Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 4.0 tdi jälle ketid (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3548)
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 11.10.16 07:32 Tsiteeri
A8 4.0 tdi jälle ketid



Ketid vahetatud 2 aastat tagasi, sisse läksid a varuosad,ehk siis kogu ketiliin ja pingutid esindusest.Odo oli 290000 km.Nüüdseks kellale 345000 ette kerinud ja jälle mingi keberniit käib.Täpselt sama häält teeb käivitades peale 15 min seismist nagu videos näha/kuulda.
https://youtu.be/drSxC-gSVZs

Õli vahetatud 15000 tagant ja margiks Castrol 5w30 fst.

Mis edasi?Jälle sama jama otsast pihta?Mõtteid? Ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.10.16 08:24 Tsiteeri


On sellel mingi teadaolev paha kõrvalmõju/tagajärg.
Või ainult kõrvailu rikkuv?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 11.10.16 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
On sellel mingi teadaolev paha kõrvalmõju/tagajärg.
Või ainult kõrvailu rikkuv?


Mingi aja pärast on ketirattad ümmargused ja edasine on korralik refluks rahakotis. Seda aega ei suuda kahjuks keegi oletada.
Muidugi 55k läbisõitu A komplektile on natuke vähe. Võibolla mõni paigaldusviga või defektiga detail. Mina ilmselt laseks uuesti lahti võtta või viiks Kuusakoskisse :)
Kas vahetuse tegi esindus?


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.10.16 16:49 Tsiteeri


Ketirataste ümardumine on küll nüüd sulest imetud, ketid ei tee häält ju väära hambumise tõttu.
Reaalsus oleks halvimal juhul ajastuse nihe, ülehüpanud hamba tõttu, kaldun arvama, et isegi selle teoks saamine vajab kasutaja poolset abi kõrina aegse gaasitamise näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 11.10.16 16:59 Tsiteeri


Juhendi järgi tuleb 4.0TDI vahetada koos kettide ja pingutitega ka ketirattad:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 11.10.16 20:45 Tsiteeri


Vahetust ei teinud esindus, eraisik tegi.Suure tõenäosusega on tegemist defektse pingutiga.Ketid ei saa ju selle ajaga ära kuluda.
Üks mõte oleks ülemised pingutid ära vahetada,pidi ligi pääsema kui mootorit 10 cm allapoole lasta.See keti lagin tuleb paremalt poolt.Seega võiks nagu viga peituda ülemises pingutis.

Või äkki kellegil on paremaid ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 17.10.16 18:42 Tsiteeri


Seekord sain siis ka abi õli margi vahetusest.
Castrol 5w30 välja ja sisse läks Motul 5w40 Specific vw 505.01.
Tulemuseks siis keti kolin kadunud ja mootor käib üldse oluliselt vaiksemalt.

Ei tea muidugi kauaks seda rõõmu jagub aga ilmselt mitte kauaks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 17.10.16 21:12 Tsiteeri


Sul auto ilma tahmafiltrita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veix2
huviline



Registreerunud 10.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.0tdi 2005a.

postitati 18.10.16 04:01 Tsiteeri


Minu meelest 4.0 tahmafiltritega ei tehtudki, 2005a lõpu poole tuli 4.2 tahmafiltritega.Minu oma 2005 jaanuar ja sellel igatahes pole neid tehasest alla pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 18.10.16 07:13 Tsiteeri


Õli võiks pigem 10 000 tagant vahetada. Üle selle määrimisomadused vähenevad juba ja õlirõhk kukub alla poole.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 18.10.16 09:15 Tsiteeri


Algusest peale oleks pidanud Motuliga sõitma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 19.10.16 11:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veix2
Minu meelest 4.0 tahmafiltritega ei tehtudki, 2005a lõpu poole tuli 4.2 tahmafiltritega.Minu oma 2005 jaanuar ja sellel igatahes pole neid tehasest alla pandud.


Selge. Küsisin kuna antud õlil puudub pdf markeering.

Proovin enda autol ka Mobil esp 5w30 asemel Motul Specific 504 00-507 00 5w30 õli.
Ehk saan ka soojalt klõbistamisest lahti. Kuigi andmete põhjal on soojalt veel vedelam :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]