Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 AFN ei käivitu nii nagu peaks (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3065)
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 12.10.16 21:03 Tsiteeri
1.9 AFN ei käivitu nii nagu peaks



Tervist.

Mure siis nimelt järgmine, et esimeste külmakraadidega pole enam asi see, mis soojade ilmadega oli. Tekkinud on pikem käivitus, mis sest, et kõik vajalik enne talve välja vahetatud või ära kontrollitud, jutt käib uutest filtritest, uuest akust, uuest tagasivoolu klapist (mille alla läks topelt tihend, et õhku ei tõmbaks), eelsüüte küünlad (toide ilusti kõigil 4-l peal, kui tembi anduril juhe järelt ning takistus jääb sinna vahemiku kus olema peab) jne. Nimelt mida peaks veel kontrollima? Pihusteid ja pumpa arvutiga vaatama? Mis nende numbrid olema peaks? Teen hommikul ka liikuva pildi käivitamisest.

Tänud juba ette ära.

Kermo144


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 12.10.16 21:43 Tsiteeri


Kuidas süüde on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 12.10.16 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madman
Kuidas süüde on?

Süüte kohta ei oska hetkel midagi kommenteerida, reede koju jõuan siis panen kaabli sappa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 13.10.16 11:00 Tsiteeri


Liikuv pilt hommikul: https://www.youtube.com/watch?v=o9Hnk-3B1eE&feature=youtu.be


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkunter
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Quattro

postitati 13.10.16 11:54 Tsiteeri


Netis peaks olemas olema, et mis normaalsed arvud peaksid pihustitel olema.
Edit: väike lõik pihustite kohta mis leidsin. Juba 10%-line kütuse surve langus ühes pihustis võib kaasa tuua probleemid külmkäivitamisel, ebaühtlust mootori töötamisel tühikäigul, võimsusekadu ning kütusekulu ja heitgaaside suurenemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 14.10.16 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kkunter
Netis peaks olemas olema, et mis normaalsed arvud peaksid pihustitel olema.
Edit: väike lõik pihustite kohta mis leidsin. Juba 10%-line kütuse surve langus ühes pihustis võib kaasa tuua probleemid külmkäivitamisel, ebaühtlust mootori töötamisel tühikäigul, võimsusekadu ning kütusekulu ja heitgaaside suurenemist.

Pihustid jäid kõik normaalsuse piiridesse, kõige suurema miinusega oli -0,24mg/str?
Tegin ka ühe video süütest, kas mitte ei peaks jääma sinise ja rohelise "kriipsu" vahele?

https://www.youtube.com/watch?v=K0EneKADTU8&feature=youtu.be


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
huviline



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 14.10.16 13:55 Tsiteeri


Süüde korralikult mööda. Sellel mootoril ei näe pihustite kohta midagi, see umbkaunde arvutatud kogus mis näitab. Süüde paika ja pill käib nagu kell.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 14.10.16 15:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Süüde korralikult mööda. Sellel mootoril ei näe pihustite kohta midagi, see umbkaunde arvutatud kogus mis näitab. Süüde paika ja pill käib nagu kell.

Minu meelest käib praegu ka nagu kell, kuid külmkäivitus just jamps. Suur küsimus: kuidas süüde paika saada? Haamri meetodil, arvutiga või peab hammastega mängima hakkama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 14.10.16 18:02 Tsiteeri


http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

Lehe lõpus on video, kus näitab süüte muutmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 15.10.16 15:21 Tsiteeri


Nii lihtne see timmimine polnud, aga tuli 4 polti lahti keerata ja pumpa mootori poole vähe nihutada. Sain asja praegu küll parajaks. Eks hommikul näeb kuidas käitub. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 15.10.16 16:12 Tsiteeri


Tere. Enda autol sama probleem. Hommikuti pikk käivitus. Nüüd tegelikult ka juba siis, kui auto on mingi 5-7h seisnud. Ketrab lihtsalt tühja mingi 15 sekundit umbes, enne kui tööle kargab. Pole praegusest käivitusest videot teinud. Lisan siia ühe jaanuarikuu käivituse. Külma oli siis vast -10 kraadi kuskil. Imelik on see ka veel, et nt täna hommikul käivitus ilusti aga eile läks samamoodi käima nagu allolevas videos. Kas pihustid tuksis? Ülemine pilt sooja mootoriga, alumine külma mootoriga.

https://www.youtube.com/watch?v=lN_ZcsDJI6Q

https://www.upload.ee/image/6252136/soe1.jpg

https://www.upload.ee/image/6252140/kulm1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 15.10.16 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maiko26v6
Tere. Enda autol sama probleem. Hommikuti pikk käivitus. Nüüd tegelikult ka juba siis, kui auto on mingi 5-7h seisnud. Ketrab lihtsalt tühja mingi 15 sekundit umbes, enne kui tööle kargab. Pole praegusest käivitusest videot teinud. Lisan siia ühe jaanuarikuu käivituse. Külma oli siis vast -10 kraadi kuskil. Imelik on see ka veel, et nt täna hommikul käivitus ilusti aga eile läks samamoodi käima nagu allolevas videos. Kas pihustid tuksis? Ülemine pilt sooja mootoriga, alumine külma mootoriga.

https://www.youtube.com/watch?v=lN_ZcsDJI6Q

https://www.upload.ee/image/6252136/soe1.jpg

https://www.upload.ee/image/6252140/kulm1.jpg

Eelsüütega ikka kõik korras? Suvel kuidas käivitus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 15.10.16 17:11 Tsiteeri


Suve alguses oli kõik justkui ok, aga suve lõpus soojade ilmadega oli sama probleem. Mõni päev käivitus ilusti ja siis jälle paar-kolm päeva hiljem jälle pidi ketrama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.9 81kw

postitati 15.10.16 20:03 Tsiteeri


Maiko26v6 mootori hääl on väga erilise kõlaga ning kas nukk viga saanud pole?

