markoholt
huviline
Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.16 10:34
|
|
|
2.0tdi 103kw suur kütusekulu
Ootan teiepoolseid mõtteid.
Küttekulu trassil rahulikult sõites 6,7-7,2l/100km
Audi A3 2.0tdi 103kw
aasta 2006
mootorikood BMM
reaalne läbisõit 250000km
Turbo geomeetria korras, õhufilter ja õhulugeja uued.
Pihustite näit:
Measuring Blocks - Group 004 näitajad:
Külmalt läheb käima nii:
VIDEO
|
|
|
ak
huviline
Registreerunud 20.09.03
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 2.0 TDI 2006
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 06.10.16 14:29
|
|
|
Nuka ajastus (Torsion Value) on natuke põõsas. Võiks jääda vahemikku 0...0.5. Mõned ütlevad isegi, et kerge miinus on hea.
BMM on ühe nukaga 8V mootor ja iga lambakoda peaks selle ajastuse õigeks saama.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.10.16 16:26
|
|
|
Kui juba nukk nii mööda on, siis ilmselt ei teeks paha ka pihustid õigeks keerara nukkvõlli suhtes.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.10.16 17:14
|
|
|
Hammasrihm rakisega ilsti paikka ja peaks parem olmema. Miks õhulugeja vahetati ja mis osa paigaldati?
|
|
|
markoholt
huviline
Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.16 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Hammasrihm rakisega ilsti paikka ja peaks parem olmema. Miks õhulugeja vahetati ja mis osa paigaldati? |
Õhulugeja kogust näitas kohapeal poole suuremana, sai BKD mootori pealt uusi juppe proovitud, kuid tulemusteta.
Nagu ma aru saan, siis peaksin nuka asendit keerama päripäeva?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.10.16 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markoholt
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Hammasrihm rakisega ilsti paikka ja peaks parem olmema. Miks õhulugeja vahetati ja mis osa paigaldati? |
Õhulugeja kogust näitas kohapeal poole suuremana, sai BKD mootori pealt uusi juppe proovitud, kuid tulemusteta.
Nagu ma aru saan, siis peaksin nuka asendit keerama päripäeva? |
Pane hammasrihm pulkadega paikka nii nagu peab.
|
|
|
markoholt
huviline
Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.16 20:59
|
|
|
Nüüd on ka ilmselge, mis põhjusega 5,9 peale oli nurk läinud, peale Torsion Value 0 panemist hakkas tühikäigul väristama ja pöördeid kõigutama,
ilmselt nukkvõll kulunud.
|
|
|
Rat-roy
huviline
Registreerunud 04.02.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.16 17:00
|
|
|
Mul tekkis teemat lugedes küsimus, et otsin ka lahendust tühikäigu pöörete kõikumisele. Minul näitab selliseid numbreid, kas oleks põhjust
muretsemiseks. Mootor 2.0 103kw 2008a.
|
|
|
markoholt
huviline
Registreerunud 25.11.15
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.16 15:56
|
|
|
Sai vahepeal klapikambrikaas maha võetud ning nukkvõll oli ilus, kulumisjäljed puudusid, edasi vahetasin ära hooratta, hetkeks tundus kõik korras,
kuid nüüd külmalt käima pannes töötab umbes 30seki kolme pütaga raputades ja soojalt fooritaga käigukast D asendis hakkab raputama, sama anomaalia
tagurdades, hoobilt võiks öelda, et see sama 4. silindri pihusti on ära??
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.10.16 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markoholt
Sai vahepeal klapikambrikaas maha võetud ning nukkvõll oli ilus, kulumisjäljed puudusid, edasi vahetasin ära hooratta, hetkeks tundus kõik korras,
kuid nüüd külmalt käima pannes töötab umbes 30seki kolme pütaga raputades ja soojalt fooritaga käigukast D asendis hakkab raputama, sama anomaalia
tagurdades, hoobilt võiks öelda, et see sama 4. silindri pihusti on ära?? |
Võta nüüd uuesti klapikambri kaas maha ja võta kõik pihusti pistikud lahti. Pinguta kõik klemmid pistikutes ära nii, et näed silmnähtavalt väiksemat
vahet sel siis suru need pistikud tagasi peale ilusasti ja peaks ok olema. Või mine osta esindusest uus juhtmepuu ja pane peale.
Ja kontrolli, et pihusti juhtmestik mis läheb edasi mootoriajusse läheks otse mootori juhtmestikku, et sel vahel poleks mingit jura.
Välismaalt toodud autodel tihtipeale sinna niinimetatud tuuningbox pandud ja need ei suuda isegi pihusti signaali edasi anda ja tekitavad häireid ja
sel on halvad ühendused.
|
|
|