Lehekülgi: 1 2 3 |
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 02.10.16 15:09
|
|
|
Kasutaja Aloha autoteema.
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 02.10.16 17:08
|
|
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on foorumis
|
postitati 02.10.16 17:20
|
|
|
Heil! Viga võib pirnis olla, tööiga otsakorral. Võid tõsta plokke ja pirne omavahel ringi ja vaadata kas viga kolib teise tule sisse.
|
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 02.10.16 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Heil! Viga võib pirnis olla, tööiga otsakorral. |
Heia! Jah ta andis muidu hulgi pirne kaasa ka. Ma ei ole absoluutselt kursis nende xenon tuledega ka kahjuks, homme õhtul proovin piiluda ja kaeda,
mis seal on.
Luup seest ei saa sodine olla või miskit? Igastahes alguses läheb ilusti põlema ja siis nagu hõngub heledamaks, kuigi vasakpoolne jääb ilusti nagu
põlema.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on foorumis
|
postitati 02.10.16 17:32
|
|
|
Täiendasin oma eelmist postitust. Youtube on tihti päris hea abiline, samuti google
|
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 02.10.16 17:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Täiendasin oma eelmist postitust. Youtube on tihti päris hea abiline, samuti google |
Googel moogel ja jutuub kindlasti midagi annavad jah. Kuid homme peale tööd peaks olema veel piisavalt valget aega, et saab neid vahetada ja võrrelda.
Aitäh soovituste eest muidu!
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 03.10.16 13:45
|
|
|
Nii, sai täna vähe varem töö juurest minekut ning vaatasin seda tulede värki, kuna kaasa anti erinevaid pirne, siis panin kõrvalistuja poolsesse uue
xenon pirni ja tundus, et nüüd põlevad mõlemad justkui võrdselt. Kuid siiski peaksin ostma uued xenon pirnid, mis see kõige parem firma oleks, soov
oleks osta mingi 4300k?
Sai udutuledesse LEDid panna, kuid võtsin välja tagasi, meeldisid tavalised paremini.
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 03.10.16 15:45
|
|
|
Lisan siis pildi, mis just tehtud. Reguleerisin enamvähem ära, kuskile poole peale. Eks tuleb millalgi ikka korralik reguleerimine ka ära teha, kuid
hetkel ehk käib kah.
Siin pildil on siis näha, et vasakpoolne on tugevama valgusvihuga, kui parempoolne. Nüüd on hetkel sees mõlemal pool 5000k xenonid, kahtlustan et
probleem on siiski miskis muus, kui pirnis endas. Siiski proovin täiesti uute pirnidega varsti, kui ei muutu paremaks, siis mis ma edasi peaksin
vaatama? Ongi vaja uut ballasti või peaks tule laiali võtma ja selle luubi seest ära puhastama vms?
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 03.10.16 17:06
|
|
|
Väljast kohe peaks näha olema ju laterna sisemust kas luup, reflektor või latern ise seest niiskusega/mustust täis. Uuri veel, et pole tea mis viimase
aasta mudel, ehk keegi laterna üksikult välja vahetanud. Üks uuem teine vana. Sisu tundub mugav.
