Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 MMI pausid muusikas (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1949)
V.V
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2006 3.0 TDI Quattro S-Line Avant

postitati 26.10.16 15:02 Tsiteeri
Audi A6 C6 MMI pausid muusikas



Tere,

Otsiks targemat nõu siinsest foorumist. Ehk mure järgmine: Audi A6 C6 2006 aasta Bose helisüsteemiga ning kui kuulata kas raadiot või plaati siis on vahepeal selline väike viivitus. Kuulad raadiot siis paariks sekundiks tuleb paus sisse ja siis muusika mängib jälle ilusti edasi. Täpselt sama teema on plaadi pealt muusika mängimisega, lugu läheb pausi peale nii 2eks-3eks sekundiks ja mängib siis jälle edasi täpselt sealt kohast kus pooleli jäi. Jääb selline tunne nagu süsteem otsiks midagi vms. Lihtsalt jube häiriv on kui üritad head heli nautida ja siis umbes 7-15 minutiliste vahedega heli korraks seiskub.

Ehk oskab keegi mingit tarka nõu anda,
Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.10.16 15:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V.V
Tere,

Otsiks targemat nõu siinsest foorumist. Ehk mure järgmine: Audi A6 C6 2006 aasta Bose helisüsteemiga ning kui kuulata kas raadiot või plaati siis on vahepeal selline väike viivitus. Kuulad raadiot siis paariks sekundiks tuleb paus sisse ja siis muusika mängib jälle ilusti edasi. Täpselt sama teema on plaadi pealt muusika mängimisega, lugu läheb pausi peale nii 2eks-3eks sekundiks ja mängib siis jälle edasi täpselt sealt kohast kus pooleli jäi. Jääb selline tunne nagu süsteem otsiks midagi vms. Lihtsalt jube häiriv on kui üritad head heli nautida ja siis umbes 7-15 minutiliste vahedega heli korraks seiskub.

Ehk oskab keegi mingit tarka nõu anda,
Ette tänades


Kaabeldada vaja. Kui comp. prot. on peal, siis cd box näiteks teebki nii, mängib katkendlikult. Raadiot pole kuulnud nii tegevat samas.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.10.16 18:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: V.V
Tere,

Otsiks targemat nõu siinsest foorumist. Ehk mure järgmine: Audi A6 C6 2006 aasta Bose helisüsteemiga ning kui kuulata kas raadiot või plaati siis on vahepeal selline väike viivitus. Kuulad raadiot siis paariks sekundiks tuleb paus sisse ja siis muusika mängib jälle ilusti edasi. Täpselt sama teema on plaadi pealt muusika mängimisega, lugu läheb pausi peale nii 2eks-3eks sekundiks ja mängib siis jälle edasi täpselt sealt kohast kus pooleli jäi. Jääb selline tunne nagu süsteem otsiks midagi vms. Lihtsalt jube häiriv on kui üritad head heli nautida ja siis umbes 7-15 minutiliste vahedega heli korraks seiskub.

Ehk oskab keegi mingit tarka nõu anda,
Ette tänades


Kaabeldada vaja. Kui comp. prot. on peal, siis cd box näiteks teebki nii, mängib katkendlikult. Raadiot pole kuulnud nii tegevat samas.


Telefoni plokk on äkki vett saanud juhi jalgade all. On korra olnud sama jama. Seda teeb siis mõni vigane plokk mis valguskaabli ringis pesitseb. Vigu ei pruugi olla vaja proovida erinevaid komponete vahelt ära ühendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V.V
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2006 3.0 TDI Quattro S-Line Avant

postitati 08.11.16 15:21 Tsiteeri


Tere,
Tänaseks siis diagnostikas käidud ning vead mis välja tulid ning mida kustutada ei andnud on järgmised:

Infotainment- Telephone
01042- Control module; not coded
-No symptom
-Permanent

Convenience system- Diagnose
01699- Central locking motor, boot lid
- Short circuit to ground or open circuit
- Permanent

Ehk siis jällegi oodatud targemate nõu, kas siis esimese puhul ongi tegemist selle vigase telefoni plokkiga? Kui ja siis millised oleksid võimalused, kuidas üldse sellele vidinale täpsemalt ligi pääseb, nii palju kui ise olen uurinud pole asukohta veel suutnud tuvastada.
Samuti huvitaks see teine viga ka mis välja tuli.

