Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 3.3TDI Quattro - 2002 - MÜÜDUD!! (Vastuseid: 48 | Vaatamisi: 11222)
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 12.10.16 13:35 Tsiteeri
Audi A8 3.3TDI Quattro - 2002 - MÜÜDUD!!



Olen päris mitu aastat tahtnud omale ühte A8-t.
Eile sai siis see soov täidetud. Auto on 2016 juulis eestis arvele võetud ning mina siis tänasest teine omanik.
Auto andmed:
väljalaske aasta: 01.2002
Mootor: 3.3TDI V8 165kw 32V
Käigukast: Automaat (vist Tiptronic, 5käiku)
Kütus: diisel
Vedav sild: nelikvedu (Quattro)
Värvus: Ming Blue - LZ5L
Sisu: hele/beez nahk - N5D = Valcona leather
navi värvilise ekraaniga
analog tv
6ne cd-box
parkimis andurid nii ees kui taga
bose helisüsteem
esimesed istmed täiselektrilised
klapitavad välis peeglid
ise tumenev tahavaate peegel
pakett klaasid külgedel
tagumised küljeklaasid toonitud
R18 audi valuveljed
esimesed udutuled
tulede pesurid
kärukonksu valmidus(teisaldatav konks puudub)
sportrool tiptronic nupudega
servotronic
lamineeritud solar esiklaas
puit dekoor liistud
parempoolne suur peegel
jne.

Hetkel asjad mis vajavad tähelepanu:
uued rehvid(esimesed on pooltühjad olnud ning nüüd küljed pikki rehvi mõrades)
mootori temperatuuri ei taha koguaeg näidata
mõned salongi nupud uued panna
ja salongi valgustus korralikult toimima saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 12.10.16 19:06 Tsiteeri


Kena masin, näeb hea välja. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 12.10.16 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aloha
Kena masin, näeb hea välja. :)

Tänud, endale meeldivad just istmed mis on ikka eriti pehmed võrreldes tavalise nahkistmega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 12.10.16 20:34 Tsiteeri
Veakoodid



Sai siis päeval juhe sappa pandud ning tulemus siis:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 4D0 907 409 C
Component: 3.3l/4VTEDC G400AG D05
Coding: 00016
Shop #: WSC 02314

4 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - Intermittent
17569 - Manifold Temp Sensor (G72)
P1161 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
17577 - Mass Air Flow Sensor 2 (G246)
P1169 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-820-043-MYX.lbl
Part No: 4D0 820 043 P
Component: A8-Klimavollautomat D13
Coding: 00083
Shop #: WSC 02314

3 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-00 - Blocked or No Voltage
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
79-00 - Please Check Fault Codes
00734 - Potentiometer in Central Vent (G142)
30-00 - Open or Short to Plus

Address 11: Engine II Labels: Redir Fail!
Part No: 4D0 907 409 D
Component: 3.3l/4VTEDC 0000AG D05
Coding: 00016
Shop #: WSC 02314

5 Faults Found:
19472 - Fuel Bypass Valve (N312)
P3016 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
16719 - Crankshaft Position Sensor (G28)
P0335 - 35-00 - Malfunction
19468 - Relay for Fuel Pump 2 (J49)
P3012 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
P1237 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17687 - Valve for Fuel Metering (N290)
P1279 - 35-00 - Open or Short to Ground

Address 17: Instruments Labels: 4D0-919-033-MYX.lbl
Part No: 4D0 919 033 CL
Component: KOMBI+WEGFAHRS.VDO D37
Coding: 00180
Shop #: WSC 00860

2 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-00 - Open or Short to Plus

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
Part No: 8L0 862 257 Q
Component: CV-Pump D17
Coding: 15179
Shop #: WSC 02314

5 Faults Found:
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
00991 - Interior Lights
28-00 - Short to Plus
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
01134 - Alarm Horn (H12)
49-00 - No Communications

Kui kellegil on mõnda head näpunäidet mõne vea kohta oleksin väga tänulik õpetussõnade üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 12.10.16 21:51 Tsiteeri


Kõik vead viitavad Intermittent ehk mitte püsivale veale. Lae aku korralikult täis ja vaata mõne aja pärast uuesti. Eelnevalt kustuta vead loomulikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 13.10.16 18:56 Tsiteeri


Täna said uued lamellid alla pandud. On küll veidi vara, kuid vanad rehvid külgedelt mõrades ja tundub et pooltühjade rehvidega ringi sõidetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 13.10.16 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kõik vead viitavad Intermittent ehk mitte püsivale veale. Lae aku korralikult täis ja vaata mõne aja pärast uuesti. Eelnevalt kustuta vead loomulikult.

Selge. Peab vaatama jh mis seisus see aku seal on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.10.16 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kõik vead viitavad Intermittent ehk mitte püsivale veale. Lae aku korralikult täis ja vaata mõne aja pärast uuesti. Eelnevalt kustuta vead loomulikult.