|
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 03.10.16 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Väljast kohe peaks näha olema ju laterna sisemust kas luup, reflektor või latern ise seest niiskusega/mustust täis. Uuri veel, et pole tea mis viimase
aasta mudel, ehk keegi laterna üksikult välja vahetanud. Üks uuem teine vana. Sisu tundub mugav. |
Võib ka täitsa nii olla jah. Sisuga olen ise ka väga rahul, väga mugav on ikka sõita.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.16 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Väljast kohe peaks näha olema ju laterna sisemust kas luup, reflektor või latern ise seest niiskusega/mustust täis. Uuri veel, et pole tea mis viimase
aasta mudel, ehk keegi laterna üksikult välja vahetanud. Üks uuem teine vana. Sisu tundub mugav. |
Võib ka täitsa nii olla jah. Sisuga olen ise ka väga rahul, väga mugav on ikka sõita. |
Kui endiselt soov xenon-ne osta siis 4300K on kõige parema valgustavusega.Tasub üle vaadata tulede puhul sisemused,et relektor oleks puhas ja
terve,sammuti võib ka tulede klaasid tuhmid olla,aga kui kõik muu korras,siis tasub plokkid ümber tõsta siis näha kas on erinevus sees või mitte.Sisu
teeb kadedaks küll
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 03.10.16 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik115
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Väljast kohe peaks näha olema ju laterna sisemust kas luup, reflektor või latern ise seest niiskusega/mustust täis. Uuri veel, et pole tea mis viimase
aasta mudel, ehk keegi laterna üksikult välja vahetanud. Üks uuem teine vana. Sisu tundub mugav. |
Võib ka täitsa nii olla jah. Sisuga olen ise ka väga rahul, väga mugav on ikka sõita. |
Kui endiselt soov xenon-ne osta siis 4300K on kõige parema valgustavusega.Tasub üle vaadata tulede puhul sisemused,et relektor oleks puhas ja
terve,sammuti võib ka tulede klaasid tuhmid olla,aga kui kõik muu korras,siis tasub plokkid ümber tõsta siis näha kas on erinevus sees või mitte.Sisu
teeb kadedaks küll |
Jah, natuke uurisin ise ka, et 4300k pidi olema kõige parem. Eks esialgu proovin ära puhastada korralikult, kui tulemust ei anna siis ikkagi jah
plokid korra ringi viskama.
Sisu on õnneks jah vähemalt viks ja viisakas, ei tundu hullu kulumisjälgi ka nagu olema.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.16 20:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik115
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Väljast kohe peaks näha olema ju laterna sisemust kas luup, reflektor või latern ise seest niiskusega/mustust täis. Uuri veel, et pole tea mis viimase
aasta mudel, ehk keegi laterna üksikult välja vahetanud. Üks uuem teine vana. Sisu tundub mugav. |
Võib ka täitsa nii olla jah. Sisuga olen ise ka väga rahul, väga mugav on ikka sõita. |
Kui endiselt soov xenon-ne osta siis 4300K on kõige parema valgustavusega.Tasub üle vaadata tulede puhul sisemused,et relektor oleks puhas ja
terve,sammuti võib ka tulede klaasid tuhmid olla,aga kui kõik muu korras,siis tasub plokkid ümber tõsta siis näha kas on erinevus sees või mitte.Sisu
teeb kadedaks küll |
Jah, natuke uurisin ise ka, et 4300k pidi olema kõige parem. Eks esialgu proovin ära puhastada korralikult, kui tulemust ei anna siis ikkagi jah
plokid korra ringi viskama.
Sisu on õnneks jah vähemalt viks ja viisakas, ei tundu hullu kulumisjälgi ka nagu olema. |
Kui saladus pole siis mis hinnaks tuli ka?
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 04.10.16 04:18
|
|
|
Üle 2000 ja alla 2500.
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 04.10.16 10:53
|
|
|
Valguse käes on näha, et kriipse ja kraapse ikka leidub, oleks vaja ilmselt poleeri näidata. Samuti on paremal esitiival näpu otsa suurune rooste
täpp, millegipärast on just katusel ka reelingute juures jne värvimullikesed, mille all ka siis ilmselt rooste on.
Kuid eks tasapisi peab hakkama vigu lahendama. Esmalt prooviks jätkuvalt need tuled korda saada, siis peaks hakkama talverehve muretsema ning ilmselt
oleks ka mõistlik piduri klotside ja ketaste vahetus ära teha. Muidu hetkel nagu üldises pildis rohkem tegemist ei vaja. Võib-olla, et valuveljed
lasta taastada, sest on ilmselt näinud paari äärekivi, velje ääred ära muljunud või siis kui raha vähe rohkem peaks olema, vaatama üldse miskit teist
velge alla ja jätma need praegused veljed talverehvidega alles.
Laelambid ja lombilambid võiksid saada tavalise pirnide asemel LEDid, kuid ega sellega hetkel väga ei põle.
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 04.10.16 20:47
|
|
|
Nonii - varuosad
Jõudu auto kallal! Imelik lugu jah sellega, et katus mullitab - endal sama mure.
Nii, et alla 2500 said põhimõtteliselt töökorras auto ja mingit suurt katastroofi ei ole?
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 05.10.16 04:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oudseisy
Nonii - varuosad
Jõudu auto kallal! Imelik lugu jah sellega, et katus mullitab - endal sama mure.
