zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 24.05.05 16:18
|
|
|
tuline makk ja küsimus makivõimu kohta...
on see normaalne nähtus kui autos makk tuliseks läheb. minul läheb nii tuliseks et hakkan mõtlema kuidas need asjad seal sees vastu peavad!???? kas
peabki minema nii tuliseks või. ????makk ise töötab küll hästi, probleeme sellega ei ole!!!!
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 24.05.05 16:20
|
|
|
Kui ruttu ta sul siis tuliseks läheb
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 24.05.05 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oleeev
Kui ruttu ta sul siis tuliseks läheb |
seda ma ei ole uurinud aga, noh kui plaat makist välja võtta siis on plaat täitsa tuline. makk ise on tutt uus.
|
|
|
maert1
huviline
Registreerunud 01.04.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.05 17:15
|
|
|
täitsa normaalne nähtus!
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 24.05.05 18:14
|
|
|
siis on kõik ikka ok.....sänx
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.05.05 21:22
|
|
|
Alustaks ehk sellest, et paneks pealkirjaks "Tuline makk", mitte "on se normaalne...". Nii on teistel hiljem lihtsam otsida.
Teiseks märgiks ehk ära, mis makiga tegu?
Kui ei taha, et makk tuliseks läheb, ära selle lõppvõimu kasuta. Head'i ülekuumenemine on üks paljudest põhjustest, miks high-end süsteemides alati
eraldi paiknevat võimendit kasutatakse.
|
|
|
zimmu
huviline
Registreerunud 02.11.04
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 25.05.05 05:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Alustaks ehk sellest, et paneks pealkirjaks "Tuline makk", mitte "on se normaalne...". Nii on teistel hiljem lihtsam otsida.
Teiseks märgiks ehk ära, mis makiga tegu?
Kui ei taha, et makk tuliseks läheb, ära selle lõppvõimu kasuta. Head'i ülekuumenemine on üks paljudest põhjustest, miks high-end süsteemides alati
eraldi paiknevat võimendit kasutatakse. |
sry kui segadust tekitasin pealkirjaga!!!! kuid kõsimus järgmine...kui osta võim siis kas seal on ka eraldi supaka väljund, või on supaka võim omaette
teema!!!!?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.05.05 06:37
|
|
|
Lisaks siia siis juurde, et tasuks vaadata ka kuidas see "makk" sul seal autos paikneb. Kindlasti ei tohi olla jahutusavad kinni, mida vabam õhu
juurdepääs seda parem. "Makk" nii väga tuliseks minna ikka ei tohi, tuline võib ta olla ikka vaid kohast kus paikneb võimu radikas, st. kas tagant
või küljelt, sõltuvalt aparaadist.
Omal ajal (tõenäoliselt praegugi) valmistasid sosssepad selliseid makisahtleid kus jahutusavasid polnud. Sellise asjaga kuumeneb "makk" üle ja annab
üsna ruttu otsad. Ehk on teema algatajal ka sarnane probleem?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Amz
huviline
Registreerunud 25.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200TQ 20v, audi 200 10v & Skoda Octavia
|
postitati 25.05.05 06:43
|
|
|
Mul oli autos Pioneeri deh-1400rb ja see läks ka suvel üpris kuumaks kui plaati sai kuulatud. A80 võib-olla ei käi õhk eriti ringi seal ning vahest
läheb sellepärast kuumaks. Mul oli radikas sõidu lõppedes tavaliselt nii kuum et kõrveta või näpud ära.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.05.05 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zimmu
kuid kõsimus järgmine...kui osta võim siis kas seal on ka eraldi supaka väljund, või on supaka võim omaette teema!!!!? |
Woofri võid panna ükskõik millise võimsuselt ja muudelt parameetritelt sobiva võimendi väljundisse. Samas on selleks olemas ka spetsiaalseid
monovõimusid. Kõrgemate sageduste ära lõikamiseks on võimenditesse tihti sisse ehitatud vastavad filtrid. Sub-väljundiga juhtseadmest saab aga
võimendisse lasta juba eelnevalt sobivaks tehtud signaali.
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Omal ajal (tõenäoliselt praegugi) valmistasid sosssepad selliseid makisahtleid kus jahutusavasid polnud. Sellise asjaga kuumeneb "makk" üle ja annab
üsna ruttu otsad. Ehk on teema algatajal ka sarnane probleem? |
Tundub ka mulle nii olevat. Kui omanik iga päev pärast sõitu makki autost välja ei sikuta, ei tunne ta tavaliselt ka selle soojust.
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 26.05.05 20:47
|
|
|
Lähevad kuumaks kõik, kui veel valu ka takka annad, siis on energia soojuseks muutumise protsess paratamatu. Tihti selle tulemina ka kondekad kuivavad
ja annavad otsad.
soojaks, rõhk sõnal soojaks, lähevad ka ilma lõppvõimuta seadmed.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 27.05.05 08:23
|
|
|
Kui arvestada, et maki võimendi toodab 4x20=80W kõlaritesse, AB klassi võimendi kasutegur täisvõimsusel ~65%, siis võimsus kokku tuleb 80/0,65=123W ja
soojuseks läheb 0,35*123=43W.
Eks kogu muu osa annab ka veel pisut juurde.
Ulvar
|
|
|
priit121
huviline
Registreerunud 25.07.03
Asukoht: Tln/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: B4&CR-V
|
postitati 03.04.06 16:59
|
|
|
sry,et vana asja üles kaevasin,aga mure sarnane- mingi aja jooksul makk läheb tuliseks ja võim kaobelekter aga pole leivanumber....
Millele tiivustab, või kuidas meid kasvatab naisolend, kes jääb, andke andeks, tagumikuga lakaluugi vahele?
|
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 12.04.06 20:10
|
|
|
mul oli sama jama jvc-ga see vist siiani, pole enam t2helepanu pööranud. Müüja ütles, et kui makk töötab, pole vaja enne siia makki vaja tuua,
mõtlesin et ennetada viga vms. ja makk läks ikka ka t2itsa kuumax, nüüd viga selles et plaat hüppab liiga tihti makis, et kas kuumus võis midagi ära
teha, või midagi muud lihtsat võib põhjustajaks olla ?
|
|
|