Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 12.10.16 21:03
|
|
|
1.9 AFN ei käivitu nii nagu peaks
Tervist.
Mure siis nimelt järgmine, et esimeste külmakraadidega pole enam asi see, mis soojade ilmadega oli. Tekkinud on pikem käivitus, mis sest, et kõik
vajalik enne talve välja vahetatud või ära kontrollitud, jutt käib uutest filtritest, uuest akust, uuest tagasivoolu klapist (mille alla läks topelt
tihend, et õhku ei tõmbaks), eelsüüte küünlad (toide ilusti kõigil 4-l peal, kui tembi anduril juhe järelt ning takistus jääb sinna vahemiku kus olema
peab) jne. Nimelt mida peaks veel kontrollima? Pihusteid ja pumpa arvutiga vaatama? Mis nende numbrid olema peaks? Teen hommikul ka liikuva pildi
käivitamisest.
Tänud juba ette ära.
Kermo144
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 12.10.16 21:43
|
|
|
Kuidas süüde on?
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 12.10.16 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Kuidas süüde on? |
Süüte kohta ei oska hetkel midagi kommenteerida, reede koju jõuan siis panen kaabli sappa.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
|
kkunter
huviline
Registreerunud 31.08.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 13.10.16 11:54
|
|
|
Netis peaks olemas olema, et mis normaalsed arvud peaksid pihustitel olema.
Edit: väike lõik pihustite kohta mis leidsin. Juba 10%-line kütuse surve langus ühes pihustis võib kaasa tuua probleemid külmkäivitamisel, ebaühtlust
mootori töötamisel tühikäigul, võimsusekadu ning kütusekulu ja heitgaaside suurenemist.
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 14.10.16 13:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kkunter
Netis peaks olemas olema, et mis normaalsed arvud peaksid pihustitel olema.
Edit: väike lõik pihustite kohta mis leidsin. Juba 10%-line kütuse surve langus ühes pihustis võib kaasa tuua probleemid külmkäivitamisel, ebaühtlust
mootori töötamisel tühikäigul, võimsusekadu ning kütusekulu ja heitgaaside suurenemist. |
Pihustid jäid kõik normaalsuse piiridesse, kõige suurema miinusega oli -0,24mg/str?
Tegin ka ühe video süütest, kas mitte ei peaks jääma sinise ja rohelise "kriipsu" vahele?
https://www.youtube.com/watch?v=K0EneKADTU8&feature=youtu.be
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 14.10.16 13:55
|
|
|
Süüde korralikult mööda. Sellel mootoril ei näe pihustite kohta midagi, see umbkaunde arvutatud kogus mis näitab. Süüde paika ja pill käib nagu kell.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 14.10.16 15:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Süüde korralikult mööda. Sellel mootoril ei näe pihustite kohta midagi, see umbkaunde arvutatud kogus mis näitab. Süüde paika ja pill käib nagu kell.
|
Minu meelest käib praegu ka nagu kell, kuid külmkäivitus just jamps. Suur küsimus: kuidas süüde paika saada? Haamri meetodil, arvutiga või peab
hammastega mängima hakkama?
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 15.10.16 15:21
|
|
|
Nii lihtne see timmimine polnud, aga tuli 4 polti lahti keerata ja pumpa mootori poole vähe nihutada. Sain asja praegu küll parajaks. Eks hommikul
näeb kuidas käitub.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 15.10.16 16:12
|
|
|
Tere. Enda autol sama probleem. Hommikuti pikk käivitus. Nüüd tegelikult ka juba siis, kui auto on mingi 5-7h seisnud. Ketrab lihtsalt tühja mingi 15
sekundit umbes, enne kui tööle kargab. Pole praegusest käivitusest videot teinud. Lisan siia ühe jaanuarikuu käivituse. Külma oli siis vast -10 kraadi
kuskil. Imelik on see ka veel, et nt täna hommikul käivitus ilusti aga eile läks samamoodi käima nagu allolevas videos. Kas pihustid tuksis? Ülemine
pilt sooja mootoriga, alumine külma mootoriga.
https://www.youtube.com/watch?v=lN_ZcsDJI6Q
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 15.10.16 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maiko26v6
Tere. Enda autol sama probleem. Hommikuti pikk käivitus. Nüüd tegelikult ka juba siis, kui auto on mingi 5-7h seisnud. Ketrab lihtsalt tühja mingi 15
sekundit umbes, enne kui tööle kargab. Pole praegusest käivitusest videot teinud. Lisan siia ühe jaanuarikuu käivituse. Külma oli siis vast -10 kraadi
kuskil. Imelik on see ka veel, et nt täna hommikul käivitus ilusti aga eile läks samamoodi käima nagu allolevas videos. Kas pihustid tuksis? Ülemine
pilt sooja mootoriga, alumine külma mootoriga.
https://www.youtube.com/watch?v=lN_ZcsDJI6Q
|
Eelsüütega ikka kõik korras? Suvel kuidas käivitus?