Nii, et alla 2500 said põhimõtteliselt töökorras auto ja mingit suurt katastroofi ei ole? |
Haha, aitäh! Ei tea jah, miks just katus mullitab, õnneks mitte palju ja silmapaistvalt.
Hetkel kolm päeva pole küll midagi katastroofilist juhtnunud või tähele pannud, kuid kolm päeva on ka vähe. Eks ole näha, mis siin lähiajal tulemas
on, kui on. Ise loodan, et ei ole muidugi.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 05.10.16 18:30
|
|
|
Katuse mullitamine on neil vist mingi tüüpviga. Enda C5 Avantil oli ka täpselt reelingute tagumises otsas mullid üleval, samamoodi on mitme
sõbra-tuttava autodel.
No ja G3-st A6-te istumine peaks olema korralik hüpe üles ka ilma Recaro istmeteta.
Edu Hitleriga!
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 06.10.16 04:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Katuse mullitamine on neil vist mingi tüüpviga. Enda C5 Avantil oli ka täpselt reelingute tagumises otsas mullid üleval, samamoodi on mitme
sõbra-tuttava autodel.
No ja G3-st A6-te istumine peaks olema korralik hüpe üles ka ilma Recaro istmeteta.
Edu Hitleriga! |
Õigust räägid, eks ta ole jaa.
Oeh, edu tarvis!
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.16 04:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Katuse mullitamine on neil vist mingi tüüpviga. Enda C5 Avantil oli ka täpselt reelingute tagumises otsas mullid üleval, samamoodi on mitme
sõbra-tuttava autodel.
No ja G3-st A6-te istumine peaks olema korralik hüpe üles ka ilma Recaro istmeteta.
Edu Hitleriga! |
Õigust räägid, eks ta ole jaa.
Oeh, edu tarvis! |
Istmed on mega priimad,kuid jah enda avandil 99a mudelil sama moodi rellingute juurest kobrutas isuga isegi.
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 07.10.16 10:14
|
|
|
No johhaidi, tervist!
Tulede saaga jätkub ja nüüd on probleeme juba udutuledega, sõidan ikka võimalusel udutuled ja pargid koos, täna üks auto vilgutas tuledega ja näitas
näpuga tulede peale. Tulin koju ja kae õudu, udutuled ei põle. Noh võtsin siis kaitsmed ette ja õppisin vähe saksa keelt, kiirel googeldamisel selgus,
et peab otsima "nebellichti". Kaitse oli läbi mis läbi, mõtlesin et ehk on kaitse lihtsalt oma aja elanud ja läks läbi aga kus sa sellega, panin
uue, süüde sisse, tuled põlema ja kuulsin, et plõks käis. Oeh, eks peab vist vaatama udutulede endi juurest, kas seal võib probleeme olla.
Samuti kipuvad esitulede klaasid seest niiskeks minema.
EDIT:Parempoolse udutule plussi ja miinuse juhtmed olid ilmselt kuumaga kahjustada saanud, olid isoleeri ära sulatanud ja traadini
välja jõudnud. Läks teibi ring peale. Täheldasin ka seda, et udutule pistiku küljes olevad juhtmed ei anna korralikult ühendust, ehk siis neid
juhtmeid liigutades kohati katkeb vool ära, läks ka sinna tugev teibi tiir peale, et hoiaks ühes asendis, kuid kui hakkab ära kustuma, siis tuleb
ilmselt uus pistik osta.
Ja kuna mul 25A kaitset polnud, panin 30A. On see väga hull? Muidugi ajutiselt, kui linna satun, lähen võtan uue.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.16 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
No johhaidi, tervist!
Tulede saaga jätkub ja nüüd on probleeme juba udutuledega, sõidan ikka võimalusel udutuled ja pargid koos, täna üks auto vilgutas tuledega ja näitas
näpuga tulede peale. Tulin koju ja kae õudu, udutuled ei põle. Noh võtsin siis kaitsmed ette ja õppisin vähe saksa keelt, kiirel googeldamisel selgus,
et peab otsima "nebellichti". Kaitse oli läbi mis läbi, mõtlesin et ehk on kaitse lihtsalt oma aja elanud ja läks läbi aga kus sa sellega, panin
uue, süüde sisse, tuled põlema ja kuulsin, et plõks käis. Oeh, eks peab vist vaatama udutulede endi juurest, kas seal võib probleeme olla.
