veix2
huviline
Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.0tdi 2005a.
|
postitati 11.10.16 07:32
|
|
|
A8 4.0 tdi jälle ketid
Ketid vahetatud 2 aastat tagasi, sisse läksid a varuosad,ehk siis kogu ketiliin ja pingutid esindusest.Odo oli 290000 km.Nüüdseks kellale 345000 ette
kerinud ja jälle mingi keberniit käib.Täpselt sama häält teeb käivitades peale 15 min seismist nagu videos näha/kuulda.
https://youtu.be/drSxC-gSVZs
Õli vahetatud 15000 tagant ja margiks Castrol 5w30 fst.
Mis edasi?Jälle sama jama otsast pihta?Mõtteid? Ideid?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 11.10.16 08:24
|
|
|
On sellel mingi teadaolev paha kõrvalmõju/tagajärg.
Või ainult kõrvailu rikkuv?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.10.16 14:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
On sellel mingi teadaolev paha kõrvalmõju/tagajärg.
Või ainult kõrvailu rikkuv? |
Mingi aja pärast on ketirattad ümmargused ja edasine on korralik refluks rahakotis. Seda aega ei suuda kahjuks keegi oletada.
Muidugi 55k läbisõitu A komplektile on natuke vähe. Võibolla mõni paigaldusviga või defektiga detail. Mina ilmselt laseks uuesti lahti võtta või viiks
Kuusakoskisse
Kas vahetuse tegi esindus?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 11.10.16 16:49
|
|
|
Ketirataste ümardumine on küll nüüd sulest imetud, ketid ei tee häält ju väära hambumise tõttu.
Reaalsus oleks halvimal juhul ajastuse nihe, ülehüpanud hamba tõttu, kaldun arvama, et isegi selle teoks saamine vajab kasutaja poolset abi kõrina
aegse gaasitamise näol.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 11.10.16 16:59
|
|
|
Juhendi järgi tuleb 4.0TDI vahetada koos kettide ja pingutitega ka ketirattad
Toomas
|
|
|
|
veix2
huviline
Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.0tdi 2005a.
|
postitati 11.10.16 20:45
|
|
|
Vahetust ei teinud esindus, eraisik tegi.Suure tõenäosusega on tegemist defektse pingutiga.Ketid ei saa ju selle ajaga ära kuluda.
Üks mõte oleks ülemised pingutid ära vahetada,pidi ligi pääsema kui mootorit 10 cm allapoole lasta.See keti lagin tuleb paremalt poolt.Seega võiks
nagu viga peituda ülemises pingutis.
Või äkki kellegil on paremaid ideid?
|
|
|
veix2
huviline
Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.0tdi 2005a.
|
postitati 17.10.16 18:42
|
|
|
Seekord sain siis ka abi õli margi vahetusest.
Castrol 5w30 välja ja sisse läks Motul 5w40 Specific vw 505.01.
Tulemuseks siis keti kolin kadunud ja mootor käib üldse oluliselt vaiksemalt.
Ei tea muidugi kauaks seda rõõmu jagub aga ilmselt mitte kauaks
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 17.10.16 21:12
|
|
|
Sul auto ilma tahmafiltrita?
|
|
|
veix2
huviline
Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.0tdi 2005a.
|
postitati 18.10.16 04:01
|
|
|
Minu meelest 4.0 tahmafiltritega ei tehtudki, 2005a lõpu poole tuli 4.2 tahmafiltritega.Minu oma 2005 jaanuar ja sellel igatahes pole neid tehasest
alla pandud.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 18.10.16 07:13
|
|
|
Õli võiks pigem 10 000 tagant vahetada. Üle selle määrimisomadused vähenevad juba ja õlirõhk kukub alla poole.
|
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 18.10.16 09:15
|
|
|
Algusest peale oleks pidanud Motuliga sõitma
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 19.10.16 11:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veix2
Minu meelest 4.0 tahmafiltritega ei tehtudki, 2005a lõpu poole tuli 4.2 tahmafiltritega.Minu oma 2005 jaanuar ja sellel igatahes pole neid tehasest
alla pandud. |
Selge. Küsisin kuna antud õlil puudub pdf markeering.
Proovin enda autol ka Mobil esp 5w30 asemel Motul Specific 504 00-507 00 5w30 õli.
Ehk saan ka soojalt klõbistamisest lahti. Kuigi andmete põhjal on soojalt veel vedelam
|
|
|