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.11.16 15:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: V.V
Tere,

Otsiks targemat nõu siinsest foorumist. Ehk mure järgmine: Audi A6 C6 2006 aasta Bose helisüsteemiga ning kui kuulata kas raadiot või plaati siis on vahepeal selline väike viivitus. Kuulad raadiot siis paariks sekundiks tuleb paus sisse ja siis muusika mängib jälle ilusti edasi. Täpselt sama teema on plaadi pealt muusika mängimisega, lugu läheb pausi peale nii 2eks-3eks sekundiks ja mängib siis jälle edasi täpselt sealt kohast kus pooleli jäi. Jääb selline tunne nagu süsteem otsiks midagi vms. Lihtsalt jube häiriv on kui üritad head heli nautida ja siis umbes 7-15 minutiliste vahedega heli korraks seiskub.

Ehk oskab keegi mingit tarka nõu anda,
Ette tänades


Kaabeldada vaja. Kui comp. prot. on peal, siis cd box näiteks teebki nii, mängib katkendlikult. Raadiot pole kuulnud nii tegevat samas.


Telefoni plokk on äkki vett saanud juhi jalgade all. On korra olnud sama jama. Seda teeb siis mõni vigane plokk mis valguskaabli ringis pesitseb. Vigu ei pruugi olla vaja proovida erinevaid komponete vahelt ära ühendada.


Jah,ka minul on ette tulnud telefoniploki viga ja käitus samuti katkendliku heliga.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.16 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V.V
Kui ja siis millised oleksid võimalused, kuidas üldse sellele vidinale täpsemalt ligi pääseb, nii palju kui ise olen uurinud pole asukohta veel suutnud tuvastada.
Samuti huvitaks see teine viga ka mis välja tuli.
Ette tänades



Kas universaal kere?

Edit: Ajasin UK teemaga segi, meil siis vasaku ehk juhiistme all:)

Elsast:
Removing and installing telephone transmitter and receiver unit -R36-
Telephone transmitter and receiver unit -R36- is located in front of front seat (left-side) beneath floor covering.

UK teemast:
Ignoreeri sõna passenger:
Removal

1 Remove the trim cover on the side of the seat that is over the seat belt.
2 Disconnect the seat belt from the seat.
3 Move the passenger seat all the way up and back.
4 Remove the front seat frame end protectors.
5 Using a 10mm multi spline socket remove the front seat frame bolts from both sides.
6 Move the seat all the way forward.
7 Using a 10mm multi spline socket remove the rear seat frame bolts from both sides.
8 Move the seat to a central position (this makes it easier to remove the seat form the car in a later step.
9 Disconnect the earth strap from the battery and ensure it can not accidently recreate a path to ground.
10 Tip the seat backwards on its frame and remove the cover from beneath the seat that protects all of the seat electrical connectors, remove said connectors and the cable strain relief clip.
11 Place some carpet/foam or similar close to the car, lift the seat out of the car and place on the foam the seat, being mindful not to rest the frame on the wires.
12 Remove the B-Post trim panels. First the upper one by pulling at its lowest point. Then the lower one by pulling at its highest point, once detached at the top pull the trim panel vertically upwards.
13 Remove the front sill trim panel by lifting gently from the rear working forward.
14 Unhook the carpet and gain access to the black plastic box that the BT module is in.
15 Using a flat bladed screwdriver release the catches on one side of the equipment box so that you can remove the lid.
16 Carefully remove the fibre obtic cable from the unit. DO NOT BEND THE FO CABLE! they damage easy if you take the bend radius too small.
17 Release the white lever on the electrical multiplug and remove from BT unit.
18 Take BT module with BT aerial attached out of the car.
19 Transfer the BT aerial to the new BT unit.