No ma ei tea, püsiv on ikka permanent.

Edit: sorry, suuremat telefoni vaja vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 13.10.16 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kõik vead viitavad Intermittent ehk mitte püsivale veale. Lae aku korralikult täis ja vaata mõne aja pärast uuesti. Eelnevalt kustuta vead loomulikult.


No ma ei tea, püsiv on ikka permanent.

Loe hoolikamalt! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 14.10.16 08:46 Tsiteeri


See mis sul seal klaasiall piniseb on mul pagassis korras(remonditud) variant olemas.
Oli plaan endal ära vahetada, aga kahjuks jooksis põder enne autole ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 14.10.16 08:48 Tsiteeri


Naljakas on vaadata, kui palju veakoode on ikka just ostetud auto puhul.
Minu autol ei olnud isegi peale avariid mitte ühtegi veakoodi mälus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 14.10.16 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Naljakas on vaadata, kui palju veakoode on ikka just ostetud auto puhul.
Minu autol ei olnud isegi peale avariid mitte ühtegi veakoodi mälus.

Enda Phaetonil oli samuti terve A4 paber vigu täis. Kuid 99% olid kõik vead tingitud pehmetest akudest. Uued ja täislaetud akud peale, veakoodid kustutada ja järele jäid vaid reaalsed (2tk) viga. Eks need seisvad autod ja nende akud hakkavad mingi hetk "lolli" mängima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 14.10.16 14:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
See mis sul seal klaasiall piniseb on mul pagassis korras(remonditud) variant olemas.
Oli plaan endal ära vahetada, aga kahjuks jooksis põder enne autole ette.

Oskad sa mulle õelda mis sai see seal on? Ja pane sõnumitesse enda oma müügi hind :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 16.10.16 16:56 Tsiteeri


Sai siis nädalavahetusel veidi autoga tutvust tehtud ja uuritud igasugu nurgataguseid.
Tundub, et auto on kunagi avariis osalenud juhipoolse tagumise nurgaga. Seal on näha paranduse jälgi ning see kast kus võimendi asub on ka nurgast mõrades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 16.10.16 20:36 Tsiteeri
webasto



Küsimus suurele ringile soses webastoga.
Webasto on olemas ja ühendatud kuid tööle pole siiani seda saanud.
Ei ole mul ukse küljes ka pulti(võimalik, et ei peagi olema) ning ka displei menüüs pole selle kohta mingit kirjet.
Kas tuleb ehk kaabliga asi autole selgeks teha ennem? samuti vcds ei saa ahjuga ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 17.10.16 13:21 Tsiteeri


Ainult läpakast ei piisa, et tööle saada. Kui ta seal on sõidusoojendina, siis tuleb vedada 2 juhet webastost kellaplokki üks vist oli kliimaplokki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 17.10.16 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raimo21
Ainult läpakast ei piisa, et tööle saada. Kui ta seal on sõidusoojendina, siis tuleb vedada 2 juhet webastost kellaplokki üks vist oli kliimaplokki.

Tänud. ega sul ei ole mingeid skeeme või linki selle ühendamisest ja hiljem programmeerimisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 17.10.16 15:31 Tsiteeri


Kahjuks need puuduvad, kuna endal oli see lahendus juba teostatud. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 22.10.16 19:51 Tsiteeri


Täna viisin auto siis termostaadi vahetusse ja homme peaks siis juba sooja autoga ringi sõita saama :)
Lisaks leidsin uue kasutatud tsirkulatsiooni pumba ning kliima servomootorid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 22.10.16 23:44 Tsiteeri


Termostaadi vahetus sama too, mis rihmavahetus. Lähevad ka uued rihmad, rullid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 23.10.16 17:14 Tsiteeri


Hetkel jäi rihm ja rullid vanad. Nende rihmade peale mõtlesin liiga hilja ja laupäeval ei olnud enam kuskilt neid võtta. Tähtsam oli termostaat lasta vahetada,et saaks sooja tuppa, mis ka õnnestus.
Sai ka kõik salongiahju mootorid omale soetatud, saab ka siis selle vigase mootori välja vahetada ning ülejäänud jäävad reservi riiulisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 30.10.16 09:37 Tsiteeri


Sai piduri õli ära värskendatud. Vana õli oli täiesti must, mis välja tuli.
Täna vaja veel uus pistik antenni juhtmetele külge joota.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raul55
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 30.10.16 11:08 Tsiteeri


Need roolialused juhtmed tunduvad olema webastoga seotud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 30.10.16 17:42 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 05.11.16 16:42 Tsiteeri


Sai ennast lõpuks kätte võetud ning esimesed välimised pooltelje kaitsekummid ära vahetatud. Lähiajal vaja ka parem pooltele ots üldse uus panna, oli näha et kulunud ning rool välja keerates on tunda et poob juba õrnalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 76.1% - SQL: 23.9%]