga ei näe, mul küll lühikesed otsad peamiselt aga see selleks.
Laupäeval kella 16 ajal Piritalt Laagrisse sõites sain lõpuks vist 8.5 ette ja pikemaajaline keskmine on 8.9 hetkel.
Tsitaat: | Algselt postitas: Coltdriver
Selle põhjal vaatan juba endale uut masinat ja siin pigem 180kw 3,0 TDi A6
|
|
|
|
mara6
huviline
Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 200kw 2016
|
postitati 09.11.16 13:04
|
|
|
150kw motol on praegune keskm. 5,8.Aga mul ka 70%mnt.sõit.Suvel on ikkagi üldine keskmine.5,6.Seda ka reaalselt.Mnt kiirus 100 -104.Ja ma ei ole
kerge jalaga.Kütust ostan ainult Statoilist.Rehvid suvel 245/45/18,talvel 225/55/17.See auto on mul esimene ,mille kulu vastab tehase andmetele.
|
|
|