Audi0000
huviline
Registreerunud 20.08.16
Asukoht: teisel planeedil
Kasutaja on eemal
Auto: Batmobiil
|
postitati 08.10.16 11:10
|
|
|
1.9Tdi 66kw õlisurve?
Probleem, lõi punase õlikannu põlema armatuuris, koguaeg põleb. Kui külmalt käima panna siis nii 30sek ei põle veel. Auto 1.9Tdi 66kw Audi A6 c4.
Kunagi läks ka põlema sama tuluke aga siis oli õli vähe sees, hetkel on 5 liitrit õli mootoris ja selles ei saa asi enam olla. Kust oleks õigem sel
mootoril õlisurvet mõõta? Praegu mõõtsin sellest õlifiltri kõrval olevast anduri august:
Antud näidik näitas noolega näidatud survet. Palju see baarides on? Tõstsin pöördeid üle 2000rpm aga surve selle näidikuga ei tõusnud grammigi.
Selle põleva õlitulega olen sõitnud juba umbes 150km ja mootor töötab ideaalselt, käivitub nagu alati veerand pöördest. Kas mõõtsin üldse õigest
august seda survet? Mida peaks edasi tegema? Õlivahetus sai just tehtud ja sisse läks Mobil 2000 10w40 poolsünt ja Mahle filter, kas see õli sobib
ikka sellele mootorile? Mootor on 1Z koodiga.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.16 11:44
|
|
|
Kui manuaalne näidik näitab ka, et surve madal siis ei tohi sellega üldse sõita.
Kontrolli ka teisest august korra aga kui enne õlivahetust oli ok siis võibolla filter ei sobi.
Paberite järgi see õli sobib aga turbomootorile oleks täissünt ikkagi parem.
Turbol kehvem määrimine poolsündiga.
|
|
|
Audi0000
huviline
Registreerunud 20.08.16
Asukoht: teisel planeedil
Kasutaja on eemal
Auto: Batmobiil
|
postitati 08.10.16 14:02
|
|
|
Sellest teisest anduri august õlifiltri kõrval näitas null survet ja oli nähe et see auk oli täitsa kuival ka. Enne sõitsin sama firma õli ja filtriga
pea aasta probleemita.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.10.16 06:36
|
|
|
Ei saa nendest manomeetri tähistest täpselt aru, võib oletada, et see viidatud koht on 0.5bar seal, nulli pole märgitud lihtsalt punkti ees.
Kui peaks tõesti nii vähe olema külma mootoriga, siis sõita kindlasti ei tasu. Tavaliselt on külmalt ikka mingi 3bar rõhku ja hiljem soojenedes langeb
sinna 0.5-1bar kanti. Võid ju vaadata, et mis numbrid on rõhuandurile märgitud ja nendega võrrelda mõõtetulemusi.
|
|
|
Hawy
huviline
Registreerunud 01.06.05
Asukoht: kanepi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 TDI
|
postitati 13.10.16 05:10
|
|
|
See välimine ring on MPa skaala, näit on 0.45 ehk siis 4,5 bar.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 13.10.16 07:46
|
|
|
4,5 bari on küll ja veel.
Minuarust umbes 5 bari pealt hakkab reduklapp ju survet maha laskma.
Kui veel arvestada seda, et tegu on ju kliimagaaside manomeetriga, nagu pealt lugeda võib, siis pisukese, 10%-ilse, pangepaneku võib kah andeks
anda.
Ja surve pööretega rohkem ei tõusegi, just selle reduktsiooniklapi pärast.
Ühesõnaga, kõik on ok.
See pisike, ühe klemmiga õlitule lüliti vaheta ära. Maksab vähemalt oma 3,5€ uuena...
Ega sa mingit Xado`t õli hulka pole kunagi pannud?
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.16 19:53
|
|
|
Kui teises augus null surve siis sellepärast lõõbki tule põlema.
Üks andur kontrollib tühikäigul survet ja teine kontrollis vist üle 1500 või 2000 põõrde.
Surve peaks mõlemas augus sama olema aga andurite rõhud erinevad. Siis võibolla mingi ummistus kuskil et üks andur nulli näitab.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.11.16 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
Üks andur kontrollib tühikäigul survet ja teine kontrollis vist üle 1500 või 2000 põõrde.
|
Misasja?
|
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.16 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: vibro
Üks andur kontrollib tühikäigul survet ja teine kontrollis vist üle 1500 või 2000 põõrde.
|
Misasja? |
Üks andur paneb tule põlema siis kui tühikäigul surve madal.
Teine andur paneb tule põlema siis teatud põõrete juures on teise anduri jaoks surve madal. Ei mäleta täpselt mis põõrete juures see oli.
Seda kontrollib mingi vigur mis kellaploki taga on.
Teisel anduril tõõlehakkamis surve veits kõrgem kui esimesel.
|
|
|
Audi0000
huviline
Registreerunud 20.08.16
Asukoht: teisel planeedil
Kasutaja on eemal
Auto: Batmobiil
|
postitati 23.11.16 13:43
|
|
|
Tuli läheb põlema kui pöörded üle 1500 lasta. Õlilisandeid mina kasutanud pole. Ilmselt siis ummistus kusagil. Põleva õlitulega nüüd juba pea 2000km
läbitud ja mootori töös mingeid muutusi küll pole täheldanud.
Kus see teine õlirõhu andur asub ? See teine väike andur õlifiltri kõrval on õlitemperatuuri andur ja seda pole mul mõtet uut panna.
|
|
|