Sellist häält teeb kulunud nukk. https://www.youtube.com/watch?v=3ber08mvVII

Ning videos tundus täitsa sarnane olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 16.10.16 06:03 Tsiteeri


Koha peal käies on tõesti sarnane hääl. Pöördeid tõstes sellist kloppimist mul sisse ei tule. Nukka kontrollinud ei ole. Auto käinud ka korduvalt remondis. Kuna klapikambrinaane vahelt lekkis õli, siis kõrvaldati leke. Kaas lekkis üsna tugevalt ja pidi ette võtma ka hammasrihma vahetuse, sest rihm oli õlist läbi imbunud. Tandempump ka lekkis ja tihendi vahetus enam ei aidanud. Sai pandud uus (kasutatud) pump. Käivituse koha pealt ei osatud midagi tarka öelda. Unustasin veel mainida, et nüüd neli hommikut on külma mootoriga kiirendades 2000-3000 pöörde vahel terve auto värisenud. Kui mootor juba soojem on siis seda enam ei esine. Kuidas need pihusti näidud tunduvad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 16.10.16 14:13 Tsiteeri


Täna hommikul käivitus ilusti. Sõitsin 15km ja auto jäi neljaks tunniks seisma ning pärast seda käivitus jälle ilusti. Auto töötas koha peal kuskil ühe minuti ja siis jätsin seisma. Seisis umbes 10 min. Järgnev käivitus on videos. Peale seda pikka ketramist lasin töötada kuskil paar minutit ning lasin jälle 10 min seista. Täpselt sama asi kordus. Kui auto seisis 5min siis oli käivitus natukene parem. Võib mõnda Tartus asuvat pädevat remonditöökoda soovitada :)
https://www.youtube.com/watch?v=XwIB6nFITeA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 16.10.16 19:27 Tsiteeri


Minul endal vist mure lahenes tõesti. Täna käivitus hommikul nii nagu peab. :P
Aga Maiko, sul tõesti teeb mootor imeliku häält. Peaksid mõne teadja tüübi juurde tõesti viima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 16.10.16 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maiko26v6
Täna hommikul käivitus ilusti. Sõitsin 15km ja auto jäi neljaks tunniks seisma ning pärast seda käivitus jälle ilusti. Auto töötas koha peal kuskil ühe minuti ja siis jätsin seisma. Seisis umbes 10 min. Järgnev käivitus on videos. Peale seda pikka ketramist lasin töötada kuskil paar minutit ning lasin jälle 10 min seista. Täpselt sama asi kordus. Kui auto seisis 5min siis oli käivitus natukene parem. Võib mõnda Tartus asuvat pädevat remonditöökoda soovitada :)
https://www.youtube.com/watch?v=XwIB6nFITeA

vaheta pihusti tihendid esimese asjana ära.


Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 17.10.16 16:10 Tsiteeri


Läks diisel abc-sse. Eks varsti kuulda ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 18.10.16 15:41 Tsiteeri


Sain auto kätte täna. 90€ eest sain siis teada, et teine pihusti on jahe ja silindrite kompressioon on korras. Väidetavalt pidi kõigil 35bari kanti olema ja kõik üsna võrdsed. Ühesõnaga targemaks ei saanud jälle. Tuleb kuskilt kasutatud pihustit otsima hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maiko26v6
huviline



Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM

postitati 20.10.16 15:36 Tsiteeri


Otsustasin veel proovida mingit diiselkütuse lisandit, et ehk muudab see veel miskit. Valisin proovimiseks karla auto diiselkütuse lisandi (Stanadyne „Perfomance Formula“). Lisasin 250ml lisandit 30L kütusele ja sõitsin sellega umbes 300km. Viskasin täna uuesti kaabli taha, sest siiamaani pole käivitumisega mingeid probleeme olnud. Sõitsin mootori töösoojaks ja jäin siis seisma. Mootor hakkas tühikäigul imelikult värisema\pudistama. Pihusti näidud olid ka maru paigast (esimene pilt) ja mootori alla tekkis uus veakood (teine pilt). Kustutasin koodi ja tegin 5km ringi, andes autole vähe rohkem kuuma\pöördeid. Pihusti näidud muutusid oluliselt paremaks (viimane pilt). Miks need näidud niimoodi kõiguvad? Vahel on korras ja vahel mitte. On see pihusti siis õhtal või mitte? Äkki oli pihusti ots mingi jamaga koos ja nüüd lisand seal leotab seda sodi sealt lahti?

https://www.upload.ee/image/6267428/soe1.jpg

https://www.upload.ee/image/6267461/veakood.jpg

https://www.upload.ee/image/6267462/soe_peale_kuuma_andmist.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]