Samuti kipuvad esitulede klaasid seest niiskeks minema.
EDIT:Parempoolse udutule plussi ja miinuse juhtmed olid ilmselt kuumaga kahjustada saanud, olid isoleeri ära sulatanud ja traadini
välja jõudnud. Läks teibi ring peale. Täheldasin ka seda, et udutule pistiku küljes olevad juhtmed ei anna korralikult ühendust, ehk siis neid
juhtmeid liigutades kohati katkeb vool ära, läks ka sinna tugev teibi tiir peale, et hoiaks ühes asendis, kuid kui hakkab ära kustuma, siis tuleb
ilmselt uus pistik osta.
Ja kuna mul 25A kaitset polnud, panin 30A. On see väga hull? Muidugi ajutiselt, kui linna satun, lähen võtan uue. |
Alati tasub panna väiksem kaitse kui juhuks õiget võtta pole.Õnneks kaitsmed hinge hinda ei maksa poes
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 07.10.16 15:37
|
|
|
Sisu on küll uhke. Pole hitleril häda midagi. Eks tal omad kiiksud on, kuid kui saad korralikult hooldatud liikuri ja ise samamoodi jätkad siis sõidab
pikalt . See nukkadekulumine on tingitud enamikel siiski õlivahetuste ülelaskmistest ja ebakvaliteetsest õlist. Omalgi olnud sama konega A4 ning sõita
oli mõnus. Küll aga kütusekulu oli jube kõrge ja sellest tulenevalt müüsin maha. ( Eelistan bensukat ise alati rohkem - mingi oma kiiks )
Aga edu ja muretuid kilomeetreid selles mõnusas salongis.
|
|
|
Aloha
huviline
Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro
|
postitati 07.10.16 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Sisu on küll uhke. Pole hitleril häda midagi. Eks tal omad kiiksud on, kuid kui saad korralikult hooldatud liikuri ja ise samamoodi jätkad siis sõidab
pikalt . See nukkadekulumine on tingitud enamikel siiski õlivahetuste ülelaskmistest ja ebakvaliteetsest õlist. Omalgi olnud sama konega A4 ning sõita
oli mõnus. Küll aga kütusekulu oli jube kõrge ja sellest tulenevalt müüsin maha. ( Eelistan bensukat ise alati rohkem - mingi oma kiiks )
Aga edu ja muretuid kilomeetreid selles mõnusas salongis. |
Eks hooldus ole igal mootoril vajalik ja tähtis ning igal autol omad plussid ja miinused. Peale tööd on kohe hea mõnus jah istuda Audisse.
Just see ruum ja kõik teeb sõidu mõnusaks.
Peab tõdema, et kütet võtab ta tõesti palju, kui ikka vajutada siis seier juba liigub. Samas paak ka suhteliselt väike, kõigest 55 l
Edu vaja ning tänud heade sõnade eest!
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.16 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aloha
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Sisu on küll uhke. Pole hitleril häda midagi. Eks tal omad kiiksud on, kuid kui saad korralikult hooldatud liikuri ja ise samamoodi jätkad siis sõidab
pikalt . See nukkadekulumine on tingitud enamikel siiski õlivahetuste ülelaskmistest ja ebakvaliteetsest õlist. Omalgi olnud sama konega A4 ning sõita
oli mõnus. Küll aga kütusekulu oli jube kõrge ja sellest tulenevalt müüsin maha. ( Eelistan bensukat ise alati rohkem - mingi oma kiiks )
Aga edu ja muretuid kilomeetreid selles mõnusas salongis. |
Eks hooldus ole igal mootoril vajalik ja tähtis ning igal autol omad plussid ja miinused. Peale tööd on kohe hea mõnus jah istuda Audisse.
Just see ruum ja kõik teeb sõidu mõnusaks.
Peab tõdema, et kütet võtab ta tõesti palju, kui ikka vajutada siis seier juba liigub. Samas paak ka suhteliselt väike, kõigest 55 l
Edu vaja ning tänud heade sõnade eest! |
Palju sul küttust tarvitab keskmiselt ja maantee sõidul?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |