A6 c6 s-line avant 2.7tdi - 2007- jürks
Auto: A6 c6 quattro
Mootor: 2.7 132kw
Värv: Must
Interjör: Must lagi, s-line poolnahk istmed
Heli annb edasi bose
Vedrustus: S-line
Hoogu maha võtta aitavad S-i suuremad pidurid.
Kuna a4 b6est sai juba suht villand, siis sai huvipärast müüki pandud. Tekkis varjant vahetada b6 - c6e vastu.
Kuna peale b6e müüki oli plaan soetada nagunii c6.
Natuke sai ka ajalugu uuritud auto kohta aga kahjuks Eestis ametlikult kuskil hoolduses pole käinud.
Tuttav vaatas audis, et kuni 2012a lõpuni on Saksa ajalugu olemas.
Kere poolest leib iluvigu väikseid täkkeid jne, kuid ei midagi hullu.
Hetkel auto ls 329800
Auto sain 325k ls-iga õli oli eelneval omanikul vahetatud 321k pealt tartus asuvas ettevõttes nimega crank.
Kuna sisse oli kallatud minujaoks suht tundmatu nimega õli, siis mõtlesin et mis siis ikka sõidab see 10k ära.
326k hakkasid tegema ülemised ketipingutid häält käivitades.
3k sõitsin nii ja siis vahetasin mootoriõli motul 5w30 vastu samuti sai vahetatud filtrid salong, õhufilter ja õlifilter.Ning vahetasin ka tiptronic
kasti filtri ja tihendi.
Peale 200km läks külmkäivitus paremaks, kuid ikka polnud hea.
Nii saigi pandud aeg Tartu audi esindusse ülemiste ketipingutite vahetuseks.
Täna 5.10.2016 hommikul viisin auto Audisse. Peale tööd läksin järgi ja käivitus kohe tükk maad parem. Samuti tuttav tööl audis siis lasin ka
käigukastile uue softi panna ja tuled ära reguleerida.
Nüüd ka minupoolt olemas märk Eesti ajaloost.
Peale selle olen ka vahetanud ära spoke 12 veljed kuna mõlemad esimesed olid juba keevitatud ja leidus veel seal mõrasid, mis olid silikoniga
parandatud.
Samuti lasin auto ära chippida.
Eelnevalt on eemaldatud dpf.
Järgmisena lähevad vahetusse tagumised kettad ja esimesed- tagumised klotsid ning üks parkimis andur.
Hetkel jään piltidega võlgu kuid lähiajal üritan lisada.
Ostes
Uued veljed, mis hetkel all.
|