Rebuilding

1 Carefully reconnect the FO Cable and the Electrical Multiplug to the new BT unit.
2 Reconnect the battery.
3 Test to see if the radio, CD, Nav systems work, mine all did. My telephone did not work at this stage as it was yet to be coded with VCDS to the car.
4 Disconnect, once more, the earth strap from the battery and ensure it can not accidently recreate a path to ground.
5 Replace the lid to the equipment box and relocate it into position.
6 Smooth down the carpet and rehook it over the tabs on the sill.
7 Replace the front sill trim panel, working from the front backwards. Make sure the rubber seal is on the outside.
8 Replace the lower B-Post trim, Insert bottom clips first then lever top ones in by pushing FIRMLY. Again ensure the rubber seal is on the outside.
9 Replace the upper B-Post trim, Insert top clips first then lever bottom ones in by pushing FIRMLY. Again ensure the rubber seal is on the outside. The most difficult part of this was making sure to line up the seat belt height adjuster.
10 Lift the seat back into the car.
11 Tip the seat backwards on its frame and reconnect the seat electrical connectors and the cable strain relief clip.
12 Locate the seat frame by the dowels in the frame.
13 Reconnect the battery.
14 Move the passenger seat all the way up and back.
15 Using a 10mm multi spline socket replace the front seat frame bolts on both sides, use a torque wrench set to 50Nm.
16 Replace the front seat frame end protectors.
17 Move the seat all the way forward.
18 Using a 10mm multi spline socket replace the rear seat frame bolts on both sides, use a torque wrench set to 50Nm.
19 Reconnect the seat belt to the seat. Make triple sure you have done this correctly!
20 Replace the seat trim cover over the seat belt.
21 Replace the cover beneath the seat that protects all of the seat electrical connectors.

Recoding

1 With the engine running or battery charger attached connect VCDS and run a Optical Bus check. All should be OK for both Electrical and Optical.
2 Run an Auto-Scan. I had many faults showing because I had turned on the ignition with out the seat connected ie airbags, seat heaters etc etc.
3 If content you can explain all of the codes, clear them down and rescan. You should see under controller 77 - Telephone the following:
Address 77: Telephone Labels: 4E0-910-336.lbl
Part No SW: 4E0 910 336 M HW: 4E0 862 335
Component: Handyvorb2 H16 1130
Revision: 00000000 Serial number: 00000005088996
Coding: 0000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2C5C8146F663
No fault code found.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V.V
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2006 3.0 TDI Quattro S-Line Avant

postitati 08.11.16 19:34 Tsiteeri


Tegu universaaliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.11.16 19:38 Tsiteeri


Niisama turuuringu seisukohalt küsin, et mis see diagnostika maksis?
Tsitaat:
Algselt postitas: V.V
Tere,
Tänaseks siis diagnostikas käidud ning vead mis välja tulid ning mida kustutada ei andnud on järgmised:

Infotainment- Telephone
01042- Control module; not coded
-No symptom
-Permanent

Convenience system- Diagnose
01699- Central locking motor, boot lid
- Short circuit to ground or open circuit
- Permanent

Ehk siis jällegi oodatud targemate nõu, kas siis esimese puhul ongi tegemist selle vigase telefoni plokkiga? Kui ja siis millised oleksid võimalused, kuidas üldse sellele vidinale täpsemalt ligi pääseb, nii palju kui ise olen uurinud pole asukohta veel suutnud tuvastada.
Samuti huvitaks see teine viga ka mis välja tuli.

Ette tänades



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V.V
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2006 3.0 TDI Quattro S-Line Avant

postitati 09.11.16 14:09 Tsiteeri


Diagnostika läks maksma 5 euri, tegijaks eraisik ning kasutas Delphi diagnostikaseadet koos sama tarkvaraga. Ütlen ära, et väga suur asjatundja ei olnud aga no vähemasti nägin ära mis on ja tühjad vead said ajust kustutatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]