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 15.10.16 17:11
|
|
|
Suve alguses oli kõik justkui ok, aga suve lõpus soojade ilmadega oli sama probleem. Mõni päev käivitus ilusti ja siis jälle paar-kolm päeva hiljem
jälle pidi ketrama.
|
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 15.10.16 20:03
|
|
|
Maiko26v6 mootori hääl on väga erilise kõlaga ning kas nukk viga saanud pole?
Sellist häält teeb kulunud nukk. https://www.youtube.com/watch?v=3ber08mvVII
Ning videos tundus täitsa sarnane olevat.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 16.10.16 06:03
|
|
|
Koha peal käies on tõesti sarnane hääl. Pöördeid tõstes sellist kloppimist mul sisse ei tule. Nukka kontrollinud ei ole. Auto käinud ka korduvalt
remondis. Kuna klapikambrinaane vahelt lekkis õli, siis kõrvaldati leke. Kaas lekkis üsna tugevalt ja pidi ette võtma ka hammasrihma vahetuse, sest
rihm oli õlist läbi imbunud. Tandempump ka lekkis ja tihendi vahetus enam ei aidanud. Sai pandud uus (kasutatud) pump. Käivituse koha pealt ei osatud
midagi tarka öelda. Unustasin veel mainida, et nüüd neli hommikut on külma mootoriga kiirendades 2000-3000 pöörde vahel terve auto värisenud. Kui
mootor juba soojem on siis seda enam ei esine. Kuidas need pihusti näidud tunduvad?
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 16.10.16 14:13
|
|
|
Täna hommikul käivitus ilusti. Sõitsin 15km ja auto jäi neljaks tunniks seisma ning pärast seda käivitus jälle ilusti. Auto töötas koha peal kuskil
ühe minuti ja siis jätsin seisma. Seisis umbes 10 min. Järgnev käivitus on videos. Peale seda pikka ketramist lasin töötada kuskil paar minutit ning
lasin jälle 10 min seista. Täpselt sama asi kordus. Kui auto seisis 5min siis oli käivitus natukene parem. Võib mõnda Tartus asuvat pädevat
remonditöökoda soovitada
https://www.youtube.com/watch?v=XwIB6nFITeA
|
|
|
Kermo144
huviline
Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 Hitler
|
postitati 16.10.16 19:27
|
|
|
Minul endal vist mure lahenes tõesti. Täna käivitus hommikul nii nagu peab.
Aga Maiko, sul tõesti teeb mootor imeliku häält. Peaksid mõne teadja tüübi juurde tõesti viima.
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 16.10.16 21:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maiko26v6
Täna hommikul käivitus ilusti. Sõitsin 15km ja auto jäi neljaks tunniks seisma ning pärast seda käivitus jälle ilusti. Auto töötas koha peal kuskil
ühe minuti ja siis jätsin seisma. Seisis umbes 10 min. Järgnev käivitus on videos. Peale seda pikka ketramist lasin töötada kuskil paar minutit ning
lasin jälle 10 min seista. Täpselt sama asi kordus. Kui auto seisis 5min siis oli käivitus natukene parem. Võib mõnda Tartus asuvat pädevat
remonditöökoda soovitada
https://www.youtube.com/watch?v=XwIB6nFITeA |
vaheta pihusti tihendid esimese asjana ära.
Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
|
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 17.10.16 16:10
|
|
|
Läks diisel abc-sse. Eks varsti kuulda ole.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 18.10.16 15:41
|
|
|
Sain auto kätte täna. 90€ eest sain siis teada, et teine pihusti on jahe ja silindrite kompressioon on korras. Väidetavalt pidi kõigil 35bari kanti
olema ja kõik üsna võrdsed. Ühesõnaga targemaks ei saanud jälle. Tuleb kuskilt kasutatud pihustit otsima hakata.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 20.10.16 15:36
|
|
|
Otsustasin veel proovida mingit diiselkütuse lisandit, et ehk muudab see veel miskit. Valisin proovimiseks karla auto diiselkütuse lisandi (Stanadyne
„Perfomance Formula“). Lisasin 250ml lisandit 30L kütusele ja sõitsin sellega umbes 300km. Viskasin täna uuesti kaabli taha, sest siiamaani pole
käivitumisega mingeid probleeme olnud. Sõitsin mootori töösoojaks ja jäin siis seisma. Mootor hakkas tühikäigul imelikult värisema\pudistama. Pihusti
näidud olid ka maru paigast (esimene pilt) ja mootori alla tekkis uus veakood (teine pilt). Kustutasin koodi ja tegin 5km ringi, andes autole vähe
rohkem kuuma\pöördeid. Pihusti näidud muutusid oluliselt paremaks (viimane pilt). Miks need näidud niimoodi kõiguvad? Vahel on korras ja vahel mitte.
On see pihusti siis õhtal või mitte? Äkki oli pihusti ots mingi jamaga koos ja nüüd lisand seal leotab seda sodi sealt lahti?
|
|
|